G. Steineris: būtent „Ferrari“ mums pasiūlė Micką (5)

G. Steineris: būtent „Ferrari“ mums pasiūlė Micką
logo Sausio 06 d. 11:17, LAT Photo

Haas“ komandos vadovo Guentherio Steinerio žodžiais, 2021 metų sezonas visų pirmiausia bus skirtas jos jaunųjų pilotų – Micko Schumacherio bei Nikitos Mazepino mokymui.

Bet kuriai „Formulės-1“ komandai sezonas su dviem debiutantams būtų rimtu iššūkiu. F-1 istorijoje „Haas“ skaičiuoja tik penkerius metus ir niekada anksčiau tokios patirties ji neturėjo.

Tačiau sprendimas išsiskirti su Romainui Grosjeanu ir Kevinu Magnussenu į jų vietas pakviečiant du jaunuolius – Schumacherį bei Mazepiną, nors ir nenoromis, bet privertė amerikiečių komandą atverti visai naują savo istorijos puslapį „Formulėje-1“.

Pokalbyje su italų „Gazzietta dello Sport“ žurnalistais ekipos vadovas Guentheris Steineris sakė, jog visi supranta, kad 2021 metais laukti aukštų rezultatų vargu ar verta. Todėl šį sezoną ekipa žada skirti tam, kad galėtų kuo geriau parengti savo pilotus ateinančiųjų metų pasirodymams.

„Mes nebūsime stiprūs šiais metais, - pripažino G. Steineris. – Mums reikia daugiau kantrybės. Bet mes norėsime pademonstruoti savo jėgą 2022 metais, kai pasikeis reglamentas“.

Kartu specialistas pridūrė: „Mūsų nuomone, tai yra tinkamas metas keisti lenktynininkus, tuo aš neabejoju. Mūsų nuomone, mokytis galima tik tada, kai ką nors darai. Todėl mes leisime Schumacheriui ir Mazepinui iš pradžių daryti klaidas. O pakitęs reglamentas nuo 2022 m. atvers visai kitokias galimybes“.

Steinerio nuomone, kartais jauniems sportininkams yra kenksminga metų metus laukti debiuto „Formulėje-1“, o paskutinių metų pavyzdžiai rodo, jog jų pakvietimas pasiteisina.

„Mums lenktynininkai yra pagrindinis aktyvas, šia prasme komandai reikėjo savotiško šoko, - aiškino „Haas“ vadovas. – Jaunimas garsiai kalba apie save. Aš kalbu apie Charlesą Leclercą, kuris jau antrame sezone laimėjo lenktynes, apie Lando Norrisą, kuris važiuoja puikiai.

Be to, mūsų nauji pilotai naudingesni ir finansine prasme – jie kainuoja kur kas pigiau. Mes tuo pinigus geriau investuosime į 2022 m. mašiną nei mokėdami honorarus sportininkams“.

Į klausimą dėl neseno skandalo su N. Mazepinu, G. Steineris atsisakė bet ką komentuoti, tik pakartojo, kad šį klausimą komanda išsiaiškins „savo viduje“.

Jis taip pat patvirtino, kad sprendimą dėl Micko Schumacherio priėmė „Ferrari“ komanda, būtent jie rekomendavo amerikiečių ekipai jaunąjį vokietį: „Mes kreipėmės į juos žinodami, kad „Ferrari“ jaunimo akademijoje yra stiprių lenktynininkų. Maranellas mums patarė paimti Micką“.

Steineris taip pat papasakojo, kaip vyksta Grosjeano kairės rankos gydymas po avarijos Bahreine: „Viskas klostosi gerai, dabar gydytojai kalba apie galimą odos persodinimą“.


Komentarai (5)
Rus
IP: e1d9968 | 01/07 16:07 Atsakyti
deivec
01/06 22:03

po tiek metu pagaliau dashuto haas...kad jiems neturint geros masinos...kokia prasme gaudyti kazkokius geresnius pilotus...

o kuris pas juos per visa laika cia geresnis buvo uzklydes? visi lavonai ir taip buvo. Siumetine pora skiriasi tik tuo kad uzvieta susimokes.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 01/07 11:12 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
01/07 01:07

Mjo. Ferrari „pasiūlė“ MS. Įdomu kad dar į tą pasiūlymą įeina. Tikriausiai nuolaidėlė varikliui. Gal ir koks vienas kitas specialistukas su priėjimu prie vėjo tunelio „naujoms“ dalims išbandyt.

Haas be Ferrari nebūtų F1 iš viso. Dabar, kai Gene Haas kiek sumažėjo noras švaistytis pinigais, dingo ir arogancija rinktis pilotus savarankiškai ir taip po truputį Haas gravituoja link dar vienos dukterinės Ferrari ekipos. Bet čia yra mirtina spiralė iš kurios išeiti reikia ne tik finansinių išteklių bet ir supratimo ką nori daryti. Šiuo atveju Haas neturi net minimaliausių nuosavų resursų kurti ir gaminti bolidą savarankiškai. Prakrapščius Haas lipduką – aiškiai matysis Dallara (Haas ir Dallara adresas Italijoje yra tas pats), o už to lipduko dar ir mažas Ferrari logo kyšos.

ne gravituoja, o jau realus procesai vyksta. viskas susije su biudzetu luboms. jau kruva straipsniu iseje yra ta tema. ferariams reikalingas satelitas paslepti islaidas, o haasams reikalingos lesos isgyventi. win win situacija. geriausias to pvz. jock Clear - visai nepigus ferari resursas. tai jis dabar bus jaunuju ferari sumakeriu treneriu :)))) net idomu ant kieno buhalterijos jo etatas stoves ;) speju haas :)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 01/07 01:07 Atsakyti
Mjo. Ferrari „pasiūlė“ MS. Įdomu kad dar į tą pasiūlymą įeina. Tikriausiai nuolaidėlė varikliui. Gal ir koks vienas kitas specialistukas su priėjimu prie vėjo tunelio „naujoms“ dalims išbandyt.

Haas be Ferrari nebūtų F1 iš viso. Dabar, kai Gene Haas kiek sumažėjo noras švaistytis pinigais, dingo ir arogancija rinktis pilotus savarankiškai ir taip po truputį Haas gravituoja link dar vienos dukterinės Ferrari ekipos. Bet čia yra mirtina spiralė iš kurios išeiti reikia ne tik finansinių išteklių bet ir supratimo ką nori daryti. Šiuo atveju Haas neturi net minimaliausių nuosavų resursų kurti ir gaminti bolidą savarankiškai. Prakrapščius Haas lipduką – aiškiai matysis Dallara (Haas ir Dallara adresas Italijoje yra tas pats), o už to lipduko dar ir mažas Ferrari logo kyšos.
deivec
IP: 1353dd0 | 01/06 22:03 Atsakyti
po tiek metu pagaliau dashuto haas...kad jiems neturint geros masinos...kokia prasme gaudyti kazkokius geresnius pilotus...
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas