FIA paaiškino, kodėl uždraus variklio kvalifikacinį režimą (24)

FIA paaiškino, kodėl uždraus variklio kvalifikacinį režimą
logo Rugpjūčio 14 d. 11:03, FIA

Vakar buvo paskelbta, jog visos komandos gavo FIA generalinio sekretoriaus Peterio Bayerio pasirašytą laišką su žinia, kad federacija planuoja įvesti naują taisyklę, pagal kurią F-1 bolidų jėgos agregatų nustatymai turi būti vienodi tiek kvalifikacijoje, tiek ir lenktynėse.

Iš pradžių buvo sakoma, jog nauja taisyklė įsigalios nuo 2021 m. sezono, tačiau kiek vėliau pasirodė informacija, kad kvalifikacinis variklio režimas bus uždraustas jau nuo Spa etapo po dviejų savaičių.

Pasaulio sporto žiniasklaida rašo, kad savo laiške FIA paaiškino, kodėl neleis naudoti specialių variklio nustatymų per kvalifikacijas. Visų pirma, FIA kelia susirūpinimą tai, kad specialūs jėgainių nustatymai tampa vis sudėtingesni ir tai teisėjams trukdo kontroliuoti, ar varikliai visą laiką dirba atitikdami reglamentą.

Savo laiške P. Bayeris atkreipė dėmesį į Techninio reglamento 2.7 paragrafą, kuriame yra sakoma: „kiekvienas varžybų dalyvis privalo įtikinti FIA techninius delegatus ir teisėjus, kad mašina atitinka reglamentą bet kuriuo GP etapo metu“ ir „dėl natūralių ypatumų elektroninių sistemų atitikimas reglamentui gali būti vertinamas tikrinant techninės ir programinės įrangos bei telemetrijos pagalba“.

Antroji priežastis, kuri sukėlė FIA susirūpinimą, buvo ta, kad ypatingų variklio režimų naudojimas gali pažeisti Sportinio reglamento 27.1 punktą, kuriame yra sakoma: „lenktynininkas privalo mašiną valdyti savarankiškai bei jokios pašalinės pagalbos“.

Tikimasi, kad kvalifikacinio variklio režimo uždraudimas labiausiai smogs „Mercedes“ komandai. Varžovai mano, kad tokių aukštų rezultatų ši komanda pasiekia dėl specialiai didinamos variklio galios kvalifikacijos finalo greitajame rate.


Komentarai (24)
Norge logo rėmėjas
IP: 52dcd6c | 08/15 15:36 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
08/15 15:26

Tiesa tiesa :D apskritai, net ir į 2022 perspektyvas žiūrint, tai kuo toliau tuo labiau atrodo, kad rbr daugiausiai šansų turi užimt lyderių vietą

kas cia zino. speliones :) skaiciau binoto pasakojo, kad ferari kuria visiskai nauja PU. kitiems metams tipo nespes, bet 2022 tures. ziurek gi dabar kaip fia ir kitus pradejo trumpint del PU smuklinimu
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ef74219 | 08/15 15:26 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/15 15:16

tai geriau jau sez metu arteti, nei ferari tolsta atgal :)))

Tiesa tiesa :D apskritai, net ir į 2022 perspektyvas žiūrint, tai kuo toliau tuo labiau atrodo, kad rbr daugiausiai šansų turi užimt lyderių vietą
Norge logo rėmėjas
IP: 52dcd6c | 08/15 15:16 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
08/15 13:04

Ne tik jie, bet turiu galvoj, kad rbr kasmet sezono eigoj vis priartėja, o naujo sezono pradžioj vėl lieka toliau :) o Ferrari realiai jau ne pirmus metus tik dėl 2 vietos kovoja, smagu, kad pagaliau pareiškė tai viešai :D

tai geriau jau sez metu arteti, nei ferari tolsta atgal :)))
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 08/15 13:04 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/15 12:26

ne tik red bull 6m vejasi :) jei kas ir pakovos, tai tik maxas. ana skaiciau binokulis jau zurnalistams spejo pareiksti, kad 2021m ferari sezono tikslas - 2a vieta :)

Ne tik jie, bet turiu galvoj, kad rbr kasmet sezono eigoj vis priartėja, o naujo sezono pradžioj vėl lieka toliau :) o Ferrari realiai jau ne pirmus metus tik dėl 2 vietos kovoja, smagu, kad pagaliau pareiškė tai viešai :D
Norge logo rėmėjas
IP: 52dcd6c | 08/15 12:26 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
08/15 12:10

Vytis vejasi, neblogai jie race pace šį sezoną atrodo, bet jie kasmet atrodo vejasi tuos Mersus, ir žiūrėk per 6 metus vis nepasivijo :D pasiseks, jei dar šiam ar ateinančiam sezone Maxas bent dėl reguliarų pergalių pakovos, bet me daugiau

ne tik red bull 6m vejasi :) jei kas ir pakovos, tai tik maxas. ana skaiciau binokulis jau zurnalistams spejo pareiksti, kad 2021m ferari sezono tikslas - 2a vieta :)
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 08/15 12:10 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/15 12:04

as manau. kad kvaloj iki 0,5s. lenktynese niekas nepasikeis. bet zinok red bull vejasi lenktyniu tempu. skaiciau ir vakar kad maxo labai viskas ten gerai atrode

Vytis vejasi, neblogai jie race pace šį sezoną atrodo, bet jie kasmet atrodo vejasi tuos Mersus, ir žiūrėk per 6 metus vis nepasivijo :D pasiseks, jei dar šiam ar ateinančiam sezone Maxas bent dėl reguliarų pergalių pakovos, bet me daugiau
Norge logo rėmėjas
IP: 52dcd6c | 08/15 12:04 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
08/15 11:05

Nu netikiu nei per kur, kad dėl to mode gali tokį pranašumą turėt. P2 nuo p3 vidutiniškai turbūt apie 0.8s skirtumas būna, tai negi viskas dėl variklio nustatymo? Juolab, kad apart praeitų lenktynių, nei vieną kitą sekmadienį nieks nesugebėjo įprastom sąlygom Mersų tempo palaikyt. Manau daugiausiai per 0.5s sumažės skirtumas, bet ir tai nuo trasos priklausys

as manau. kad kvaloj iki 0,5s. lenktynese niekas nepasikeis. bet zinok red bull vejasi lenktyniu tempu. skaiciau ir vakar kad maxo labai viskas ten gerai atrode
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 08/15 11:05 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/15 09:17

red bull mano, kad kvaloje mersu pranasumas vien del party mode yra nuo 0,7 iki 1s. lenktynese netures, bet kvaloje bus arciau

Nu netikiu nei per kur, kad dėl to mode gali tokį pranašumą turėt. P2 nuo p3 vidutiniškai turbūt apie 0.8s skirtumas būna, tai negi viskas dėl variklio nustatymo? Juolab, kad apart praeitų lenktynių, nei vieną kitą sekmadienį nieks nesugebėjo įprastom sąlygom Mersų tempo palaikyt. Manau daugiausiai per 0.5s sumažės skirtumas, bet ir tai nuo trasos priklausys
Norge logo rėmėjas
IP: 52dcd6c | 08/15 09:17 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
08/15 02:58

Abejoju, kad tai Mersų persvarai turės didelę įtaką. Party modes naudoja visi, o laikai, kai Mersų varikliai buvo iti daug pranašesni jau praėjo. Be to, lenktynėse jų persvara taip pat ryški, o jei tikėt Horneriu, kvalifikacijoj didelę įtaką pranašumui daro DAS. Taip kad pakeitimas naudos jokios neatneš

red bull mano, kad kvaloje mersu pranasumas vien del party mode yra nuo 0,7 iki 1s. lenktynese netures, bet kvaloje bus arciau
CBRV
IP: e3b3085 | 08/15 08:05 Atsakyti
YZF
08/14 12:12

"variklio režimų naudojimas gali pažeisti Sportinio reglamento punktą, kuriame yra sakoma: „lenktynininkas privalo mašiną valdyti savarankiškai bei jokios pašalinės pagalbos“.

Tai pagal toki traktavima gales neuzilgo teisejai reikalauti kad lenktyniu metu variklis butu isjungtas, nes priesingu atveju tai bus "pasaline pagalba". #cirkas

stabdziu, vairo stiprintuvai irgi.... visa elektronika irgi
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas