FIA paaiškino savo poziciją dėl veidrodėlių ant „Halo“ sistemos

FIA paaiškino savo poziciją dėl veidrodėlių ant „Halo“ sistemos
logo 2018 Gegužės 17 d. 19:19, Sutton Images

„Formulės-1“ komandos ir toliau galės galinio vaizdo veidrodėlius montuoti ant „Halo“ sistemos. Tokį sprendimą Barselonoje pritaikė „Ferrari“, tačiau kai šalia veidrodėlių ant „Halo“ buvo sumontuoti sparneliai, tai yra neteisėta.

Komandos gavo FIA techninę direktyvą, kurioje yra paaiškinami veidrodėlių montavimo ant „Halo“ reikalavimai. Reikalavimų esmė – iki minimumo sumažinti panašių sprendimų aerodinaminį efektyvumą.

FIA pripažįsta faktą, kad komandos projektuos veidrodėlius, korpusus ir tvirtinimus atsižvelgiant į tai, kad iki minimumo būtų sumažinti bet kokie neigiami aerodinaminiai efektai, kurie gali atsirasti, bet mes laikome , kad bet kokie aerodinaminiai pranašumai turi būti atsitiktiniai, ar blogiausiu atveju, minimalūs“, - sakoma FIA direktyvoje.

Be kita ko direktyvoje yra sakoma, kad veidrodžių tvirtinimai „turi būti išdėstyti ant žemutinės ar/ir vidinės veidrodžio korpuso dalies.“. Tačiau jei komanda naudoja daugiau nei vieną tvirtinimo elementą, kaip tai buvo „Ferrari“ atveju Barselonoje, tai ji turi paaiškinti, kam reikalingas papildomas tvirtinimas.

„Kadangi papildomų tvirtinimo priemonių kažkokia prasme yra subjektyvios, FIA suteikia galimybę aptarti vieno ar kito sprendimo legalumą, kai komanda jį pristato dar prieš GP etapą, kad nebūtų be reikalo švaistomi resursai, laikas ir pinigai, - sakoma direktyvoje.

FIA pripažįsta, kad šiuo metu galiojančios veidrodėlių ant „Halo“ taisyklės nėra idealios, todėl mes siūlysime kur kas pilnesnį rinkinį taisyklių, kur būtų aprašytas veidrodėlių išdėstymas, jų tvirtinimas, matomumas ir pan. jau artimiausiu metu, kad visi suprastų, kas bus leidžiama nuo 2019 metų“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983