Praėjusiais metais George‘as Russellas užtikrintai laimėjo titulą „Formulėje-2“ ir gavo šansą debiutuoti „Formulėje-1“. Nuvažiavęs tris etapus F-1 už „Williams“, britas sulygino šias dvi lenktynių serijas, atkreipdamas dėmesį į pagrindinius skirtumus.
„Pagalvokite štai apie ką: „Williams“ dirba 750 žmonių, o į lenktynių trasą atvažiuoja 60-70 ekipos darbuotojų, - pasakojo George‘as. – Dabar tai sulyginkite su „Formule-2“, kai aš per varžybų savaitgalius dirbdavau su vienu inžinieriumi ir dviem mechanikais. Skirtumai yra esminiai.
„Formulėje-2“ telemetrijos duomenis aš nagrinėdavau maždaug du kartus per savaitgalį. Įprastai būdavo taip: aš tyrinėdavau telemetriją, sėsdavau prie vairo kitoje sesijoje ir stengdavausi iš mašinos išspausti maksimumą. „Formulėje-2“ laikas, kurį sportininkas praleidžia trasoje pasiruošimui, yra apribotas. Mašina gali elgtis visai ne taip, kaip tu laukei, todėl viskas susiveda į tai, kad galėtum iš jos išspausti maksimumą konkrečiu tinkamu momentu. „Formulė-1“ yra daug sudėtingesnė. Čia mes turime tris treniruotes ir daug laiko trasoje, todėl darbas susiveda prie labai tikslių mašinos nustatymų.
„Formulėje-1“ tenka daug laiko skirti duomenų analizei. Tai būtina norint suprasti, ties kuo reikia susikoncentruoti, norint pagerinti mašiną. Egzistuoja daugybė būdų padaryti mašiną greitesne – tenka turėti reikalų su diferencialo nustatymais, sukimo momento nustatymais, keisti stabdžių balansą – tenka atsižvelgti į visus šiuos parametrus parenkant optimaliausius bolido nustatymus“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |