FIA paaiškino situaciją su Y. Tsunoda

FIA paaiškino situaciją su Y. Tsunoda
logo 2022 Lapkričio 14 d. 11:44, Unsplash

FIA paaiškino, kodėl antroje varžybų pusėje, važiuojant paskui saugos automobilį, „AlphaTauri“ lenktynininkui Yuki Tsunodai nebuvo leista susigrąžinti prarasto rato.

Anot federacijos atstovų, dėl keistos situacijos, laiko matavimo sistema suprato, kad japonas, pasukęs į techninio aptarnavimo zoną, susigrąžino prarastą ratą, todėl vėliau jam nebuvo leista aplenkti saugos automobilio.

Po pernai metais kilusio skandalo, kai finalinėse lenktynėse Abu Dabyje tuometinis lenktynių direktorius Michaelas Masi leido prarastą ratą susigrąžinti tik keliems, bet ne visiems sportininkams, šiemet FIA ėmė taikyti naują sistemą, tačiau Brazilijoje vykusių lenktynių metu aplenkti saugos automobilį buvo leista tik „Williams“ pilotams Alexui Albonui ir Nicholasui Latifi.

„Man buvo pasakyta, kad turiu likti savo vietoje, tad taip ir padariau“, - pasakojo Y. Tsunoda.

„Maniau, kad galėsiu aplenkti saugos automobilį ir taip susigražinti prarastą ratą, bet man neleido to padaryti, tad likau savo vietoje.“

FIA ištyrė tai, kas nutiko ir pareiškė, kad nieko blogo neįvyko bei pridūrė, kad „neįprasta situacija susidarė dėl konkrečios trasos ir scenarijaus ypatumų“.

Y. Tsunoda laiko sistemoje buvo užfiksuotas, kaip sportininkas, kuris atsilieka ratu. Tad jam turėjo būti leista aplenkti saugos automobilį. Tačiau japonas atliko sustojimą. Kadangi jis važiavo techninės aptarnavimo zonos link, sportininkas trasą įveikė greičiau nei tie sportininkai, kurie važiavo paskui saugos automobilį.

Y. Tsunoda buvo trumpam susigrąžinęs prarastą ratą, bet tuo metu, kai jam buvo keičiami ratai, kiti sportininkai jį vėl aplenkė.

„Kai jis grįžo į trasą, sistema teisingai suprato, jog jis atsilikinėjo ratu. Tačiau, kadangi jis jau buvo susigrąžinęs prarastą ratą, saugos automobilio fazės pabaigoje sistema neleido jam to padaryti dar kartą“, - teigiama FIA pranešime.

„Lenktynių kontrolė viską patikrino ir patvirtino, kad tik Alexas Albonas ir Nicholas Latifi galėjo aplenkti saugos automobilį.“

FIA tvirtina, kad nebuvo padaryta jokių „sisteminių ar procedūrinių klaidų“ ir pridūrė, kad tai buvo „vienas iš tų nenuspėjamų scenarijų, kurie gali nutikti, tad nėra jokių skubių pakeitimų, kuriuos reikėtų įgyvendinti“.

Incidentą ketinama aptarti būsimame Sporto patariamojo komiteto posėdyje.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983