2026 metais „Red Bull“ pereis prie jėgos agregatų, kurie yra kuriami jų variklių padalinyje bendradarbiaujant su „Ford“ koncernu. Kai abi pusės paskelbė apie bendro darbo pradžią, „Ford“ buvo atsakinga tik už elektrinę jėgainės pusę. Tačiau santykiams vystantis, abi bendrovės plėtė bendrą darbą ir dabar „Ford“ inžinieriai konstruoja vis daugiau komponentų.
„Kai tapo žinoma, kad „Red Bull“ nepavyko susitarti dėl bendradarbiavimo su „Porsche“, aš susiradau Christano Hornerio elektroninį adresą ir parašiau jam laišką su klausimu: „Gal norėtumėte su mumis pabendrauti? - kalbėjo „Ford Performance Motorsport“ vadovas Markas Rushbrookas. - Dabar mūsų bendradarbiavimas yra tokiame lygyje, kad mes nesakome „Red Bull“ ką ir kaip veikti. Jie jau daug metų yra „Formulėje-1“, todėl mes daugiau klausinėjame jų, kaip reikia pasiekti sėkmės šiame sporte.
Pagal pirminius susitarimus, mes turėjome jiems padėti konstruojant jėgainės elektrinę dalį 2026 metams. Bet dabar mes dar dirbame su turbinomis ir teikiame jiems stendus vidaus degimo variklio bandymams, kadangi „Ford“ specialistai turi žinių ir patirtį šioje srityje.
Mūsų devizas yra: žadėti mažiau, bet pasiekti daugiau“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2786 |
2. | Valode | 2783 |
3. | Darius Linkevicius | 2766 |
4. | gytisz | 2741 |
5. | Beržas | 2740 |