G. Willis: „Formulė-1“ gali tapti vien tik elektrine

G. Willis: „Formulė-1“ gali tapti vien tik elektrine
logo 2020 Balandžio 24 d. 09:50, Daimler

Eksperimentuoti su elektros varikliais „Formulėje-1“ pradėjo 2009 metais, kai boliduose atsirado pirmosios kartos KERS sistemos. 2014 m. F-1 pasaulio čempionatas perėjo prie hibridinių jėgos agregatų, kurie naudojami iki šių dienų. „Mercedes“ komandos skaitmeninio projektavimo skyriaus vadovas Geoffrey Willisas mano, kad ateityje „Formulė-1“ visiškai pereis prie elektrinės traukos ir bus atsisakyta vidaus degimo variklių.

Geoffrey Willisas: „2009 m. mes žengėme pirmuosius žingsnius, vien tik norėdami suprasti šią technologiją. To nebuvo galima pavadinti rimtomis permainomis. Kai „Formulė-1“ perėjo prie turbininių hibridinių jėgos agregatų, tai jau buvo rimtos naujienos. Mes gerokai padidinome jėgainių efektyvumą, smarkiai padidinome galingumą, sumažinome degalų suvartojimą ir įrodėme, jog technologijas, kurios iki tol buvo vadinamos „laboratorinėmis“, galima naudoti lenktynių trasose.

Jei manęs paklausite, kokia kryptimi juda technologijos „Formulėje-1“ dabar ir ilgalaikėje perspektyvoje, tai ateityje „Formulė-1“ turėtų tapti vien tik elektrine. Tačiau mes turime turėti gerokai efektyvesnes jėgaines nei dabar. Mes turėsime pagalvoti, kaip išmokti kaupti energiją ne tik iš galinių bolido ratų, bet ir iš priekinių, naudoti visų varančiųjų ratų pavarą, o tai leistų pereiti prie naujos kartos elektrinių sistemų vadybos“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983