„Mercedes“ lyderis Lewisas Hamiltonas Brazilijoje iš pradžių sprinte iš paskutinės vietos prasiveržė į penktą, o pagrindinėse lenktynėse – iš dešimtosios į pirmą. Net vizualiai sirgaliams buvo matyti, kad beveik visus lenkimus Lewisas atliko tiesiosiose, gerokai lenkdamas varžovus greičiu.
Netikėto „Mercedes“ greičio pranašumo priežastys tiesiosiose oficialiai nėra žinomos. Bet apie tai jau svarsto „Red Bull“ koncerno konsultantas Helmutas Marko.
„Hamiltonas viską laimėjo tiesiosiose, - sakė H. Marko. - Maxas buvo vidutiniškai 2-3 dešimtosiomis sekundės greitesnis antrame sektoriuje, bet tam jam teko smarkiai rizikuoti ir važiuoti ant ribos. Žinoma, dėl to dėvėjosi padangos. Bet tik tokiu būdu jis galėdavo atitrūkti nuo Lewiso tiek, kad Maxas nebūtų aplenktas tiesiojoje.
Gali būti, kad dabartinis „Mercedes“ vidaus degimo variklis yra vienas iš geriausių iš jų atsargų. Jei jie išsaugos tokį galios pranašumą iki sezono pabaigos, tai mes turėsime problemų.
Aš kalbėjausi su kolegomis iš „Honda“ ir jie pasakė, kad jei mes dabar pakeisime jėgos agregatą, tai jis bus maždaug trimis kilovatais (4 AG) galingesnis. O „Mercedes“ turi 15 kW galingesnį motorą (20 AG).
Komanda: | Red Bull Racing | 2024 sezono taškai: | 5 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |