Greičiausiai padangų keitimus „Formulės-1“ lenktynių metu atlieka „Red Bull“ ir „
Mercedes“ komandų mechanikai, paskaičiavo pastarosios atstovai.
"Red Bull“ mechanikai atliko pačius greičiausius sustojimus 8 lenktynėse, „Mercedes“ - 7. Skaičiuojant apsilankymo boksuose vidurkį, čempionai buvo geriausi net 9 varžybų metu.
Išvedus bendrą visų per sezoną atliktų sustojimų vidurkį, „Red Bull“ ir „Mercedes“ yra tokiame pačiame lygyje - jų mechanikų darbo rezultatai yra vienodi.
Skaičiuojant šią statistiką, buvo naudotas Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) oficialiai skelbiamas bendras visoje techninio aptarnavimo juostoje sugaištamas laikas, paprastai svyruojantis nuo 20 iki 30 sekundžių. Vertinti tik bolido stovėjimo laiko nenorėta dėl palyginti didelių paklaidų bei šių matavimų neoficialumo.
Bendras sustojimų vidurkis
1. Red Bull
1. Mercedes
3. McLaren - 0,3 sek. prasčiau
4. Force India - 0,4 sek.
5. Ferrari - 0,5 sek.
6. Renault - 0,9 sek.
7.
Williams - 1,1 sek.
8. Lotus - 1,3 sek.
8. Sauber - 1,3 sek.
8. Toro Rosso - 1,3 sek.
11. Virgin - 1,6 sek.
12. HRT - 3,2 sek.
Greičiausi sustojimai per lenktynes
1. Red Bull - 8 lenktynėse
2. Mercedes - 7
3. McLaren - 1
3. Ferrari - 1
Geriausias sustojimų vidurkis per lenktynes
1. Red Bull - 9 lenktynėse
2. Mercedes - 5
3. McLaren - 2
4. Force India - 1
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).