G. Andersonas: kuo išsiskiria VCARB 01 konstrukcija (2)

G. Andersonas: kuo išsiskiria VCARB 01 konstrukcija
logo Vasario 11 d. 12:22, Visa RB

Buvęs „Formulės-1“ mašinų konstruktorius, dabar dirbantis leidinio „The Race“ ekspertu Gary Andersonas išanalizavo komandos, kuri nuo šių metų turi naują pavadinimą - „Visa Cash App RB“, bolido konstrukciją. Sutrumpintai – VCARB. Dar šią komandą siūloma vadinti „Racing Bulls“.

„Antroji „Red Bull“ koncerno komanda pergyveno dar vieną atgimimo periodą – nuo to laiko, kai austrų energetinių gėrimų gamintojas nupirko „Minardi“ komandą – dabar tai jau trečias šios ekipos pavadinimas. Pakeitus komandos iškalbą, įžvelgiamas komandos noras žengti žingsnį į priekį ir pačiai būti atsakingai už savo likimą.

2024 metais Italijos Faenzoje įsikūrusios komandos ryšiai su pasaulio čempionais „Red Bull“ bus dar glaudesni, ji naudos daugiau detalių ir komponentų, kurie yra gaminami Milton Keyneso bazėje – jų naudos tiek, kiek leidžia taisyklės. „Visa RB“ lenktyniauja du patyrę sportininkai – Yuki Tsunoda ir Danielis Ricciardo, kurie yra nusiteikę kovoti dėl podiumų, o jei pasiseks – ir dėl pergalių.

Šiems tikslams siekti jiems reikia bolido, kuris leistų atskleisti savo talentus, todėl įdėmiau reikia ištyrinėti tai, kad buvo parodyta bolido pristatyme. Tačiau kol kas galima kalbėti tik apie tai, kas buvo matoma iš išorės, o realus kovinis automobilis bus parodytas tik Bahreine.

Kompiuterinės nuotraukos leidžia įžvelgti tik ribotą įsivaizdavimą apie bolidą ir jis bus didžiąja dalimi panašus į tą, kuris buvo parodytas Las Vegase, tačiau reikia pripažinti, kad VCARB 01 mašina palieka solidų įspūdį ir tai yra Faenzos ekipos žingsnis į priekį.

Pradėkime nuo priekinės dalies: oro srautas aplink nosį formuojamas visai ne taip, kaip, pavyzdžiui, „Alpine“ bolide su jo stora nosimi. Srautas, einantis per priekį, toliau paskirstomas į šonus ir eina į sritį tarp korpuso ir padangų vidinės dalies.

Faenza perėjo prie priekinės pakabos, kurios pagrindas yra trauklės ir tai neturi stebinti, nes dabar komanda glaudžiau bendradarbiauja su su „Red Bull“ ir naudoja daugiau detalių, gaminamų Milton Keyneso bazėje. Tokia pakaba leidžia didinti bendrąjį aerodinaminį efektyvumą, nors tai yra kompromisas, nes šiuo atveju kiek sumažėja optimalus važiuoklės efektyvumas.

Nuotraukose galima pastebėti, kad galinis trikampės svirties tvirtinimo taškas prie korpuso yra gerokai žemiau nei priekinis. Toks sprendimas yra paimtas iš praėjusių metų RB19. Tačiau skirtumas yra tas, kad šoniniuose pontonuose matomi tam tikri sustorėjimai ir jie yra gana platūs, einantys per visą šoninių pontonų ilgį.

O mašinos dugno kraštai yra labai panašūs į kitų komandų naujus bolidus, kurie jau buvo pristatyti, bet tame nėra nieko nuostabaus, nes šiais metais labai daug kas kopijavo RB19. Tačiau visai tikėtina, kad realioje mašinoje, kuri atvažiuos į Bahreiną, ši VCARB 01 sritis atrodys kiek kitaip.

Galinės pakabos pagrindas – stūmikliai, beje, viršutinės trikampės svirties priekinis tvirtinimo taškas ant pavarų dėžės yra gerokai žemiau, nei galinis tvirtinimo taškas – tai reiškia, kad bandyta geriau sutvarkyti vertikalų pakabos judėjimą intensyviai stabdant. Kadangi Italijos ekipa pavarų dėžes ir galinės pakabos elementus gauna iš „Red Bull“, tai yra gana logiškas sprendimas.

Apskritai, naujasis VCARB 01 automobilis palieka gana gerai apgalvoto ir tvarkingai sukomponuoto bolido įspūdį, o tai yra neblogai. Bet galime neabejoti, kad jau per žiemos bandymus Bahreine mes išvysime visai kitokią mašiną, tada ir kalbų apie jos konstrukciją bus daugiau“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Epic site
IP: 2370222 | 02/11 23:52 Atsakyti
Pakeitus komandos IŠKALBĄ...
Epic-site
IP: 2370222 | 02/11 23:53 Atsakyti
A) pačiai būti atsakingai už savo likimą.
B) komandos ryšiai su pasaulio čempionais „Red Bull“ bus dar glaudesni
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140