„Red Bull“ kompanijos konsultantas automobilių sporto klausimais Helmutas Marko patvirtino, kad šiuo metu scenarijus, kad jie bazėje Milton Keynese nuo 2021 metų imsis savarankiškai dirbti su jėgainėmis, kurios bus gautos kaip palikimas iš „Honda“, yra prioritetinis. Tačiau kartu pabrėžė, kad kol kas nėra galutinių atsakymų į daugelį klausimų, susijusių su šiuo projektu.
Helmutas Marko: „Mums nieko nebelieka, kaip tik rengtis permainoms. Pirmiausia mes dirbame ties tuo, kaip reikia veikti, kad būtų surastas pakaitalas „Honda“ jėgainėms ir sprendimo būdus norime surasti iki lapkričio pabaigos.
Prioritetinis scenarijus - gauti nuosavą jėgos agregatą, tačiau tai gali būti įmanoma tik su viena sąlyga: jėgos agregatų modernizacija „Formulėje-1“ turi būti įšaldyta vėliausiai nuo 2021 m. pabaigos. Jėgainės pagal konstrukciją yra labai sudėtingos, mes galėtumėm užsiimti tik jų aptarnavimu bei surinkimu. Šiuo metu mes tyrinėjame, ką pajėgtumėm padaryti patys.
Vėlesnis jų tobulinimas yra neįmanomas, jei mes neturėsime specialaus motorų technologinio centro, panašaus į tą, kurį turi „Honda“ Japonijoje, Sakuroje. Mes nenorime statyti ką nors panašaus ir nelabai galėtumėm to finansuoti“.
Kai Marko paklausė, ar „Red Bull“ nesiruošia kreiptis į Andy Cowellą, buvusį „Mercedes“ vyriausiąjį motoristą, jis atsakė: „Kol kas nežinau, bet pradžioje mes turime nuspręsti, ką darysime. Po to, žinoma, pažiūrėsime, ką konkrečiai būtų galima pasikviesti prie šio projekto. Žinoma, kad mes tuo norime užsiimti „Red Bull Technology“ bazėje. Ir aišku, kad tam reikės ieškoti pačių geriausių specialistų.
Kol kas lieka labai daug neatsakytų klausimų, kuriuos mes turime aptarti kartu su „Honda“. Šios derybos turi užsibaigti iki gruodžio pradžios“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |