G. van der Garde: Perezas privers Maxą nervintis (29)

G. van der Garde: Perezas privers Maxą nervintis
logo 2020 Gruodžio 20 d. 11:39, Racing Point

„Formulės-1“ lenktynių pasaulis toliau svarsto Sergio Perezo pakvietimą į „Red Bull“. Buvęs F-1 lenktynininkas olandas Giedo van der Garde, gerai pažįstantis Perezą iš lenktynių GP2, yra įsitikinęs, kad Sergio atėjimas bus tik į naudą Maxui Verstappenui.

Giedo van der Garde: „Sergio gali padėti Maxui. Jo greitis lenktynėse gali duoti taktinių pranašumų Verstappenui ir „Red Bull“ komandai. Maxui seniai reikėjo partnerio, kuris periodiškai galėtų mesti jam iššÅ«kį.

Greta Maxo atsirado sportininkas, kuris galėtų bÅ«ti greitesnis už jį ir tai Verstappenui bus savotiškas iššÅ«kis. Žodžiu, Perezo pakvietimas – vienintelis teisingas sprendimas šiai komandai. Manau, kad Sergio privers Maxą nervintis, mažu mažiausia, lenktynėse. Kai dėl kvalifikacijų, tai Perezas nėra toks greitas kaip Maxas, bet skirtumas tarp jų bus minimalus.

„Red Bull“ ekipai bus gerai, dabar su „Mercedes“ jie galės kovoti dviem mašinomis, juk pasibaigusiame sezone Verstappenui teko tai daryti vienam. Atėjus Perezui, komanda galės dar daugiau dėmesio skirti strategijai. Dėl to mes pamatysime daug įdomių varžybų“.


Komentarai (29)
Norge logo rėmėjas
IP: 3b1e907 | 12/21 08:52 Atsakyti
Skirmantas_M
12/20 22:55

Manau RIC ir VER atrodė gan panašiai, bet turėti du stiprius buvo nenaudinga komandai ir jie labiau investavo ant jaunesnio VER. Juo labiau, kad jis buo atvestas į komandą kaip numylėtinis. Manau jei rinktis, tai padarė teisingai. Ir manau gal siūlė tokią neaikvaizdžią NR2 rolę RIC, dėl ko jis prašė nebent didesnių, tai ir nesusitarė. Tokia mano nuomonė.

mano nuomone paprastesne - verstapenas all in all neabejotinai geresnis pilotas nei ricardo. tokia ir komandu vadovu nuomone - siuose rinkimuose paskutinius 5m ricardo nei karto nebuvo net arti verstapeno. o siai dienai didzioji dauguma ivardina verst kaip vieninteli, vaziuojanti ham lygyje.
kart
IP: 0a380e0 | 12/21 00:22 Atsakyti
Tech
12/20 20:34

Norisas jau 3-ia sezona vaziuos toj pacioj komandoj. O toks Ricciardo yra labai geras partneris jegu pasimatavimui, kuris pralaimejes yra tik pora sezonu per karjera, o nugalejes tokius kaip Feteli, 2x Verstapena, Halka, tokiu kaip Oconas net neskaiciuoju :) jeigu Lando atrodys nebeviltiskas, bus aiskesnis jo potencialas :) bet kas man parode , kad Lando geresnis nei Sainzas, jau nelyginant ju patirties, bet ir dare maziau klaidu, bei agresyviau atrodo lektynese. Aisku, didelio skirtumo tarp ju nebuvo. Kas ir atsispindejo vadovu balsavime P7 Lando. P8 Sainz

Rimtai dabar klausiu, ar jūs baigsit tas kvailystes apie "nugalėjo Verstapeną"? Taip nugalėjo, bet nedarykit Riccardui gėdos, didžiuodamiesi tuo, nes nugalėjo ne kažkokį patyrusį pilotą, bet nepilnametį, dar tik apšylantį kojas F1.
Kažin kuris čia atėjo į komandą ir kuris ten įsitvirtino, palaipsniui išstumdamas komandos draugą iš jos? Deja, bet Verstapenas.

Kvailas kažkoks argumentas ir tikrai sunku kartais suprasti, kodėl jis jums toks svarbus.
Skirmantas_M
IP: 00580a0 | 12/20 22:55 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
12/20 15:40

tai as gi tau nieko nepersu ir nebruku. tu galvok kaip tau geriau :) visi turim sava supratima. as pvz. pritariu komandu vadovu nuomonei ;)

Manau RIC ir VER atrodė gan panašiai, bet turėti du stiprius buvo nenaudinga komandai ir jie labiau investavo ant jaunesnio VER. Juo labiau, kad jis buo atvestas į komandą kaip numylėtinis. Manau jei rinktis, tai padarė teisingai. Ir manau gal siūlė tokią neaikvaizdžią NR2 rolę RIC, dėl ko jis prašė nebent didesnių, tai ir nesusitarė. Tokia mano nuomonė.
Tech
IP: c4754c7 | 12/20 20:50 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
12/20 20:45

o ar skaiciuoji tokius kaip kviatas? :))))

Taip, sakiau gi pralose pora sezonu . Vienam is ju Kvyatui :) beja 3 taskais :)
Norge logo rėmėjas
IP: 72b50c6 | 12/20 20:45 Atsakyti
Tech
12/20 20:34

Norisas jau 3-ia sezona vaziuos toj pacioj komandoj. O toks Ricciardo yra labai geras partneris jegu pasimatavimui, kuris pralaimejes yra tik pora sezonu per karjera, o nugalejes tokius kaip Feteli, 2x Verstapena, Halka, tokiu kaip Oconas net neskaiciuoju :) jeigu Lando atrodys nebeviltiskas, bus aiskesnis jo potencialas :) bet kas man parode , kad Lando geresnis nei Sainzas, jau nelyginant ju patirties, bet ir dare maziau klaidu, bei agresyviau atrodo lektynese. Aisku, didelio skirtumo tarp ju nebuvo. Kas ir atsispindejo vadovu balsavime P7 Lando. P8 Sainz

o ar skaiciuoji tokius kaip kviatas? :))))
Tech
IP: c4754c7 | 12/20 20:34 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
12/20 20:13

Norris šiaip ir pernai nedaug Sainzui nusileido. Mano akimis tai buvo vienas iš tų atvejų, kai h2h palyginimas neparodo visos situacijos. Ir sutinku su tavim, kad iš išvardintų lenktyninkų Norris daugiausiai perspektyvos turi, tiesiog man jis vis vien neatrodo kaip būsimas top pilotas. Bet aišku, visko dar gali būt, tokiam amžiuj užtenka 1 superinio sezono kad persilaužtų į aukštesnį lygį

Norisas jau 3-ia sezona vaziuos toj pacioj komandoj. O toks Ricciardo yra labai geras partneris jegu pasimatavimui, kuris pralaimejes yra tik pora sezonu per karjera, o nugalejes tokius kaip Feteli, 2x Verstapena, Halka, tokiu kaip Oconas net neskaiciuoju :) jeigu Lando atrodys nebeviltiskas, bus aiskesnis jo potencialas :) bet kas man parode , kad Lando geresnis nei Sainzas, jau nelyginant ju patirties, bet ir dare maziau klaidu, bei agresyviau atrodo lektynese. Aisku, didelio skirtumo tarp ju nebuvo. Kas ir atsispindejo vadovu balsavime P7 Lando. P8 Sainz
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 12/20 20:13 Atsakyti
Tech
12/20 19:54

jie netgi 2 sezonus kartu vaziavo Per ir Hul. ir buvo matyti, kad abu yra plius minus panasus. kaip buvau rases, Hulk siek tiek stipresnis Q buvo, o Perez siek tiek lenktynese, tad visumoj jie labai panasaus kalibro, gal tik tiek, kad Perezas aktyvesnis ir agresyvesnis lenktynese , lenkimuose. todel toks Sainz, pasimataves prie Hulk, yra geras atpirties taskas. Norisa lakau perspektyvesniu, nes jis jau antame savo sezone vos nenugalejo Sainzo ( tiesa Q Norisas laimejo). o Sainz, visgi jau bus dabar ar ne 7 sezonas? sakyciau is tu visu H2H, tiek Ferrari tiek Mclarenm, ten nebus kazkokios intrigos. Perezas kazin irgi ar labai jau ten paspaus Verstapena, bet tutbut, bus aktyvesne kova, nei Mclaren ar Ferrari. tiesa, Ricciardo manau bus kiek sunkiau su Norisu, nes tas dar tobulejimo procese, todel tiketina dar geriau pasirodys. Ferrari, bent jau man, tai ir dabar jau kaip ir viskas aisku, net sezonui neprasidejus, tiesiog per didelis kalibru skirtumas :)

Norris šiaip ir pernai nedaug Sainzui nusileido. Mano akimis tai buvo vienas iš tų atvejų, kai h2h palyginimas neparodo visos situacijos. Ir sutinku su tavim, kad iš išvardintų lenktyninkų Norris daugiausiai perspektyvos turi, tiesiog man jis vis vien neatrodo kaip būsimas top pilotas. Bet aišku, visko dar gali būt, tokiam amžiuj užtenka 1 superinio sezono kad persilaužtų į aukštesnį lygį
Tech
IP: c4754c7 | 12/20 19:54 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
12/20 19:19

Tai su Hulku ir Perez atrodo važiavo vienais metais. Kaip jau sakiau kada, man Hulkas, Perez, Sainz, Norris - visi atrodo stiprūs vidutiniokai, tik vienais ar kitais metais labai hype jie gauna po poros gerų lenktynių per sezoną.
Bendrai visai įdomu team battles bus kitais metais stebėt vien dėl to, kad tas hype pagaliau dingt turėtų :D

jie netgi 2 sezonus kartu vaziavo Per ir Hul. ir buvo matyti, kad abu yra plius minus panasus. kaip buvau rases, Hulk siek tiek stipresnis Q buvo, o Perez siek tiek lenktynese, tad visumoj jie labai panasaus kalibro, gal tik tiek, kad Perezas aktyvesnis ir agresyvesnis lenktynese , lenkimuose. todel toks Sainz, pasimataves prie Hulk, yra geras atpirties taskas. Norisa lakau perspektyvesniu, nes jis jau antame savo sezone vos nenugalejo Sainzo ( tiesa Q Norisas laimejo). o Sainz, visgi jau bus dabar ar ne 7 sezonas? sakyciau is tu visu H2H, tiek Ferrari tiek Mclarenm, ten nebus kazkokios intrigos. Perezas kazin irgi ar labai jau ten paspaus Verstapena, bet tutbut, bus aktyvesne kova, nei Mclaren ar Ferrari. tiesa, Ricciardo manau bus kiek sunkiau su Norisu, nes tas dar tobulejimo procese, todel tiketina dar geriau pasirodys. Ferrari, bent jau man, tai ir dabar jau kaip ir viskas aisku, net sezonui neprasidejus, tiesiog per didelis kalibru skirtumas :)
Norge logo rėmėjas
IP: 72b50c6 | 12/20 19:29 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
12/20 19:19

Tai su Hulku ir Perez atrodo važiavo vienais metais. Kaip jau sakiau kada, man Hulkas, Perez, Sainz, Norris - visi atrodo stiprūs vidutiniokai, tik vienais ar kitais metais labai hype jie gauna po poros gerų lenktynių per sezoną.
Bendrai visai įdomu team battles bus kitais metais stebėt vien dėl to, kad tas hype pagaliau dingt turėtų :D

pritariu
Rokas1 logo rėmėjas
IP: e648e0d | 12/20 19:19 Atsakyti
Tech
12/20 18:29

Turejo Sainzas Halka :) https://f1bytes.com/2018-h2h-hul-v-sai/ Prastokai pasirode. Ricciardo kitais metais nesunkiai ta pati Halka iveike, savo ruoztu https://f1bytes.com/2019-h2h-hul-ric/ o kuri pora potencialiai bus stipriausia, teoriskai turetu buti Verstepenas su Perez. Ferrari ir Mclaren eitu po ju , gan panasiu pilotu svoriu, kur be abejo Lec ir Ricc bus aiskus lyderiai :)

Tai su Hulku ir Perez atrodo važiavo vienais metais. Kaip jau sakiau kada, man Hulkas, Perez, Sainz, Norris - visi atrodo stiprūs vidutiniokai, tik vienais ar kitais metais labai hype jie gauna po poros gerų lenktynių per sezoną.
Bendrai visai įdomu team battles bus kitais metais stebėt vien dėl to, kad tas hype pagaliau dingt turėtų :D
×

TOP naujienos