G. Russellas: atėjau į „Mercedes“ ne greitos sėkmės

G. Russellas: atėjau į „Mercedes“ ne greitos sėkmės
logo Rugpjūčio 25 d. 16:22, Jiri Krenek for Mercedes-Benz Grand Prix Ltd.

Pokalbyje su „Auto Motor und Sport“ „Mercedes“ lenktynininkas George'as Russellas kalbėjo apie komandos pažangą, partnerystę su Lewisu Hamiltonu ir ilgalaikius planus...

  • Jūs iš „Williams“ perėjote į „Mercedes“. Ar esate patenkintas galimybe reguliariai kovoti dėl podiumų ir taškų, ar jūs tikėjotės daugiau?

  • Penkta vieta negali manęs nustebinti, bet nesu nusivylęs, nes jaučiu, kad maksimaliai išnaudojame savo šansus. Viename-dvejuose etapuose galėjome finišuoti pozicija aukščiau, bet šiaip pasiekėme maksimumo. Žinome, kad darome pažangą ir tai nuteikia optimistiškai.

  • Bet „Mercedes“ sudėtyje jūs tikėjotės visai kitokių rezultatų?

  • Mes supratome, kad sėkmė nėra garantuota. Bet buvau įsitikinęs, kad jei sezono pradžioje mes atsidursime gale, tai ši komanda sugebės atsilošti. Taip ir vyksta. Aš atėjau į „Mercedes“ ne dėl greitos sėkmės, aš su šia komanda sieju savo ateitį. Tai yra geriausia vieta ir galiu turėti geriausius šansus perspektyvoje nuo penkerių iki dešimties metų.

  • Williams“ jums teko kovoti dėl kiekvieno taško. Todėl „Mercedes“ jums buvo lengviau nei Lewisui Hamiltonui susitvarkyti su nesėkmingu bolidu?

  • Matyt, kad taip, jei mano rezultatai pagerėjo, o jo – pablogėjo. Bet Lewisas iki pat šios dienos yra užsivedęs. Toks iššūkis jį dar labiau motyvuoja. Jis netapo lėtesniu ir nesiruošia baigti karjeros. Jame dega ugnelė, kuri ir mane verčiau atiduoti visas jėgas.

  • Iš pradžių atrodė, kad pranašumas yra jūsų pusėje, bet po to situacija pasikeitė...

  • Kartais pasiekiate gero rezultato ir patys nežinote, kodėl. Kartai įvyksta atvirkščiai. Monrealyje ar surizikavau užsidėti „slick“ padangas kvalifikacijoje ir nepatekau ant podiumo. Austrijoje apgadinus priekinį sparną kontakto su Sergio Perezo mašina metu neleido man finišuoti tarp prizininkų. Tai – smulkmenos, bet dėl jų aš atsidūriau už Lewiso. Bet aš nuolat mokausi. Svarbus kiekvienas ratas, kiekvienas posūkis.

  • Ar jūs visada lyginate save su komandos partneriu?

  • „Formulėje-1“ jūs visada turite begalę informacijos, bet per daug pasikliaudami skaičiais, nustojate vairuoti bolidą instinktyviai. Skaičiai leidžia situaciją įvertinti apskritai, pamatyti tas sritis, kuriose esate greitesnis. Bet jūs negalite paprasčiausiai nukopijuoti komandos draugo požiūrio, todėl jums reikia kiek kitokių nustatymų. Turite maksimaliai išnaudoti tai, kas dirba jums. Jei aš reguliuoju bolidą man geriausiu būdu, tai galiu nugalėti bet kurį. Aš nesikoncentruoju tik vien ties Lewisu, o galvoju, ko man reikia iš padangų, iš važiuoklės, iš motoro.

  • Kas jus stebina Hamiltono elgesyje?

  • Nepasakyčiau, kad būčiau kuo nors nustebęs. Tikėjausi, kad jis bus išskirtinis visose srityse. Iš tokio lygio lenktynininko negalima tikėtis mažiau. Kaip lenktynininką aš jį jau pažinojau. Stebėjau jį visą savo gyvenimą. O štai už trasos ribų jis mane nustebino. Jis labai gerai sutinka su visais žmonėmis.

  • Mercedes“ inžinieriai aktyviai eksperimentuoja su nustatymai, kas galiausiai sprendžia, kuriam iš jūsų sumontuoti didesnį galinį sparną.

  • Visi komandoje yra atviri, tame tarpe mes su Leisu tarpusavyje. Kai vienas pareiškia norą ką nors naujo išbandyti, kitas sako: bandyk, o aš pabandysiu atvirkščiai. Jei idėja veikia, pranašumą įgauna tas, kuris sumontavo atnaujinimą bolide Arba atvirkščiai. Būtent taip viskas vyksta. Dabar komandoje mes labai aktyviai eksperimentuojame. Ir kuo daugiau mes mokomės, tuo didesnė tikimybė, kad bus surastas teisingas sprendimas.

  • Ar sugebėsite laimėti lenktynes šiais metais?

  • Šis bolidas turi didelį potencialą. Techninė direktyva, kuri įsigalios po vasaros pertraukos, turi paveikti komandas, kurios naudoja lanksčius dugnus. Mes mažiname atsilikimą, ypač lenktynių tempu. Jei taip toliau tęsime, galėsime nugalėti.

  • Kur yra „Ferrari“ ir „Red Bull“ pranašumas?

  • „Red Bull“ automobiliai yra labai greiti tiesiosiose, turi mažą priešpriešinį pasipriešinimą. Girdėjau kalbų, kodėl taip gali būti. „Ferrari“ turi daugiau prispaudžiamosios jėgos nei mes. Jų bolidas paprasčiausiai yra greitesnis. Nėra konkrečios srities, kur jie yra geresni, jie geresni viskame Mūsų, „Red Bull“ ir „Ferrari“ yra skirtingos mašinų koncepcijos.

  • Kodėl jūsų automobilis netapo greičiausias, kai išsprendėte mašinos svyravimo tiesiosiose problemą?

  • Svyravimo problemos sprendimas neigiamai paveikė bolido efektyvumą. Labai neigiamai. Ir kai mes dabar dirbame ties greičio didinimu, yra rizika, kad šokinėjimas gali sugrįžti. Maksimaliam efektyvumui pasiekti šiais metais mums teks susitaikyti su svyravimu. Tą patį galima pasakyti apie „Ferrari“.

  • Ar iš „Williams“ jums perėjus į „Mercedes“ jums nepasirodė, kad patekote į technikos rojų?

  • Šioje komandoje neįtikėtina kultūra. Ji nuolat yra vystoma. Aš nieko panašaus nemačiau „Williams“. Bet „Williams“ pergyveno labai sunkius laikus. Keitėsi savininkai, išėjo iš darbo technikos direktoriai ir aerodinamikos skyriaus vadovai. Ten įvyko labai daug permainų. „Mercedes“ yra labai stipri komanda, kuri kiekvienais metais auga. Man labai patinka būti šios inžinerinės mašinos dalimi.

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2022 sezono taškai: 515
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau
George‘as Russellas
Pilotas: George‘as Russellas 2022 sezono taškai: 275
Komanda: Mercedes Amžius: 24 m.
Plačiau


Komentarai (0)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas