FW25 – per lėtas?

FW25 – per lėtas?
logo 2003 Vasario 06 d. 00:52
Šiandien „Williams“ ekipa baigė savo bandymus Barselonos trasoje Ispanijoje. Bemaž visas bandymų dienas, išskyrus paskutiniąją, naujasis komandos bolidas FW25 buvo pastebimai lėtesnis ne tik už šiam sezonui skirtų kitų komandų bolidus, bet ir už praėjusių metų modelius.
„Formulės-1“ kuluaruose rimtai pradėta abejoti, ar „Williams FW25“ bus pajėgus nugalėti ne tik „Ferrari F2003“, bet ir pasipriešinti „Ferrari F2002“. Tam peno suteikė Ralfo Schumacherio žodžiai, išsakyti po pirmųjų naujojo bolido bandymų: „Jei pasižiūrėsime į rato pravažiavimo laikus, pamatysime, kad mūsų ateitis neatrodo šviesi. Bet aš nenoriu būti pesimistas, nes mes dar patobulinsime bolidą, kurio aerodinaminės savybės nėra išbaigtos. Paskutiniuosius kelis metus mes modifikuodavome praėjusių metų bolidą. Šiemet mes pradėjome nuo nulio, todėl turime tobulinti visą bolidą. Artimiausiomis dienomis mes dar išmėginsime keletą labai svarbių dalių. Bolido galimybės galutinai turėtų paaiškėti po dviejų savaičių vyksiančiuose bandymuose Valensijoje. Aš nežinau, ką mes galėtume padaryti, jei norime pasipriešinti „Ferrari“. Jų naujasis bolidas bus geresnis, tačiau net ir lenktyniaudami su F2002 jie nugalėtų čempionate“.
Naujasis „Williams FW25“ bandymuose ne tik buvo lėtas, tačiau dažnai ir gedo – didžiausios problemos buvo susijusios su pavarų dėže ir hidraulika.
Komandos pilotas-bandytojas Marcas Gene buvo nusiteikęs labiau optimistiškai, teigdamas, kad darbas su naujuoju bolidu yra pasistūmėjęs gerokai toliau, palyginus su situacija tokiu pačiu laiku praėjusiais metais. Jis pastaruoju metu bandė hibridinį modelį FW24D – praėjusių metų „Williams“ bolidą su imontuotu nauju „BMW P83“ varikliu bei nauja pavarų dėže.
„Williams“ ekipa pranešė, kad naujasis bolidas yra bandomas be jam skirto aerodinaminio paketo. FW25-ajame dabar naudojami kai kurie FW24-ojo aerodinaminiai elementai.
„Tai pirmųjų bandymų su naujuoju FW25 pabaiga. Šią savaitę mes bandėme bolido sistemas, jo patikimumą ir efektyvumą. Dabar mes persikelsime į Valensiją, kur turėsime ir antrą naują bolidą“, – skurdžiai bandymus komentavo „Williams“ atstovas Samas Michaelis.
Truputi atviresnis buvo Mario Theissenas, BMW atstovas: „Bandant FW25 pagrindinis dėmesys buvo skirtas naujajam varikliui. Pavyzdžiui, mes bandėme aušinimo sistemas, tepalo cirkuliaciją, įpurškimo ir išmetimo sistemas. Pirmieji bandymai parodė, kad visos sistemos sėkmingai veikia“.
Kiti „Williams“ ekipos bandymai – vasario 10-14 d. Tada turėtų išryškėti tikrosios „Williams FW25“ bolido galimybės, nes jis bus bandomas su būtent jam skirtais aerodinaminiais elementais.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983