Finalinėse sezono lenktynėse - lengva M. Verstappeno pergalė (77)

Finalinėse sezono lenktynėse - lengva M. Verstappeno pergalė
logo 2020 Gruodžio 13 d. 16:49, Red Bull Content Pool / Getty Images

Paskutinėse šių metų F-1 sezono lenktynėse, surengtose Abu Dabyje, nesunkiai nugalėjo „Red Bull“ pilotas Maxas Verstappenas, už savęs palikęs „Mercedes“ duetą - Valtterį Bottą ir Lewisą Hamiltoną.

Po starto M. Verstappenas išsaugojo lyderio poziciją ir darė viską, kad už savęs išlaikytų „Mercedes“ pilotus. Kol situacija rikiuotės priekyje buvo rami, daugelio dėmesys nukrypo į kovą dėl trečios vietos konstruktorių įskaitoje.

Dėl pakeistų jėgainės komponentų Sergio Perezas paskutines sezono lenktynes turėjo pradėti iš rikiuotės galo. Per pirmus dešimt ratų meksikiečiui pavyko pakilti iki keturioliktos pozicijos, bet sportininkui sezonas baigėsi anksčiau laiko sugedus technikai.

„McLaren“ pilotams Lando Norrisui ir Carlosui Sainzui finišavus atitinkamai penktoje ir šeštoje vietose, o „Racing Point“ atstovui Lance‘ui Strollui finišo liniją kirtus tik dešimtoje vietoje, tokio rezultato pakako, kad „McLaren“ iškovotų trečią vietą konstruktorių įskaitoje.

Iš trasos pašalinus S. Perezo bolidą ir pratęsus lenktynes, M. Verstappenas išsaugojo lyderio poziciją ir ėmė tolti nuo jį persekiojusių „Mercedes“ pilotų. Iki pat lenktynių pabaigos rikiuotės priekyje taip niekas ir nepasikeitė. Situaciją trasoje kontroliavęs M. Verstappenas finišavo pirmas ir iškovojo antrąją pergalę šių metų sezone. Tuo tarpu „Mercedes“ duetas V. Bottas bei L. Hamiltonas turėjo pasitenkinti atitinkamai antra ir trečia vietomis.

Paskutiniuose ratuose atsilikimą nuo L. Hamiltono sumažinęs antrasis „Red Bull“ lenktynininkas Alexas Albonas finišo liniją kirto ketvirtoje vietoje.

Iki finišo likus 15 ratų savo pirmą ir paskutinį sustojimą atliko „Renault“ atstovas Danielis Ricciardo. Kurį laiką važiavęs penktas, australas galų gale finišavo septintas, sustojimo metu į priekį praleidęs tik abu „McLaren“ pilotus. Antrasis „Renault“ lenktynininkas Estebanas Oconas šios dienos varžybas baigė devintas. Tarp jo ir D. Ricciardo įsiterpė „AlphaTauri“ atstovas Pierre‘as Gasly, lenktynes baigęs aštuntoje vietoje.

Trasoje pasirodžius saugos automobiliui, „Ferrari“ nusprendė nekviesti savo sportininkų į techninio aptarnavimo zoną pasikeisti padangų. Toks sprendimas padėjo C. Leclercui ir S. Vetteliui pakilti iki pirmojo dešimtuko. Tačiau sportininkai sustojimus turėjo atlikti vėliau, o tai padarę prarado nemažai pozicijų. Tad C. Leclercas finišo liniją kirto tik tryliktas, o paskutinį kartą „Ferrari“ ekipai atstovavęs S. Vettelis finišavo keturioliktas.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai


Komentarai (77)
kart
IP: 0a380e0 | 12/17 13:34 Atsakyti
Black_Death
12/17 12:15

kodėl lenktynių serijos pakeitimą vertini kaip šuolį žemyn? Dakaras nėra nei "aukštesnis" nei "žemesnis" lygis, tiesiog kitokios lenktynės. nors kaip ir daugumą senų sportų jis keičiasi į blogąją pusią, ir jei galima pavadint praeitą ir būsimą ralius Dakarais, man neapsiverčia liežuvis

Ne Dakare čia esmė, o tai, kad turėjo palikti F1, nes neturėjo pasirinkimo.

Jo retrospektyva atrodo maždaug taip: talentas, piešiama šviesi ateitis -> čempionas -> pabėgimas iš McLaren -> išvaistyti metai Renault -> sausi metai su Ferrari -> fiasko su McLaren -> Ovalas/Dakaras ir t.t.

Palyginti su tuo, Vettelio F1 karjera iki šiol buvo tikrai gera. Kaip klostysis toliau - neaišku.

O Dakarą statyti lygiagrečiai su F1 kažkaip net klaviatūros mygtukai man nesispaudo. Vettelis dabar į kokį nascarą nueitų, tai ne tik spaudoje, bet ir tarp F1 fanų būtų išjuoktas ir apverktas, kaip jo karjera nusirito.
Black_Death
IP: 07f9ef7 | 12/17 12:15 Atsakyti
kart
12/14 00:28

Jeigu Vettelio karjeros retrospektyva liūdna, tai pagalvok apie Alonso šuolį nuo titulų iki Dakaro arba amžinai perspektyvų Riccardo, kuris tikėtina taip ir bus amžinai pasmerktas važiuoti plačiuosiuose midfieldo laukuose. Verstapenas irgi, įvardijamas vienu geriausiu draiverių, bet tapęs situacijos įkaitu. Nors dar jaunas ir viskas prieš akis, bet tikėtina, kad dar ilgai nematys titulo. Būtų visiškas fiasko, jeigu jis jo taip ir neiškovotų.

kodėl lenktynių serijos pakeitimą vertini kaip šuolį žemyn? Dakaras nėra nei "aukštesnis" nei "žemesnis" lygis, tiesiog kitokios lenktynės. nors kaip ir daugumą senų sportų jis keičiasi į blogąją pusią, ir jei galima pavadint praeitą ir būsimą ralius Dakarais, man neapsiverčia liežuvis
Skirmantas_M
IP: 280bf52 | 12/15 14:56 Atsakyti
kart
12/14 00:28

Jeigu Vettelio karjeros retrospektyva liūdna, tai pagalvok apie Alonso šuolį nuo titulų iki Dakaro arba amžinai perspektyvų Riccardo, kuris tikėtina taip ir bus amžinai pasmerktas važiuoti plačiuosiuose midfieldo laukuose. Verstapenas irgi, įvardijamas vienu geriausiu draiverių, bet tapęs situacijos įkaitu. Nors dar jaunas ir viskas prieš akis, bet tikėtina, kad dar ilgai nematys titulo. Būtų visiškas fiasko, jeigu jis jo taip ir neiškovotų.

Aš į šias retrospektyvas žiūriu kiek kitaip. Tai kad FA, kaip bebūtų viskas susidėlioję, vis tiek išėjo kaip vienas geriausių, o VET dabar atrodo taip, kaip atrodo.
Art'a
IP: 433af7d | 12/14 22:55 Atsakyti
Jonaitis
12/13 18:46

Hamiltonas kaltas. Daba kaltas del to kad buvo meme visas lenktynes

😀😀😀....
Hat
IP: 45d4606 | 12/14 05:39 Atsakyti
Kaip galima sakyti, kad buti lyderiu lenktyniu metu ir laimeti yra lengva.
Art'a
IP: 433af7d | 12/14 02:16 Atsakyti
Nedaug tam Bottui būvo likę,galėjo šį sezoną pasistengti!.Taip kaip ir Verstappenui irgi!.Nu....Tada lieka Hamas-chamas!..Fanams sorry!.. Ricciardo irgi galėjo į 4 patempti.Strollas savo ruoštu pasistengti..Vis visur biški nepasiekta,taip ir atsiliepia į rezultatus.Išeina,kad Kvyatas turėjo apdėti Vettelį.Nu,tai dabar yra kaip yra...
Visiems gerai užbaigti metus!.Gerai atbaliavoti šventes!.Geresnių kitų metų!.Geros sveikatos,nesusirgti!.Iki kito sezono!!!....✌👋
kart
IP: 1fed82a | 12/14 00:28 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
12/13 17:43

Bet karjieros retrospektyva tikrai liudnoka x4 in a row, o kitamet teks i Force india eit. Klynas visiskas :)

Jeigu Vettelio karjeros retrospektyva liūdna, tai pagalvok apie Alonso šuolį nuo titulų iki Dakaro arba amžinai perspektyvų Riccardo, kuris tikėtina taip ir bus amžinai pasmerktas važiuoti plačiuosiuose midfieldo laukuose. Verstapenas irgi, įvardijamas vienu geriausiu draiverių, bet tapęs situacijos įkaitu. Nors dar jaunas ir viskas prieš akis, bet tikėtina, kad dar ilgai nematys titulo. Būtų visiškas fiasko, jeigu jis jo taip ir neiškovotų.
TomTom
IP: d1cf999 | 12/13 22:40 Atsakyti
Saviverte butent as ir turiu, todel man nereikia "lajku" facebookuose, instose ar dar galai zino kur juos kas deda. Butent todel manes tose vietose ir nera. Kaip ir nera cia tikru vardu ir pavarde.
O tavo atsako tiesa pasakius nelabai suprantu. Matyt nelabai turejai ka atsakyt, todel taip ir gavosi.
Nieko pries tave neturiu Rasa (gali mane Tomu vadint jei taip vardu norisi), bet diskutuot su tavim neina. Kad ir siuo atveju, nematau argumentu kodel as neteisus tavo nuomone.
Praeitoje musu diskusijoje as tau argumentu savo teiginiui sustiprint pateikiau daug, bet uzteko Tavo atsako ir pamaciau kad esi tiesiog fane, kuri nieko kito kaip savo "dievuko" nemato. Todel ir rasau kaip rasau. Jeigu nori, galiu dar mestelt argumentu savo nuomonei pagristi. Nzn, gal tu dar jaunute, paskui tas praeina. As ir toks buvau :) bet va su metais protas atejo.
O siaip tai sveikintina kad budama mergina domiesi autosportu. Nedaznas atvejis 'musuose'. Taip ir toliau ;)
Rasak
IP: 8c6f269 | 12/13 20:23 Atsakyti
Jonaitis
12/13 18:46

Hamiltonas kaltas. Daba kaltas del to kad buvo meme visas lenktynes

O kodėl HAM? Tuo, kad matė, kad BOT nesugeba atstumo tinkamo iki VER išlaikyti, ar tuo, kad komanda bet kuria kaina norėjo BOT finišo ir jo 2-os vietos rikiuotėje? Aišku HAM liga nepadėjo, nebuvo normalios formos, tai irgi nerizikavo, bet apie taktiką iškart užsiminė...
Norge logo rėmėjas
IP: bc3ca2b | 12/13 20:19 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
12/13 19:53

Tai tuo idomiau, + dar ir Rikis v Alonso :)

as lazinuosi tik tada, jei bunu isitikines, kad Tech pralaimes :) tame ir visas idomumas :) jau 3 kartus laimejau :)))
×

TOP naujienos