H. Marko: „Honda“ jėgainė kitąmet galia prilygs „Mercedes“, „Ferrari“ varikliams (24)

H. Marko: „Honda“ jėgainė kitąmet galia prilygs „Mercedes“, „Ferrari“ varikliams
logo 2019 Spalio 08 d. 20:54, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Red Bull“ patarėjas sporto klausimais Helmutas Marko mano, kad kitais metais „Honda“ jėgainė savo galia nenusileis „Mercedes“ ir „Ferrari“ varikliams.

Pradėjusi tiekti variklius minėtai „Red Bull“ ekipai, „Honda“ šiemet iškovojo dvi pergales. Įvertinęs padarytą progresą, H. Marko mano, kad kitais metais bus galima tikėtis dar geresnių rezultatų.

„Kalbant apie bolido važiuoklę, manau, kad kitais metais būsime daug geriau pasiruošę. Tuo tarpu įvertinę „Honda“ progresą galime teigti, kad kitais metais jų jėgainės galia prilygs „Mercedes“ ir „Ferrari“ varikliams“, - pareiškė H. Marko.

„Manau, kad jie puikiai atlieka savo darbą. Visi žinome, kad praeityje jie turėjo patikimumo problemų ir jiems tai kėlė nerimą. Bet šiemet mes su varikliais neturėjome jokių problemų. Manau, kad jie gerai atlieka savo darbą. Tikime, kad kitais metais nebūsime treti.“

„Nemanau, kad kiti metai bus ypatingai svarbūs. Tai bus geriausia proga padėti Maxui tapti jauniausiu F-1 čempionu. Mes turime gerai atlikti savo darbą. Bet tai yra mūsų DNR. Taip, mes turime nugalėti. Tai nebus itin svarbūs metai, bet turėsime kovoti dėl aukščiausių rezultatų.“


Komentarai (24)
Jonaitis
| 10/09 13:58 Atsakyti
YZF
10/09 11:43

Nieko jie su ta Honda neislose. Ir Renault praeitais metais kas antrame etape negedo, nereikia fantazuoti.

Nu tai palyginam faktus, nepilstes is tuscio i kiaura.
RBR 2018m iki Suzukos - 292 tsk.
RBR 2019m iki Suzukos - 311 tsk.
2 wins vs 3 wins (2018) bet galejo nugaleti laisvai siemet ir Vengrijoj.
Jo siemet Honda kas antram etape genda, keicia motorus ir renka daugiau tasku uz praeita sezona.
Kaip visada #fail #PlintusoIQ
Jonaitis
| 10/09 15:21 Atsakyti
YZF
10/09 14:22

Ka tu cia parasei, bent pats supranti? #tasku #kaubojus

Ir kas sako kad Honda siemet 'kas antrame etape genda'? Tu ijunk smegenis pries prisilogindamas prie saito. Nes dvelkia rajono IQ.

P.S. Max'as galejo labai lengvai nelaimeti Vokietijos, nes pasiseke. Ir Austrijoje ne Honda laimejo o Verstapenas. O Vengrija isviso net ir neturejo buti jo pergale nes LH buvo greitesnis.

Prasivedink bezdalus jeigu tau kazkas dvelkia
Dadabong
| 10/09 16:40 Atsakyti
Jonaitis
10/09 13:58

Nu tai palyginam faktus, nepilstes is tuscio i kiaura.
RBR 2018m iki Suzukos - 292 tsk.
RBR 2019m iki Suzukos - 311 tsk.
2 wins vs 3 wins (2018) bet galejo nugaleti laisvai siemet ir Vengrijoj.
Jo siemet Honda kas antram etape genda, keicia motorus ir renka daugiau tasku uz praeita sezona.
Kaip visada #fail #PlintusoIQ

Ir cia dar neatsizvelgiant i tai, kad puse sezono antra masina vairavo GASLY... Bet plintusui Neisaiskinsi, jis antklode ant galvos uzsimetes, vidurdieni visteik reks, kad dabar naktis.
YZF
| 10/09 09:20 Atsakyti
OG
10/09 09:06

Nei vienas variklis nebuvo pakeistas del gedimo,taip ,kad nekliedek...

Koks skirtumas ar visas variklis ar jo pagrindiniai elementai. Startai is galo/-5 poz kalba patys uz save
Grengas
| 10/09 09:25 Atsakyti
YZF
10/09 09:20

Koks skirtumas ar visas variklis ar jo pagrindiniai elementai. Startai is galo/-5 poz kalba patys uz save

Na, turint garantuotą trečią vietą, visai verta pažaisti išbandant naujesnes variklio specifikacijas. Vis tik turi sutikti, kad tokių gedimų kaip praeitais metais su Renault, kai vos ne kas antras lenktynes sustodavo šalia trasos, beveik nebuvo.
Alius Mi1925419320825276
| 10/09 08:05 Atsakyti
iškaba bare: rytoj alus nemokamas
maxpower
| 10/09 14:01 Atsakyti
Jonaitis
10/09 13:58

Nu tai palyginam faktus, nepilstes is tuscio i kiaura.
RBR 2018m iki Suzukos - 292 tsk.
RBR 2019m iki Suzukos - 311 tsk.
2 wins vs 3 wins (2018) bet galejo nugaleti laisvai siemet ir Vengrijoj.
Jo siemet Honda kas antram etape genda, keicia motorus ir renka daugiau tasku uz praeita sezona.
Kaip visada #fail #PlintusoIQ

Is visa to ka parasei as matau kad jie lygiai ten pat kur ir pernai
YZF
| 10/09 14:19 Atsakyti
OG
10/09 12:10

Siaip tai gedo atsisuk duomenis ir pasiziurek....

Verstapenas praeitais metais turejo isviso gal 3 DNF, is kuriu vienas tikrai ne del variklio. O kad Rikardas vaziavo su eksperimentiniu motoru tai cia kita kalba. Pagrindine Renault komanda irgi variklio gedimu turejo santykinai nedaug. #duomenu #ziuretojai
YZF
| 10/09 14:22 Atsakyti
Jonaitis
10/09 13:58

Nu tai palyginam faktus, nepilstes is tuscio i kiaura.
RBR 2018m iki Suzukos - 292 tsk.
RBR 2019m iki Suzukos - 311 tsk.
2 wins vs 3 wins (2018) bet galejo nugaleti laisvai siemet ir Vengrijoj.
Jo siemet Honda kas antram etape genda, keicia motorus ir renka daugiau tasku uz praeita sezona.
Kaip visada #fail #PlintusoIQ

Ka tu cia parasei, bent pats supranti? #tasku #kaubojus

Ir kas sako kad Honda siemet 'kas antrame etape genda'? Tu ijunk smegenis pries prisilogindamas prie saito. Nes dvelkia rajono IQ.

P.S. Max'as galejo labai lengvai nelaimeti Vokietijos, nes pasiseke. Ir Austrijoje ne Honda laimejo o Verstapenas. O Vengrija isviso net ir neturejo buti jo pergale nes LH buvo greitesnis.
Senas_Kareivis
| 10/09 22:37 Atsakyti
Kažkas rašė kad garantuota trečia vieta ir pox tos baudos. O kaip tada kova dėl antros? Pirmos? Kaip bus su tuo pox jei vis tik tikisi kapotis dėl pirmos?
Įsivaizduokim kitais metais kovoja dėl pirmos - tai manai visi tokie “nieko nelemintys eksperimentėliai” plaidoja viltis vis tik laimėti.
Kažkas ten taškus rašė ir pan - tai parašykit ir mclaren taškus su honda ir renault. Esmės nepakeičia - jie kaip buvo treti, taip ir liko, ir greičiausiai taip ir liks kitais metais.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas