FIA tirs „Ferrari“ jėgos agregato detales (25)

FIA tirs „Ferrari“ jėgos agregato detales
logo Lapkričio 20 d. 12:24, Ferrari

FIA direktyva TD 039/19, išleista prieš pat JAV GP etapą, tiesiogiai uždraudžianti naudoti sistemas, kurios turi įtakos degalų sąnaudų jutiklių veiklai, pastarosiomis savaitėmis yra plačiai aptariama. Daugelis mano, jog su tuo susijęs „Ferrari“ ekipos konkurencingumo sumažėjimas paskutinėse lenktynėse, todėl šis klausimas toliau lieka atviras.

Pagal „Auto Motor und Sport“ informaciją, Brazilijoje FIA inspektoriai paėmė kai kurias degalų padavimo sistemos detales iš vienos „Ferrari“ mašinų, taip pat iš vienos „Ferrari“ klientų mašinos ir vienos mašinos su kito gamintojo jėgaine, kad laboratorinėmis sąlygomis galėtų atlikti palyginimus.

Paimti mazgai – tai degalų įvadas tarp matavimo jutiklio ir vidaus degimo variklio. Tyrimas bus atliekamas FIA laboratorijoje ir užtruks keletą dienų. Jei jokių pareiškimų iki Abu Dabio GP etapo nebus padaryta, galima nuspėti, jog jokių pažeidimų nebuvo surasta.

Komentarai (25)


ddt
| Lapkričio 21 d. 18:29
Klepsidra
| Lapkričio 21 d. 08:11

Nurburgringo pati F1 trasa nera aukstai. Senoji trasa turi aukstu vietu. Visose kitose trijose Mercedes struglina kelinti metai. Tiek ir atradimu cia. Taip pat, kaip YZF jau rase, Red Bull visose sitose trasose vienodai greiti su Renault buvo. Orbitos tinka Red Bull aero

Buves Nurburge? Is kur ten aukstesniu vietu Nordschleifeje? Keliais metrais? Nah, cia ne skirtumas. Mano mintis buvo tame, kad jei jau San Paulas - aukstumine, tada aukstumines ir mano minetos. Jos plius minus tame paciame aukstyje virs juros lygio.
Klepsidra
| Lapkričio 21 d. 16:48
Misiulis
| Lapkričio 21 d. 14:17

Tai is esmes lengvo tiesaus atsakymo nebus, jo?

Sakyciau, kad taip, bet yra analizuojanciu labiau ir daranciu isvadas tai kazka turetume rasti
Misiulis
| Lapkričio 21 d. 14:17
Tai is esmes lengvo tiesaus atsakymo nebus, jo?
Klepsidra
| Lapkričio 21 d. 12:59
Misiulis
| Lapkričio 21 d. 12:26

Hmm. Nu ok, laukiam abu dabio, paziuresim ferrariu greiti dar kart, ypac kai pas leclerca tas naujas variklis ir pati trasa tipine

reikia ziureti ne i Ferrari greiti overall, bet i ta papildoma pagreitejima, kuris budavo antroje tiesiosios dalyje - direktyvos ir tyrimai gali nebent ta paveikti. overall ir taip Ferrari buvo greiti tiesiosiose, bet jei dabar staiga eme downforce didinti (giriasi, kad Brazilijoje prilygo Red Bull) tai gali overall tas greitis kristi
Misiulis
| Lapkričio 21 d. 12:26
Hmm. Nu ok, laukiam abu dabio, paziuresim ferrariu greiti dar kart, ypac kai pas leclerca tas naujas variklis ir pati trasa tipine
YZF
| Lapkričio 21 d. 10:07
Misiulis
| Lapkričio 21 d. 08:55

Ok, klepsidra makes sence. Tai manau viską labai aiškiai pamatysim AbuDhaby kas kaip pasikeitė. Jei dėl direktyvų tik Ferrariai kažką keitė, tai turėtų mersai būt vieni greitesni tiesiosiose, redbull su ferrariais letesni. Overall, po vasaros pertraukos labai smarkiai ferrari pagreitejo, bet verta buvo pastebet, kad jie gerai tvarkesi su padangom, kas paskutiniuose etapuose vel buvo ju problema.

Visa si sezona MB greiciai tiesiosiose buvo vieni is mazesniu, tarp lyderiu. Ferrari vienareiksmiskai priekyje, RBR panasiai su Mersais. Paziurek kvalu greicius buvusiuose etapuose, net ir sezono pradzioje/viduryje. MB aero si sezona kitokia, labiau ant posukiu o ne ant tiesiuju. Brazilijos kvaloje, beje, MB/Ferr/Honda/Renault visi vaziavo po ~330km/h. Skaityk vienodai.
Misiulis
| Lapkričio 21 d. 08:55
Ok, klepsidra makes sence. Tai manau viską labai aiškiai pamatysim AbuDhaby kas kaip pasikeitė. Jei dėl direktyvų tik Ferrariai kažką keitė, tai turėtų mersai būt vieni greitesni tiesiosiose, redbull su ferrariais letesni. Overall, po vasaros pertraukos labai smarkiai ferrari pagreitejo, bet verta buvo pastebet, kad jie gerai tvarkesi su padangom, kas paskutiniuose etapuose vel buvo ju problema.
Klepsidra
| Lapkričio 21 d. 08:11
ddt
| Lapkričio 20 d. 19:54

Jei jau tu apie San Paula taip, tai tokiu atveju Spielbergas ar Nurburgring irgi, aukštikalnės. O Mexico trasa apskritai, orbitinė :)

Nurburgringo pati F1 trasa nera aukstai. Senoji trasa turi aukstu vietu. Visose kitose trijose Mercedes struglina kelinti metai. Tiek ir atradimu cia. Taip pat, kaip YZF jau rase, Red Bull visose sitose trasose vienodai greiti su Renault buvo. Orbitos tinka Red Bull aero
Klepsidra
| Lapkričio 21 d. 08:06
ddt
| Lapkričio 20 d. 19:47

Beje, smarkokai krito ir MB tempas paskutinėse keliose lenktynėse. Jei ką.

Smarkokai tikrai - Hamiltonas su treciu, 3000km nuvaziavusiu motoru, pralose draga Gasliui su septintu, apie 1000km nuvaziavusiu? Red Bull greiti del aero tokiose trasose pirmiausia, o ne PU.
Karaliux
| Lapkričio 21 d. 08:00
dalis Bahraino trasos išviso žemiau jūros lygio, lol
×

F-1.lt pulsas