FIA neigia „Red Bull“ žodžius apie S. Perezo baudą (18)

FIA neigia „Red Bull“ žodžius apie S. Perezo baudą
logo Rugsėjo 14 d. 12:49, Red Bull Content Pool

„Red Bull“ pilotas Sergio Perezas prarado vietą ant podiumo dėl 5 sek. baudos, kurią jam paskyrė už neteisingą Chraleso Leclerco lenkimą išvažiuojant už baltos linijos.

Iš karto po šio įvykio meksikietis ir „Red Bull“ komanda apsvarstė šį įvykį per radiją ir priėjo išvados, kad jie nesugrąžins varžovui pozicijos.

Jau po finišo komandos vadovas Christianas Horneris aiškino: „Mes tikėjomės, kad teisėjai susisieks su mumis ir jei jiems kas nors nepatiks, jie paprašys sugrąžinti poziciją. Bet jie tylėjo“.

Bet visai kitaip šį epizodą komentavo FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi.

„Tai netiesa, - pabrėžė lenktynių direktorius. - Jie apskritai nieko neklausė varžybų valdymo punkto.

Aš kreipiausi į juos su klausimu, ar jie nenori sugrąžinti pozicijos Leclercui – man atsakė, kad jie patys kaip tik su tuo aiškinasi dabar. O vėliau tylėjo“.

Dieną prieš Perezas jau buvo panašioje situacijoje – per šeštadienio sprintą jis, nukirsdamas trasą, aplenkė Lance'ą Strollą ir taip pat ne iš karto sugrąžino varžovui poziciją. Per tą laiką, kuris praėjo, Strollas atsiliko nuo varžovų priekyje ir negalėjo panaudoti DRS.

Masi pažymėjo, kad FIA visada stebi tai, kaip vienas ar kitas pilotas panaudoja neteisėtą pranašumą kovoje su varžovais ir nežada leisti sportininkams tuo pasinaudoti.

„Mes kontroliuojame tam tikrus dalykus, - sakė australų specialistas. - Vienas iš jų – ilgalaikio pranašumo įgijimas. Kiekvieną tokią situaciją vertiname atskirai.

Kiek ilgai truko pranašumas, kaip jis užsibaigė... Visa tai yra vertinama, ar situacija yra verta skirti baudą.

„Jei tu nelegaliai išsiveržei į priekį, bet iki DRS veikimo zonos numetei greitį ir praleidai priešininką į priekį, tai viena istorija. O jei nepraleidai varžovo, jau kita istorija. Mes vertiname tai skirtingai“.

Red Bull Racing Honda
Komanda: Red Bull Racing Honda 2021 sezono taškai: 344.5
Variklis: „Honda“ Važiuoklė: RB16B
Plačiau
Sergio Perezas
Pilotas: Sergio Perezas 2021 sezono taškai: 118
Komanda: Red Bull Amžius: 31 m.
Plačiau

Komentarai (18)
Sharingan
IP: fa3679c | 09/15 08:53 Atsakyti
Jei neklystu tose pačiose lenktynėse, tame pačiame posūkyje Sainz apsilenkė, bet iš karto (iki sekančio posūkio) sugebėjo gražinti poziciją
beglys
IP: 1daf0f8 | 09/14 20:58 Atsakyti
As..
09/14 17:43

Čia viskas priklauso nuo to ar pagal reglamentą valdymo punktas, teisėjai privalo pasakyti, kad jis turi užleisyi vietą ar ne. Jei privalo, tai teisėjai susimovė ir Masi suka uodegą (kaip dažniausiai būna), o jei nepribalo, tai RnB tik bandė praslįsti pazeisdami taosykles ir tikėdamiesi negauti baudos. Perez čia išvis ne prie ko, kaip komanda sako, taip tu darai, arba nebevažiuoji toje komandoje.

Iš esmės teisėjai neturi sakyti, kai yra aiški taisyklė. o taisyklė yra aiški: aplenkei būdamas už trasos turi praleisti varžovą kurį aplenkei. Jei komandai kyla neaiškumų ar buvo pažeista taisyklė ar ne, ji kreipiasi į teisėjus. Ir šie pasako ar turi praleisti ar ne. Teisėjams nesulaukus komandos veiksmų (jei buvo pažeistos taisyklės) - šiuo atveju nei pozicijos gražinimo, nei užklausos, teisėjai teiraujasi komandos ar ji žada sugražinti poziciją. Ir jei ši per tam tikrą laiką nesugrąžinama, tada skiriama bauda. Taigi čia ne teisėjai susimovė o pati Red bull.
Taip teisėjai gali iškarto reaguoti į tokias situacijas ir liepti sugrąžinti pozicija priešininkui, bet jie tai daro tada kai situacija iš esmės turi neaiškumų: kaip pvz ar buvo bolidas visais keturiais ratais palikęs trasos ribas ar vis dėlto atrodo, kad bolidas nebuvo palikęs trasos.
Klepsidra
IP: 40c1a21 | 09/14 18:51 Atsakyti
Grengas
09/14 17:33

Manau, kad RedBull tikėjosi, jog nelegaliai aplenkus pavyks susikrauti 5 sekundžių persvarą ir taip išlaikyti poziciją, tiesiog neišdegė. Manau, kad tam tikra prasme pasimokė iš Bahreino - jeigu ten būtų Maxas negrąžinęs pozicijos, per tuos kelis ratus galbūt būtų spėjęs susikrauti 5 sekundžių persvarą. Iš kitos pusės galbūt būtų gavęs didesnę baudą.

prideciau, kad tikriaus kol diskutavo, BOT apsilenke LEC - nebeliko nieko kito ka daryti, kaip vaziuoti toliau. nezinau, kaip jie planavo 5s susikrauti ziuredami i situacija trasoje
šiaip
IP: e29aa07 | 09/14 18:04 Atsakyti
reiktų griežtinti taisyklę, nes iš esmės bauda nepadarė teisingo - bausmės pasekmės rezultato.
As..
IP: b4a93df | 09/14 17:43 Atsakyti
Čia viskas priklauso nuo to ar pagal reglamentą valdymo punktas, teisėjai privalo pasakyti, kad jis turi užleisyi vietą ar ne. Jei privalo, tai teisėjai susimovė ir Masi suka uodegą (kaip dažniausiai būna), o jei nepribalo, tai RnB tik bandė praslįsti pazeisdami taosykles ir tikėdamiesi negauti baudos. Perez čia išvis ne prie ko, kaip komanda sako, taip tu darai, arba nebevažiuoji toje komandoje.
Grengas
IP: ebff214 | 09/14 17:33 Atsakyti
Manau, kad RedBull tikėjosi, jog nelegaliai aplenkus pavyks susikrauti 5 sekundžių persvarą ir taip išlaikyti poziciją, tiesiog neišdegė. Manau, kad tam tikra prasme pasimokė iš Bahreino - jeigu ten būtų Maxas negrąžinęs pozicijos, per tuos kelis ratus galbūt būtų spėjęs susikrauti 5 sekundžių persvarą. Iš kitos pusės galbūt būtų gavęs didesnę baudą.
mariusis
IP: 7ad5add | 09/14 16:56 Atsakyti
Boni
09/14 16:40

Jei bent menkiausia abejone turi, tai tikrai pats pilotas nepraleidines. Siuo atveju ta abejone minimaliai pateisinama. Cia visi siunta del to nepraleidimo baisiausiai.... tik nesuprantu kodel, su tuo nepraleidimu jie daugiau poziciju prarado.

Nu čia skėlei. Koks turi būti kiaušinis, kad aplenkus už trasos ribų dar abejoti, kad nu gal čia viskas ok. Nebent taisyklių Perez nėra skaitęs.
O kodėl tiek prarado, tai blogai lenktynes vadinas žiūrėjai.
Boni
IP: 82a88af | 09/14 16:40 Atsakyti
Life
09/14 16:14

Pilotas pats turi susivokti, kad aplenkė nelegaliai ir praleisti, arba bent komanda tą pasakyti. Teisėjai tam, kad gaudas duotų, o ne prašytų išmaldos. :)

Jei bent menkiausia abejone turi, tai tikrai pats pilotas nepraleidines. Siuo atveju ta abejone minimaliai pateisinama. Cia visi siunta del to nepraleidimo baisiausiai.... tik nesuprantu kodel, su tuo nepraleidimu jie daugiau poziciju prarado.
Klepsidra
IP: 932f360 | 09/14 16:40 Atsakyti
Life
09/14 16:14

Pilotas pats turi susivokti, kad aplenkė nelegaliai ir praleisti, arba bent komanda tą pasakyti. Teisėjai tam, kad gaudas duotų, o ne prašytų išmaldos. :)

Pilotas paklause komandos ar turi atiduoti pozicija, komanda pasake, kad ne. Komanda paklause FIA bet nepaklause, FIA pasake, bet komandai buvo vienodai.
Vieno bolido komanda kaip kazkada sake Webberis - H. Markko svajone
Life
IP: 75ad139 | 09/14 16:14 Atsakyti
Zaibys
09/14 14:43

Ka horneris galvojo, cia nelabai groja.

"Jie apskritai nieko neklausė varžybų valdymo punkto".

Come on, o tai ne valdymo punktas turetu duoti nurodyma praleisti varzova, jeigu jiems pasirodo kad anas aplenktas neteisetai?
Dabar toks vaizdas kad valdymo centras kaip supykusi zmona, pati sugalvojau pati isizeidziau.

Pilotas pats turi susivokti, kad aplenkė nelegaliai ir praleisti, arba bent komanda tą pasakyti. Teisėjai tam, kad gaudas duotų, o ne prašytų išmaldos. :)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas