G. Steineris: paskutiniai VF-21 atnaujinimai bus Imoloje

G. Steineris: paskutiniai VF-21 atnaujinimai bus Imoloje
logo 2021 Kovo 25 d. 17:45, Haas

Haas“ komanda naująjį sezoną pradeda su visiškai atnaujinta pilotų sudėtimi, 2021 m. čia lenktyniaus du naujokai – Mickas Schumacheris, pernai iškovojęs čempiono vardą „Formulėje-2“ ir rusų pilotas Nikita Mazepinas, F-2 užėmęs 5 vietą.

Prieš prasidedant Bahreino GP savaitgaliui amerikiečių komandos vadovo Guentherio Steinerio paklausė, ar buvo būtina šiais metais daryti tokias radikalias permainas ir smarkiai pakeisti pasiruošimą sezonui?

„Suprantama, kad šiais metais pasiruošimas vyko visai kitaip, - sakė G. Steineris. – Kai komandoje lenktyniavo Romainas Grosjeanas ir Kevinas Magnussenas, mes puikiai žinojome vieni kitus ir viskas vykdavo beveik automatiškai. Bet dabar viskas nauja, mūsų jaunuoliai praleidžia daug laiko dirbdami su inžinieriais ir stengiasi kuo geriau pasiruošti debiutui.

Suprantama, jaudulio yra daug, nes reikia suprasti: Mickas ir Nikita lenktynėmis užsiima nuo 10 metų, o gal net nuo 8 metų, tiksliai net nežinau, bet jie visus tuos metus įtemptai dirbo ties tuo, kad patektų į „Formulę-1“. Ir štai šis momentas atėjo. Sekmadienį jiems teks stoti į kovą savo pirmajame GP – iš vienos pusės, jie nekantriai laukia to, iš kitos – nervinasi ir tai yra gerai. Jie dar daug ko išmoks, o dabar komandoje vyrauja pakili nuotaika“.

Taip pat G. Steineris pažymėjo, kad komanda planuoja tik nežymią šių metų bolido modernizaciją sezono metu, kadangi visos jėgos ir resursai yra nukreipti pasiruošimui 2022 metams: „Kai ką mes atsivežėme į Bahreiną, o patys paskutiniai atnaujinimai bus Imoloje, tuo VF-21 tobulinimas ir bus užbaigtas.

Jei atvirai, tai Imoloje mes turėsime tik kelis nedidelius atnaujinimus. Tai bus tie mazgai, kurių nespėjome užbaigti prieš sezono pradžią, o ypatingų naujovių visai nebus. Mašina lyginant su praėjusiais metais pasikeitė gana nemažai, tai susiję su nauju aerodinamikos reglamentu. Naujas bolidas turi naują dugną, kitokį priekinį sparną, pasikeitė nemaža dalis korpuso detalių, stabdžių ortakiai ir pan.

Ar būsime mes greitesni už „Williams“? Jei žinočiau atsakymus į panašius klausimus, tai turėčiau visai kitokį darbą. Po žiemos bandymų sunku spręsti apie komandų pajėgumą, ypač šiemet, kai bandymai truko vos 3 dienas. Visi dirbo pagal savas programas, trasos būklė ir oro sąlygos nuolat keitėsi, todėl net neįsivaizduoju, kas yra greičiausias. Bet viskas paaiškės jau greitai.

Turint galvoje tai, kokiose pozicijose mes atsidūrėme 2020 metais, šiemet nebuvo didelės prasmės užsiimti rimta bolido modernizacija žinant, kad šie metai – paskutiniai, kaip galioja senas techninis reglamentas. Kitiems metams teks kurti visiškai naują važiuoklę, todėl dabartinis sezonas yra pereinamasis. Todėl mes jau dabar intensyviai dirbame su 2022 m. projektu“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794