G. Russellas: taisykles būtina keisti

G. Russellas: taisykles būtina keisti
logo 2020 Rugsėjo 15 d. 12:10, Williams

Po kupinų įvykių Toskanos GP lenktynių „Williams“ pilotas George‘as Russellas tikisi, kad FIA artimiausiu metu peržiūrės kai kurias „Formulės-1“ taisykles.

George‘as Russellas: „Pagrindinė problema - galimybė pasikeisti padangas, kai lenktynės yra sustabdytos. Mes turėjome gerą strategiją, padangos puikiai veikė, o po to visi netikėtai gavo galimybę atlikti sustojimą ir pasirinkti bet kokias padangas visai neprarandant laiko. Aš važiavau prieš Charlesą Leclercą, jis nebuvo užsukęs į boksus - jam pasisekė su raudona vėliava, jis atliko sustojimą ir aplenkė mane su naujesnėmis padangomis. Galiausiai aš praradau poziciją Charlesui dėl raudonų vėliavų fazės.

Negalima leisti atlikti „nemokamų“ sustojimų. Visus reikia palikti su tomis padangomis, su kuriomis jie buvo varžybų sustabdymo metu. Komandos planuoja strategijas, skaičiuodamos įprastines lenktynių sąlygas ir nenumato, kad lenktynės gali būti du kartus sustabdytos raudonomis vėliavomis.

Startai iš vietos - tai įdomu sirgaliams. Tokie startai turi prasmę lietaus sąlygomis, bet ne po raudonų vėliavų... Lenktynių viduryje visi pilotai turi skirtingas degalų atsargas bakuose. Įprastai per startą mes turime daugiau kaip 100 kg benzino, o per restartą Mugelle buvo apie 40 kg - tai labai rimtai keičia mašinos elgesį. Tai neapibrėžtas faktorius ir kai kas viską padaro teisingai, o kai kas - ne. Visa tai pavirsta į savotišką loteriją, bet mes čia esame ne tam. Mes norime išsiaiškinti, kuris yra pats greičiausias ir labiausiai iš visų nusipelnęs pergalės. Monzoje ir Mugelle restartai iš vietos sumaišė visas kortas.

Incidento restarto metu buvo galima išvengti, jei saugos automobilis būtų anksčiau užgesinęs šviesas. Nežinau, kodėl šįkart tai įvyko labai vėlai. Tai verčia varžybų lyderį vėliau startuoti - jis negali smarkiai padidinti tempo paskutiniame posūkyje ir tame yra visa problema. Incidentas buvo neišvengiamas. Aš mačiau, kaip kažkas iš varžovų įsibėgėjo, po to - stabdė ir vėl įsibėgėjo.

Man pasisekė išvengti avarijos. Kai tik visi pradėjo stabdyti, aš pažiūrėjau į veidrodžius, pamačiau chaosą paskui save ir norėdamas jo išvengti, vėl nuspaudžiau akseleratorių. Neleistina, kad tokioje situacijoje pilotas mažintų greitį ir staiga vėl įsibėgėtų“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983