FIA pripažino, kad teisėjai Singapūre padarė klaidą

FIA pripažino, kad teisėjai Singapūre padarė klaidą
logo 2023 Rugsėjo 22 d. 18:49, Pixabay

Praėjusį savaitgalį Singapūro GP etapo teisėjai buvo labai atlaidūs Maxui Verstappenui ir Loganui Sargeantui, nors kvalifikacijos metu šie du lenktynininkai akivaizdžiai trukdė kitiems sportininkams. Tada jie nebuvo nubausti, tačiau tai neturi tapti precedentu priimant teisėjų sprendimus ateityje, nes panašios situacijos tikrai dar vyks ne kartą.

Vien tik Verstappenas į teisėjų akiratį buvo pakliuvęs tris kartus, vienu atveju teisėjai nesiėmė jokių veiksmų o kitais dviem - „Red Bull“ pilotas gavo įspėjimus. Bet Japonijoje FIA pripažino, kad šiais Verstappeno atvejais ir Sargeanto atveju pilotus reikėjo nubausti – už tokią pražangą įprastai priklauso trijų starto pozicijų bauda lenktynėse.

Dukart pasaulio čempionas ir „Williams“ pilotas iš JAV tada nebuvo nubausti, kadangi dėl tokių nekorektiškų veiksmų buvo kalti ne vien lenktyninkai, bet ir komandos, Ir nors FIA praeityje ne kartą yra aiškinusi, kad jei sportininkas iš komandos inžinierių gauna nepakankamai informacijos apie situaciją trasoje, tai nėra lengvinanti aplinkybė.

Prieš Japonijos GP GPDA asociacijos direktorius George'as Russellas sakė: „Norėtųsi, kad visuose teisėjų sprendimuose būtų nuoseklumas, bet šiuo atveju buvo keista, kad Verstappenas ir Sargeantas išvengė baudų.

Rezultatų tai niekaip nepaveikė, bet nėra skirtumo, pirmaujate jūs čempionate ar esate paskutinėje vietoje – jei jūs kam nors sutrukdėte, tai turite gauti baudą“.

Penktadienį per komandų vadybininkų pasitarimą vėl buvo patvirtinta, kad ateityje už tokius pažeidimus bus baudžiama trijų starto pozicijų bauda. Šiame pastarime dalyvavo ir teisėjai, tarp jų buvo ir Matteo Perini, kuris teisėjavo Singapūre ir asmeniškai prisipažinęs, kad ten Verstappeno ir Sargeanto atžvilgiu buvo padaryta klaida,

„The Race“ informuoja, kad šis klausimas buvo keliamas ir pilotų konferencijoje Suzukoje. Šia tema pasisakė ir „McLaren“ lenktynininkas Lando Norrisas: „Baudos už varžovų blokavimą turi būti dar griežtesnės, todėl, kad labai daug kas taip daro. Dėl to tavo ratas gali būti sugadintas, visa kvalifikacija – irgi. Bet atrodo, kad nieko tai nejaudina.

Panašūs įvykiai kartojasi viso sezono metu ir aš ne kartą esu taip išbandęs savo kailiu, kai kurios komandos šioje srityje išsiskiria ypatingai. Kartu tai būna ir piloto kaltė, nes jis privalo žiūrėti į galinio vaizdo veidrodėlį. Bet atrodo, kad ne visi lenktynininkai tai moka daryti“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Darius Linkevicius 1859
2. Beržas 1833
3. Tadas Misevičius 1828
4. regdal 1825
5. gytisz 1821