G. Bergeris: L. Hamiltoną jau galima sulyginti su A. Senna (15)

G. Bergeris: L. Hamiltoną jau galima sulyginti su A. Senna
logo Sausio 16 d. 11:21, Getty Images

Interviu vokiečių „Auto Motor und Sport“ buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas, dabar – DTM serijos vadovas Gerhardas Bergeris kalbėjo apie Lewiso Hamiltono meistriškumą ir „Ferrari“ pilotų dvikovą...

  • Kaip DTM bosas vertina paskutinį „Formulės-1“ sezoną?
  • „Formulės-1“ įvaizdžiui niekas negali pakenkti, net šeši „Mercedes“ pasaulio čempionų titulai paeiliui. Per daugelį metų sirgaliai priprato, kad tai yra labai aukštas lygis, o amerikiečiams atėjus vadovauti šiam sportui, tai tapo šviežio oro gurkšniu. Kaip žiūrovas aš tikiuosi, kad 2021 metų naujas reglamentas suveiks ir sėkmingose lenktynėse tarp nugalėtojų mes vėl pamatysime vidurinės grupės komandas. Esminė „Formulės-1“ problema yra lenktynių nuspėjamumas. Blogai, kai visada laimi vieni ir tie patys. Tai visuomet būna „Mercedes“, „Ferrari“ arba „Red Bull“. Net podiumas šiandien yra nepasiekiamas vidurinės grupės komandoms.
  • Nuo 2021 metų „Formulėje-1“ apribos technologijas. Jums tai yra pažįstama pagal DTM...
  • „Formulė-1“ labai skiriasi nuo DTM. Be pilotų čempionato, tai yra geriausių inžinierių varžybos – aerodinamikos, elektronikos, jėgos agregatų. Tai labai patrauklu, kai geriausi pasaulio lenktynininkai varžosi prie neįtikėtinų bolidų vairo. Bet tai veda prie milžiniškų išlaidų. Gruodį aš buvau „Ferrari“ bazėje ir buvau sukrėstas, pamatęs, kad pinigai čia neturi jokios reikšmės. 1500 žmonių dirba ties dviem mašinomis. Jūs jaučiatės tarsi kosminėje laboratorijoje. Nugalėtojui tokios išlaidos yra pateisinamos, jis gauna viską, laimėjęs pasaulio čempionatą. Bet tik nugalėtojas. O kadangi problemų su patikimumu dabar jau beveik nėra, nėra ir intrigos, kaip „MotoGP“ ar DTM. DTM mes negalime pritraukti pusantro tūkstančio inžinierių į vieną komandą ir turime veikti visai kitaip, apribodami naudojamas technologijas.
  • Ar Lewisas Hamiltonas yra pats geriausias lenktynininkas?
  • Šiuo momentu – taip. Jis turi viską, kad pagerintų Michaelio Schumacherio rekordus. Manęs dažnai prašo palyginti Hamiltoną su Ayrtonu Senna, kurį aš gerai pažinojau. Aš seniai nemačiau pilotų, turinčių tokių savybių, kurias turėjo Ayrtonas. Dabar aš su ramia sąžine galiu pasakyti – Hamiltonas jas turi. Jis – pirmasis lenktynininkas, kurį aš pastatyčiau į vieną lygį su Senna.
  • Ne tik pagal pergalių skaičių?
  • Per paskutinius metus „Mercedes“ laimėjo keletą varžybų, o galbūt ir titulą dėl to, kad prie bolido vairo buvo būtent L. Hamiltonas. Valtteri Bottui nepavyksta lenktyniauti tokiame lygyje. Hamiltonas visada yra labai stiprus – bet kokioje trasoje, prie bet kokių sąlygų. Ir kai kuriose situacijose jis sugeba pripažinti, kad reikia tenkintis prastesniu rezultatu, paprasčiausiai tik uždirbti taškus, kad kitose lenktynėse vėl nugalėti. Tai tikro pasaulio čempiono bruožai.
  • Kas yra geresnis – Maxas Verstappenas ar Charlesas Leclercas?
  • Jie yra labai skirtingi. Maxas yra agresyvus ir nenuspėjamas. Jis yra toli nuo politikos, kalba viską, ką galvoja ir pakankamai garsiai, kad jį išgirstų. Toks jis yra ir trasoje. Leclercas – kur kas ramesnis ir labiau subalansuotas pilotas. Daugiau skaičiuojantis, daugiau galvojantis apie politiką. Jo visiškai kitoks požiūris. Bet pagal talento lygį jie abu yra viename lygyje.
  • Ar sugebės S. Vettelis aplenkti C. Leclercą?
  • Viskas priklauso nuo užduočių, kurias sau kelia Vettelis. Jis lenktyniauja paskutinius metus ir nori gauti gerą pensiją? Ar jis nori pratęsti kontraktą su „Ferrari“ dar trejiems metams? Leclercas – labai stiprus varžovas, bet „top“ komandose kitaip ir nebūna. Kai aš atėjau į „McLaren“, mano varžovu ten buvo Senna. Jūs negalite to išvengti. Nėra abejonių, kad Leclerco laukia daug žadanti ateitis. Sebastianas jau yra baigiamojoje karjeros stadijoje. Jis turi milžinišką patirtį. Jis yra keturiskart pasaulio čempionas. Jis jau penkerius metus lenktyniauja „Ferrari“ ekipoje. Šią patirtį gali atsverti tik Leclerco jaunystė. Stebėti jų dvikovas bus įdomu, bet rezultato nuspėti aš negalėčiau.

Komentarai (15)


OG
| Sausio 22 d. 09:08
Jacques
| Sausio 17 d. 20:54

Tai sakai M.Schumacher'is irgi miznius ?

Su schumacheriu viskas tvarkoi niekada del nieko nemyzo ,shumis vaziavo ivairiais laikais ir vaziavo puikiai...
Jacques
| Sausio 17 d. 20:54
OG
| Sausio 16 d. 20:58

Geda net skaityt... Tas myznius sedi greiciausioje masinoje ir pasiema titulus be darbo ir lygint ji su senna tai kaip lygint b... Su pirstu... Senos bolidas buvo kaip kartingas su 1200ag ir mehanine greiciu deze o cia viskas kompiuterizuota ir panasiai senna viska padarydavo del savo talento o sitas myznius nei puses neturi kiek sena turejo....

Tai sakai M.Schumacher'is irgi miznius ?
deivec
| Sausio 17 d. 18:44
jezau kiek protingu komentaru...

bet vienas aisku...ji lygina su Sena...ir tampa viskas aisku. Ji lygina su Shcumiu ir viskas aisku (na kaip kuriems neapdovanotiems - ne)
Kodel niekas nelygina Berger su HAM, kodel niekas nelygina kokio Fisi ar Massa ...
turbut visi suprantame kodel.
kamasolis
| Sausio 17 d. 10:57
f40
| Sausio 16 d. 19:30

kaip negalima? ir tas.ir tas vairavo keturrate transporto priemone.abu turejo ir lenkimu,ir avariju,situaciju ivertinimo ir dar n faktoriu.

As turėjau omenyje, kaip galima lyginti. Originala su sintetika.
maxpower
| Sausio 17 d. 09:22
EičJey
| Sausio 17 d. 08:56

Tas praeities veikėjų heroizavimas....

Anksčiau ir žolė žalesnė buvo
EičJey
| Sausio 17 d. 08:56
Tas praeities veikėjų heroizavimas....
senis-1
| Sausio 17 d. 07:42
Nieko keisto, komentuoti žmonėms neuždrausi, bet specialistas tai mato kitomis akimis nei mėgėjas iš pašalies, nebent čia kai kurie komentatoriai yra patyrę lenktynininkai (pvz. vairuojantys BMW).
Kestutis Kuodzevicius
| Sausio 17 d. 07:18
Kestutis Kuodzevicius
| Sausio 16 d. 19:45

Lyginti Hamiltoną ir Sena sudėtinga nes skirtingi bolidai ir galimybės.

Talentus lyginti galima susodinus į vienodas mašinas.o lyginti talentą istorinį su šios dienos parasciausiai keista☺
f40
| Sausio 17 d. 00:00
OG
| Sausio 16 d. 20:58

Geda net skaityt... Tas myznius sedi greiciausioje masinoje ir pasiema titulus be darbo ir lygint ji su senna tai kaip lygint b... Su pirstu... Senos bolidas buvo kaip kartingas su 1200ag ir mehanine greiciu deze o cia viskas kompiuterizuota ir panasiai senna viska padarydavo del savo talento o sitas myznius nei puses neturi kiek sena turejo....

ka tau geda skaityt? kad senna laimejo 3 titulus per fuksus? taip,jis greitas buvo per kvalas ir lietu,campus eme su dominuojanciu bolidu,stumde varzovus i siena prie 300,riejos su porininkais,nepaise tam tikru komandos taisykliu,norejo nr.1 statuso...
dulis_b
| Sausio 16 d. 23:03
Sulyginti galima tik žemes, bet ne žmones. Palyginti gal
×

F-1.lt pulsas