Buvęs „Haas“ komandos vadovas Guentheris Steineris oficialaus F-1 pasaulio čempionato puslapyje pakomentavo kelis svarbius įvykius, susijusius su praėjusiu Italijos GP etapu.
Praėjo tik kelis mėnesiai, o kiek būta įvykių. Metų pradžioje atrodė, kad vėl dominuos „Red Bull“, bet dabar kovoje dėl Konstruktorių taurės jau dalyvauja net trys komandos, kurias skiria vos 39 taškai.
Man visada atrodė, kad ateis momentas, kai viena ar kita komanda pasieks rimto progreso ir galės stoti į kovą su lyderiais, tačiau aš nesitikėjau, kad pakitimai bus tokie drastiški – staiga pamatėme, kad „Red Bull“ yra tik trečia ar net ketvirta komanda pagal greitį.
Per Italijos GP būta visko po truputį: lenktynės vyko labai įdomiai, pergalė atiteko „Ferrari“ visų tifozių džiaugsmui, o per varžybų savaitgalį būta daug įvairių naujienų.
Viena iš jų susijusi su pirmu Mattia Binotto pasirodymu verslo klube naujose „Sauber/Audi“ komandos vadovo pareigose. Mes su juo seniai pažįstami. Dabar jis turės labai daug darbo, bet kai prasideda naujas projektas, tai normalu, juolab, kad jis pasirengęs priimti šį iššūkį.
Dabar viskas atsidurs Mattia rankose. Per 28 metus „Ferrari“ komandoje jis sukaupė milžinišką patirtį, kurios neturi „Audi“. Jam gerai žinoma, kaip dirba stambi kompanija „Ferrari“ lygyje, kokia ten struktūra, kaip suderinti visi procesai. Viską realizuoti „Sauber“ pagrindu, sukurti iš jos galingą gamyklinę komandą bus gana nelengva, bet aš esu įsitikinęs, kad „Audi“ pasirinko teisingai, pasikvietę Binotto.
Pereikime prie Kimio Antonelli. Kai „Mercedes“ pranešė, kad debiutantas 2025 metais lenktyniaus jų komandoje „Formulėje-1“, aš nenustebau, nes buvo pojūtis, jog viskas linksta link to. Antonelli seniai priklauso „Mercedes“ jaunimo mokyklai ir jie įdėjo daug pastangų jį paruošiant „Formulei-1“ – jam buvo organizuoti privatūs bandymai, jis su simuliatoriumi atidirbo šimtus valandų.
Darau prielaidą, kad galimybė pereiti į aukščiausiąją automobilių sporto lygą atsirado net anksčiau, nei to norėjo pats Antonelli (praleidęs F-3 stadiją, jis iš karto pateko į F-2), Gali būti, kad tai įvyko metais anksčiau nei buvo galima tikėtis, bet jei tokia galimybė atsirado, tai ja reikėjo pasinaudoti.
Toto Wolffo kėslai man yra žinomi: galima pasakyti, kad jis nutarė Antonelli įmesti į vandenį ir pažiūrėti, kaip jaunuolis plauks. Bet „Mercedes“ gerai sugeba įvertinti savo lūkesčius ir padarys viską, ką gali, kad apsaugotų Kimį nuo perdėtų vilčių. Jie daug jaunąjį italą treniravo ir ruošė.
Toto būtų galėjęs palaukti metus, o kol kas pasirašyti kontraktą su Carlosu Sainzu, tačiau nutarė imti Antonelli, nes galvoja, kad jis jau pribrendo „Formulei-1“.
Bet mes jau dabar turime kitą debiutantą – Franco Colapinto paliko gerą įspūdį „Williams“ komandoje ir užėmė vietą prie atleisto Logano Sargeanto bolido vairo.
Jamesas Vowlesas žino, kokių savybių turi turėti debiutantas, nes jis savo laiku buvo atsakingas už jaunimo programą „Mercedes“ sudėtyje. Jis matė, kaip progresavo Colapinto, būdamas „Williams“ jaunimo lenktynių akademijos dalyviu ir suprantama, kad jame matė kažką ypatingo, todėl nutarė patikrinti, ar iš tiesų argentinietis yra toks geras, kaip galvoja komanda.
Monzoje Franco nepavedė: aš daugiau stebėjau ne lenktynių rezultatus, o į skirtumus tarp jo ir jo komandos partnerio. Colapinto finišavo atsilikęs nuo patyrusio Alexo Albono tik 13 sekundžių. Kadangi Albonas yra laikomas gana geru lenktynininku, tai tik pabrėžia, kad Franco susitvarkė labai gerai. Ir jei ne klaida kvalifikacijoje, tai jis galėjo dar labiau priartėti prie Albono.
Žodžiu, jis gana gerai nuvažiavo savo debiutinį etapą. Bet dabar reikės didinti apsukas, o tai bus sunkiau, nei važiuoti pirmose savo lenktynėse.
Negalima nepaminėti situacijos, kurioje atsidūrė „Haas“. Monzoje Kevinas Magnussenas finišavo priziniame dešimtuke: kai jis mato galimybę uždirbti taškų, tai danas gali viršyti savo galimybes. Kai Kevinas būna nusiteikęs teisingai, jis atrodo gana geru pilotu.
Bet dabar Magnussenas yra nušalintas vienam etapui ir jam atsiras gana daug laiko. Tokia situacija brendo seniai, nes danas jau seniai turėjo pavojingą baudos balų kiekį ir buvo reali galimybė, kad jam teks praleisti lenktynes.
Ar patenkintas Magnussenas, kad jį nušalino? Ne. Ar tai galima vadinti netikėtumu? Irgi ne. Metų pradžioje Kevinas prikrėtė šposų ir dėl jų, tikriausiai, pasigailėjo. O iš tikrųjų incidentas Monzoje nebuvo toks baisus, bet jei tau skiria sekundžių baudą, tai dažniausiai „išrašo“ ir baudos taškus.
Oliveris Bearmanas buvo gana tikėtinas pasirinkimas „Haas“ ekipai, bet dabar jam teks susidurti su realybe. Prišokti prie „Ferrari“ vairo, kaip tai buvo Džedoje – tai viena, bet važiuoti su mašina, kuri negali pretenduoti į podiumą – visai kita istorija. Prie tokio bolido yra kur kas sunkiau adaptuotis.
Tačiau Oliveriui pavyko sėstis prie vairo dar iki pilnaverčio debiuto pasaulio čempionate. Saudo Arabijoje jis puikiai susitvarkė su reikalais ir esu įsitikinęs, kas nepasišiukšlins ir Baku“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |
"staiga pamatėme"??
ant kiek staiga? man atrodo ant tiek, kiek... skaityti daugiau
ant kiek staiga? man atrodo ant tiek, kiek FIA liepį čytinius stabdžius išsiimt ir dingo magija be active suspension elementų..
ka cia svaiksti duxas
Eik namo geriau vaikas!
"staiga pamatėme"??
ant kiek staiga? man atrodo ant tiek, kiek... skaityti daugiau
Tau atrodo.???.lietuvos garaznikas esi kaip ir visi :) Cia kaip snargl... skaityti daugiau