„Formulė-1“ galutinai atsisakė kvalifikacinių lenktynių (4)

„Formulė-1“ galutinai atsisakė kvalifikacinių lenktynių
logo Spalio 28 d. 15:35, FIA

Portimao įvyko komandų vadovų ir „Formulės-1“ bei FIA susirinkimas, kuriame svarstyti labai aktualūs „Formulės-1“ reikalai. Be 2021 metų tvarkaraščio, buvo aptarta ir atmesta kvalifikacinių lenktynių šeštadieniais idėja.

F-1 sporto direktorius Rossas Brawnas siūlė 2021 metais kaip eksperimentą keturiuose etapuose vietoje tradicinės kvalifikacijos organizuoti 30 min. lenktynes, pagal kurios rezultatus formuotųsi lenktynių startinė tvarka. Tam, kad ši idėja būtų priimta, už ją turėjo balsuoti 28 iš 30 F-1 Komisijos narių, kurią sudaro komandos bei FIA ir FOM atstovai. Prieš kvalifikacines lenktynes su atvirkštine starto tvarka pasisakė „Mercedes“ ir komandos, naudojančios vokiečių koncerno jėgaines, todėl siūlymas buvo atmestas.

Kartu buvo likusi mintis tokias lenktynes organizuoti 2022 metais. Tam reikėjo surinkti 25 balsus iš 30-ties, tačiau susirinkime šis klausimas nebuvo keltas. Galima spėti, kad ateityje prie šio klausimo dar bus sugrįžta.

Kita svarstymų tema buvo „Red Bull“ siūlymas įšaldyti jėgos agregatų tobulinimą, kad ši komanda galėtų savarankiškai dirbti su varikliais iš F-1 išėjus „Honda“ motoristams. „Mercedes“ palaikė tokį siūlymą, „Renault“ neturėjo jokios nuomonės, o štai „Ferrari“ pasisakė prieš. Taigi, susitarti šiuo klausimu taip pat nepavyko.

Manoma, kad pavyko pasiekti vienbalsio balsavimo dėl pilotų ir trijų pagrindinių komandos specialistų atlyginimų įtraukimą į ekipų biudžetinius apribojimus. Šį klausimą dar reikės svarstyti detaliau ir tokia taisyklė turėtų įsigalioti nuo 2023 metų.

Dar vienas siūlymas riboti išlaidas - ilgalaikėje perspektyvoje uždrausti tyrimus vėjo tunelyje - taip pat nesulaukė pritarimo. Prieš tai pasisakė kelios komandos, tarp jų ir „McLaren“, kuri šiuo metu investuoja milžiniškas lėšas į naujo vėjo tunelio statybą - jis turėtų pradėti veikti po dviejų metų.

 


Komentarai (4)
Q
IP: da32de9 | 10/28 23:45 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/28 19:57

Jei aš teisingai suprantu, tai atvirkščiai, sutarė, kad į lubas įtrauks ir atlyginimus sportininkams nuo 2023 metų. Ir šitoj vietoj, manau, biškį pradės skilinėti F1 prestižas. Nes, jei dedi pinigus iš to pačio katilo ir į bolido tobulinimą, ir dar moki pilotui, tai nemokės, gi, Mercedes LH 40M, o už likusius 95M ir bolidą developins ir dar algas likusiems mokės.

Pilotu algas lengva padenkti reklama, remejais ir pan.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/28 19:57 Atsakyti
Vien žo
10/28 17:12

Susirinkimas afygienas, sprendė ką nereikia spręsti ir visi kartu sutarė, kad iš tikrųjų nereikia, tada sugalvojo kaip apeiti biudžetų ribas ir visi pritarė, kitais klausimais - nepritarė :D

Jei aš teisingai suprantu, tai atvirkščiai, sutarė, kad į lubas įtrauks ir atlyginimus sportininkams nuo 2023 metų. Ir šitoj vietoj, manau, biškį pradės skilinėti F1 prestižas. Nes, jei dedi pinigus iš to pačio katilo ir į bolido tobulinimą, ir dar moki pilotui, tai nemokės, gi, Mercedes LH 40M, o už likusius 95M ir bolidą developins ir dar algas likusiems mokės.
Whatnow
IP: a5a5785 | 10/28 18:22 Atsakyti
Tai kas dbr bus redbul ? Iseis kjp kad sake ? 😀
Vien žo
IP: eec19f4 | 10/28 17:12 Atsakyti
Susirinkimas afygienas, sprendė ką nereikia spręsti ir visi kartu sutarė, kad iš tikrųjų nereikia, tada sugalvojo kaip apeiti biudžetų ribas ir visi pritarė, kitais klausimais - nepritarė :D
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas