- GP2 spaudos konferencija -

2002 Spalio 28 d. 08:06

"Jacques Villeneuve GP" spaudos konferencija
2002-10-28

I spaudos konferencija kvieciami:
Yes (YEAR racing) - 1 vieta
HaMLeT (Fast&Furious) - 2 vieta
Arus (YEAR racing) - 3 vieta
AF1 (Team Patrick) - 9 vieta
Gangas (Xtra Racing) - 13 vieta
Adollfas (Belam Racing) - 18 vieta
landas (Team LJ) - DNS
- - -
1) Yes, tai jau antas GP, kur Jus neturite jokios konkurencijos. Po dveju GP Jums priklauso abi pergales, abu greiciausi ratai ir abi 'Pole' pozicijos. Kur Jusu pasirodymo sekme ir kas toliau?

2) HaMLeT, puikus pasirodymas ir vel antroji vieta. Ar manote, kad jau artimiausiu laiku Jusu laukia pergale?

3) Arus, sezona pradejote ne taip sekmingai, kaip anamet, taciau sveikiname su pasirodimu ant podiumo. Suzinojome, kad lenktyniu metu turejote problemu su sveikata - ar jos sutrukde uzkopti bent laipteliu auksciau?

4) AF1, Jusu debiutas buvo gan idomus, nes atstovavote ne savo, Team Patrick ekipai, o konkurentams is Team LJ. Kaip ivyko sie 'mainai' ir kaip vertinate savo debiuta siame sezone?

5) Gangas, sveikiname su puikiu debiutu. Akivaizdu, kad ateityje kopsite tik aukstyn ir kovosite su stipresniais varzovais. Kokie ispudziai is kvalifikacijos ir lenktyniu?

6) Adollfas, Gyvatės posukyje patekote i didziule avarija, kuomet buvo pazeista Jusu gokarto pakaba. Ivykiai klostesi isties labai greitai, papasakokite kaip ivyko sis incidentas?

7) landas, kvalifikacijoje, greitojo rato metu Jus apsisukote ties ivaziavimu i boksus ir tai palaidojo Jusu galimybes dalyvauti lenktynese. Kas tai buvo - ar padangu problema, ar gokarto reguliavimas ar tiesiog pergreitai ivaziavote i Senna posuki?
- - -

Primename, kad pagal GO-1 BT lenktynininkai privalo issamiai atsakyti i klausimus per 3 paras nuo ju paskelbimo.
Laukiame Jusu atsiliepimu ir kitu diskusiju dalyviu klausimu 'from the floor'.
Taip pat primename, kad spaudos konferencijos metu draudziamos bet kokios zinutes, nesusijusios su uzduotais klausimais.

GO-1 press

2002 Spalio 28 d. 08:26

HaMLeT, puikus pasirodymas ir vel antroji vieta. Ar manote, kad jau artimiausiu laiku Jusu laukia pergale?

Hm....apie pergale dar sunku kalbeti, nes paziurejus i Yes vaziavima tiek kvalifikacijoje tiek lenktynese galimybiu ji aplenkti lieko labai mazai. Musu komandos inzinieriai ir mechanikai dirba per dienas ir naktis, kad musu bolidai galetu konkuruoti su varzovais. Uz tai jiems didelis ACIU. Tikrai reikia daug darbo ideti, kad pirmose dviejose lenktynese butu uzimtos dvi antrosios vietos. O man lieka tik nenuvilti komandos savo rezultatais ir 110 % isnaudoti bolido galimybes kovojant del pergales.

2002 Spalio 28 d. 09:01

AF1, Jusu debiutas buvo gan idomus, nes atstovavote ne savo, Team Patrick ekipai, o konkurentams is Team LJ. Kaip ivyko sie 'mainai' ir kaip vertinate savo debiuta siame sezone?

Na, lenktyniu aistra mane pastume sitam zingsniui ir sutikau su Team LJ vadovu pasiulymu pakeisti ju lenktynininka jaudriu. Savo pasirodymu esu patenkintas, nes mano 'programa minimum' buvo patekti i 'A' vaziavima, ka as ir padariau jame uzimdamas 3-a vieta.
Tureciau pamineti, kad po finiso, del ilgos pertraukos nelenktyniaujant, jauciausi kaip Mazzacane :D

2002 Spalio 28 d. 09:06

AF1> Ar po siu lenktyniu nesigailite, kad si sezona uzimate tik test piloto vieta?

2002 Spalio 28 d. 09:27

AF1> Ar po siu lenktyniu nesigailite, kad si sezona uzimate tik test piloto vieta?

Na, siek tiek taip, bet vel suderinti organizacinius ir lenktynininko darbus nelabai galeciau, kadangi VVK'avimui reikia siek tiek pastangu, o svarbiausia laiko, tiek trasoje, tiek uz jos ribu ir nebutinai GP metu.
Bet kokiu atveju planuoju ziemos metu vel pasirodyti trasoje, atstovausiu savo komanda.
Go Team Patrick!
Na, tikiuosi i klausima atsakiau :)

2002 Spalio 28 d. 09:40

Af1>>>>>> atvaziavai 9.Tai gan auksta vieta , nes
tu naujokas ir is daug sportininku.Tai koks tas jausmas? :) Ir kas leme ta devintaja vieta?

2002 Spalio 28 d. 09:53

Dabar> na, as naujokas tik siame sezone, nes pries metus, bendroje iskaitoje likau 7-je vietoje.
Tiesiog tai buvo lenktynes po ~3 menesiu pertraukos ir be jokiu pasiruosimu ar bandymu - todel ir esu patenkintas. Manau, kad kvalifikacijoje galejau pasirodyti siek tiek geriau, nes Laso posuki iveikiau nevisai tiksliai, bet, overall esu patenkintas ir dziaugiuosi, kad mano deka Team LJ komanda jau turi pirmuosius taskus.
Kas liecia 9-a vieta, tai tiesiog vaziavau ir stengiausi nedaryti klaidu, buvau ketvirtoje vietoje, bet Toke padare klaida ir Gyvates posukyje isslydo - as ji aplenkiau, bet Experto pavyti man nepavyko. Tiek.

2002 Spalio 28 d. 10:25

> 5) Gangas, sveikiname su puikiu debiutu.
> Akivaizdu, kad ateityje kopsite tik
> aukstyn ir kovosite su stipresniais
> varzovais. Kokie ispudziai is
> kvalifikacijos ir lenktyniu?

Achiu uzh sveikinimus, bet kol kas sveikint nereikia, dabar buvo debiutines lenktynes, susipazhinimas su konkurentais ir pachiomis lenktynemis, pamachiau, kad konkurentai nepalyginamai stipresni uzh visus, su kuriais teko iki shiol vazhiuoti, supratau, kad reikes daug treniruotis ir tobulint technika, kad butu galima konkuruot su lyderiais, bet manau, kad ateity tikrai tas bus pasiekta.

Kvalifikacijoje buvo ishkelta uzhduotis nepadaryti dideliu klaidu ir patekt i 18tuka, kas ir buvo ivykdyta. Supratau, kad pirmam vazhiuoti kvalifikacijoje yra nepalyginamai sunkiau del shaltu padangu ir todel stipriau slidinejanchio bolido, taigi norint siekt aukshtu rezultatu reikia tai daryt palaipsniui, nuosekliai, reikia ideti daug darbo ir ant lektshtutes pergaliu tikrai niekas neatnesh.

Lenktynes buvo palyginus nesunkios, nes startavau ish pirmos pozicijos B vazhiavime, taigi uzhduotis buvo ne siekt pravazhiuoti greichiausia rata, o uzhdarinet trajektorijas ir neleist konkurentams aplenkti, kas ir buvo sekmingai pasiekta. Labai gaila, kad teko startuot ish pirmos pozicijos, nes kai nematai priekyje konkurentu labai sunku tobulet, kito etapo tikslas yra pakliuti i A vazhiavima ir pakovot su zhymiai stipresniais varzhovais uzh save.

2002 Spalio 28 d. 10:28

Na sveikata eilini kart tikrai slubavo (turbut konkurentai pradejo naudoti spec. priemones ir travilino dujomis). Taciau esu tikrai patenkintas rezultatu. Manu, kad nepavyko pakilti auksciau daugiau del puikaus konkurentu vaziavimo.
Labai isimine sauni kova su Bole, kai ketverta posukiu vaziavome vienas salia kito. Kova buvo labai nuozmi, bet dar labiau korektiska, kai abu palikdavome viens kitam pakankamai vietos trasoje. Tai buvo fantastika - aciu Bolei uz sias tikros kovos akimirkas. Siam sezone musu komandos vadovybe pastate uzdavini-pirma vieta asmenineje ir pirma komandineje vietose. Tai tikrai didelis uzdavinys ir labai dziugu, kad jei sezonas baigtusi dabar-jis butu pasiektas. Tai mums prideda papildomu jegu. Ypatingas dekui Yes uz jo nerealius pasirodymus, nes butent jo puikaus vaziavimo deka musu komanda pasieke tokius gerus rezultatus. Didelis aciu musu palaikymo komadai, kuri lyg dopingas stimuliuoja varzybu metu. Dziugu buvo matyti juodai-raudonai apsirengusiu fanu buri. Nepaslaptis, kad nei viena komanda negali tuo pasigirti. Tai tikrai papildomai motyvuoja ir ipareigoja.

2002 Spalio 28 d. 12:33

[b]Yes, tai jau antas GP, kur Jus neturite jokios konkurencijos. Po dveju GP Jums priklauso abi pergales, abu greiciausi ratai ir abi 'Pole' pozicijos. Kur Jusu pasirodymo sekme ir kas toliau?[/b]

Vienareiksmisko sekmes recepto tikrai nera, sakyciau, puiki sezono pradzia susidejo is ivairiausiu detaliu, kur savo vaidmeni suvaidino ir sportinis pyktis bei noras "atsakyti" i tarpsezonyje pasigirdusias kalbas apie greita lyderiu nuvainikavima; konkurentu progresas taip pat priverte stipriai pasitempti ir islaikyti maksimalia koncentracija visu lenktyniu metu. Zinoma, ne paskutineje (o gal net vienoje pirmuju) vietoje yra ir elementari sekme, kurios nepasyskstejo "geroji feja" [:)]; juokas juokais, bet isties kol kas pavyko isvengti ir technikos gedimu, ir ivairiu incidentu. Taip pat labai "uzvede" susirinke palaikyt musu komandos ziurovai, uz ka jiem didelis ACIU!
O kas bus toliau, prognozuoti isties nesiimciau: turetu drastiskai keistis dangos salygos Plytines kartodrome, priesininkai t.p. nestovi vietoje, tad, esu tikras, jog laukia nepaprastai idomus etapai bei kovos.

2002 Spalio 28 d. 12:49

Yes> Kokius jaunus lenktynininkus ar naujokus ivardintumete kaip GO-1 ateiti?

2002 Spalio 28 d. 13:30

[b]Kokius jaunus lenktynininkus ar naujokus ivardintumete kaip GO-1 ateiti?[/b]

Labai sunku prognozuoti, ypac nezinant ju paciu ilgalaikiu planu. Taciau galeciau isskirti keleta pilotu, galiniu pasiekti tikrai geru rezultatu:
Pumba, jei taps nuoseklesniu siekdamas savo tikslu;
ramaz, jei daugiau laiko skirs pasiruosimui lenktynems;
Toke, jei taps pagrindiniu kurios nors komandos pilotu.

2002 Spalio 28 d. 14:12

Yes> O fanu aprengimas ir t.t nerodo, kad Year Racing matydama, kad cempionatas einasi labai lengvai, nori laimeti ir ivaizdzio cempionata? Nes kaip zinia praeitu metu nugaletojai W-V sio titulo sias metais nebesiekia, o Belam Racing kol kas nesistengia jo laimeti.

2002 Spalio 28 d. 14:27

Benis > "Ivaizdzio cempionatas", kiek siekia mano atmintis niekada nebuvo paskelbtas, tiosiog, isimties tvarka, YEAR racing komanda buvo isteigus toki priza. Tad tikrai nesistengiam laimeti to, ko is tiesu nera. Tegalim tik dziaugtis, kad i GO-1 etapus atvyksta vis daugiau ziurovu ir esam nepaprastai laimingi, jei jie palaiko musu komanda.

2002 Spalio 28 d. 14:42

Yes> Ar tikiesi laimeti visus likusius GO-1 GP?

2002 Spalio 28 d. 14:49

Yes> gal yra ziniu is jusu komandos, apie isimties tvarkos prizus ? - kurioje sferoje siemet juos skirsite :
labiausiai nuvilusi komanda, l.patobulejusi, juokingiausia,
rimciausia..
- o gal piloto pagerbimas - 'fair drive' prizu ? ;)
Su pagarba
W-V atstovas

2002 Spalio 28 d. 15:07

MS > zinoma, ne. Galiu to noreti, taciau esu per daug didelis realistas, kad to tikeciausi. Juk negali sektis visa laika.

Expertas > sis klausimas turetu buti uzduotas musu komandos vadovybei, ji sprendzia siuos ir panasius klausimus.

2002 Spalio 28 d. 15:43

Yes> Ar taves netrikdo , kad tavo paskelbtas "Gilles Villeuneve GP" bus pakeistas i "Proplasta GP" - juk dar nuo pernai zinoma, kad vadinti GP, galima tik vairuotoju vardais !!!(negalima net komandos pvz. Vabalu noras paskelbti Mclaren GP), o cia bats. Ar nekyla noras pasiulyti GO-1 valdziai oficialiai, kad sis GP liktu toks kokio tu norejai, o kitas GP jau butu "Proplasta" ?
No offence :)

2002 Spalio 28 d. 16:06

Yes> Vienas is paskutiniuju klausimu spaudos konferencijoje, - Kaip jums atrodo, ar kita etapa nugales Vabalu atstovas :D, ar kas kitas ? Atsakymo Ne arba Taip, nepakanka ;)
W-V atstovas
Expertas

2002 Spalio 28 d. 16:08

Expertas > manau, kad nugaleti kitame etape "Vabalai" tikrai turi realiu sansu, ypac jei pertraukoje tarp etapu pakankamai daznai ir garsiai tai kartos :)

2002 Spalio 28 d. 16:09

Yes> kur tai turi buti kartoja ?, ir kaip garsiai - pasidalinkite patirtimi :D

2002 Spalio 28 d. 16:15

Expertas > ko jau ko, o "Vabalu" mokyt kur, kaip ir kada sakyti "Mes nugalesim" tikrai, manau, nereikia ;)

2002 Spalio 28 d. 16:18

Yes> smagu smagiai uzbaikti spaudos konferencija :lol: - aciu uz atsakymus. :goodjob:

2002 Spalio 28 d. 16:39

Gangas> Ar tikites greitu laiku pasiekti TOP6?

2002 Spalio 28 d. 18:48

landas, kvalifikacijoje, greitojo rato metu Jus apsisukote ties ivaziavimu i boksus ir tai palaidojo Jusu galimybes dalyvauti lenktynese. Kas tai buvo - ar padangu problema, ar gokarto reguliavimas ar tiesiog pergreitai ivaziavote i Senna posuki?

Butent, i posuki ivaziavau labai greitai, isslydau is trasos, kliudziau dirvona:) ko pasekoje padariau 360 laipsniu pirueta. Mano nuomone, tai vis delto patirties stoka.Tikiuosi kad tokiu baijku ir dar per fastlap daugiau nepasikartos.

Kolegos sake, kad labai efektingai atrode vietoj besisukantis kartas su trykstanciomis ziezerbomis is po ratu vakaro tamsumoje. Gaila, kad sio ivykio neuzfiksavo fotoobjektyvai, nereali nuotrauka butu gavusi:)

2002 Spalio 28 d. 18:57

landas ir visi kiti pilotai> prieš startą ant trasos buvu gana daug slidžių tamsių plotų, taip ir nesupratau, ar tai buvo vanduo, ar tepalas.. ar netrukdė tokie dalykai kvalifikacijos ir lenktynių metu? Gal landas būtent todėl išslydo iš trasos su krūva žiežerbų, kaip 80-uju F-1 bolidai :D ?

2002 Spalio 28 d. 19:09

sennos posukyje, tiesa, tu ,baisiu' demiu nebuvo, todel del ju islysti as negalejau. kartas man tai slydinejo, tik nezinau, ar del tu demeliu:) ar kad padangos dar neisilusios buvo, ar del vairavimo stiliaus.

2002 Spalio 28 d. 19:25

landas>pastbejimas--->ivaziuoti per greitai i senna posuki neimanoma...kaip tik reikia kuo greiciau lekti tuo posukiu ir sekanciu posukiu kad islindus i starto-finiso tiesiaja butu kuo didesnis greitis:)

2002 Spalio 28 d. 22:51

benis> shio sezono pabaigoje stengsiuosi pakliut, shio sezono tikslas yra nors 1 karta pakliut i TOP vazhiavima.

2002 Spalio 28 d. 23:10

HaMLeT: IMHO tai priklauso nuo įvažiavimo į posūkį trajektorijos, greičiausia Dainius "truputį" ne tą pasirinko (t.y. varė dešine puse prieš posūkį) ir todėl išslydo. BTW, ne jis vienas tame posūkyje buvo išslydes, tad manau, kad ir ten buvo tų slidžių vietų.

2002 Spalio 29 d. 09:57

jaudrius>siaip jau as tai tiesa sakau.per greit neimanoma ivaryt i ta posuki.Isslysti galima tik tada kai tu nepakankamai suki vaira.As pats ivaziuoju i ta posuki beveik desne puse, nes pries ji yra mazas vingis(i kaire ir i desne) tad isvaziuojant is to vingio neapsimoka listi i kaire puse (per mazai laiko,kadangi iskart seka posukis). Todel optimaliausias variantas-laikytis desnes ir sukti vaira o nenoret kad kartas pats varytu i posukius:) (cia be pykcio)
P.s.net slapioje dangoje islekti gana sunku tame posukyje,nes vietos pakankamai. Tik ant ledo tas posukis tampa labai klastingas, kaip ir visi likusieji:P

2002 Spalio 30 d. 09:48

Kaip vertinate savo pasirodyma antro GP metu?

Klausimas gana keblus... Hmmmmm..
e e Sakyciau labai prastai pasirodziau netgi labai. Galeciau netgi dandyti ivardinti keleta priezasciu.
1) Gal ir ne pagrindine. Tai InfoBalt paroda.
Kuri kaip daugelis zino kad atima nemazai sveikatos.
2) Parodos metu buna sunku su pietu pertrauka. Sutrikusi mityba! Tas irgi sekina organizma.
3) Na ir GANA svarbi priezastis. Teko i kartodroma vezti viena is priesininku, gal per daug susijaudinau, nervai, uzbure, ir rezultatas matosi po varzybu.

2002 Spalio 31 d. 15:25

>Papasakokite kaip ivyko sis incidentas?
Jo avarija buvo tikrai gana nemaza..
Hmmm. eee... Starto metu nekaip sekesi startuoti, ir jau pries "GYVATES" posyki buvau apdetas.. :(
Ko rego tai ir padidino avarijos dydi nes mane aplenkes pilotas tikrai neivertino "naktinio" vaziavimo, saltu padangu ir kitu faktoriu. Kai ivaziavau i "gyvates" posuki jau pastebejau kad mane aplenkes gokartas stovi skersas. ir man nebuvo kur detis. Aisku kiek galima as bandziau katastrofa bandziau susvelninti, bet teko reztis jam i kairi sparna ir cia jau sustoti. Is paskos vazeves pilotas korero taip pat tai pastebejo jau posukyje ir rezesi i mano Nr.10 gokarta (desinys galinis ratas) Jam Aciu Aciu. JIS istume mane is aklavietes. Matau galiu pralysti isorine posukio puse... OK. Gazas dugnas... ir i prieki. Pavazeves keleta metru apsiziurau kad as su arkliu joju o ne su gokartu vaziuoju.. liko vienas varjantas--boksai. Tai man ir kainavo -3 ratus iki pergales. Ka padarysi GP3 bus viskas OK. as laimesiu.. Tai tiek.,

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983