G. Andersonas: L. Strollo spaudimas „Aston Martin“ komandą daro silpnesne

G. Andersonas: L. Strollo spaudimas „Aston Martin“ komandą daro silpnesne
logo 2021 Balandžio 23 d. 14:50, Aston Martin F1

Buvęs „Jordan“ komandos, startavusios 1991 metų F-1 sezone, o taip pat laikomos ir „Aston Martin“ pirmtake, technikos direktorius Gary Andersonas, savo laiku atsakingas už bolido „Jordan Ford 91“ kūrimą, po Imoloje vykusių lenktynių aptarė tai, kas neduoda ramybės kalbant apie „Aston Martin“ komandą. G. Andersonas aptarė prastą „Aston Martin“ komandos nusiteikimą, būtinybę jos vadovui būti kantriam ir daromą žalingą spaudimą, galintį sukelti neigiamus padarinius. 

Praėjusią savaitę „Aston Matin“ komandos vadovas Otmaras Szafnaueris pranešė, kad kreiptųsi į teismą, jeigu paaiškėtų, kad 2021 metų Techninis reglamentas buvo sudarytas taip, kad kai kurios komandos prarastų pranašumą. Tarp jų - „Aston Martin“.

 Į tai reaguodamas G. Andersonas pasakė:

„Mano nuomone, dabar verkšlenti ir taip teisinti prastą sezono startą, nesistengiant identifikuoti reikalingos bolido tobulino krypties - prasta pozicija. Komanda turi susikoncentruoti į darbą, norėdama maksimaliai išnaudoti tai, ką leidžia pasikeitusios Techninio reglamento nuostatos. „Aston Martin“ balsas dėl reglamento pokyčių girdimas dažniausiai. Nesunku suprasti, kodėl jie viešumoje deklaruoja tokią poziciją. Galiu pasakyti tai iš patirties, esu dirbęs komandoje, kurioje vadovybės daromas spaudimas ir lūkesčiai viršijo komandos galimybes. Juk negali tikėtis, kad į komandą atvedus daugiau žmonių ir pakeitus dalį personalo, komandos rezultatai ims staiga gerėti.“

„Lawrence’as Strollas turi būti kantrus ir matyti komandos potencialą ilgalaikėje perspektyvoje. Esu tikras, jis nori, kad komandos lenktynininkai laimėtų kuo daugiau lenktynių. Ir kad tai padarytų kaip galima greičiau, bet tai nėra geriausia pozicija, kurią gali užimti komandos savininkas.

„Bijau, kad tai kelia visiškai nereikalingą vadovybės spaudimą komandai, kai viskas, ko reikia iš tikrųjų - koncentruotis į būtinybę kiekvienose lenktynėse tobulėti. „Aston Martin“ turi matyti platesnį kontekstą, galvoti apie tai, kad iš šių metų bolido turi „išspausti“ viską, kas įmanoma, sukaupti reikalingą patirtį ir nuo to atsispirti ateityje. Tam, kad būtum sėkmingas F-1, turi viską daryti nepriekaištingai ir aiškiai žinoti, kurias kovas pasirinkti. Dabar vadovybės daromas spaudimas „Aston Martin“ komandą daro tik labiau pažeidžiamą ir  silpnesnę“, - pridūrė G. Andersonas.

Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team
Komanda: Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team 2024 sezono taškai: 0
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: AMR22
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553