H. Marko: mes nieko nešantažuojame išėjimu (14)

H. Marko: mes nieko nešantažuojame išėjimu
logo Spalio 30 d. 13:26, Red Bull Content Pool / Getty Images

Hemultas Marko dar kartą patvirtino anksčiau padarytą pareiškimą, kad „Red Bull“ koncernas gali išeiti iš „Formulės-1“ nuo 2022 metų, jei nebus priimtas sprendimas dėl jėgos agregatų modernizacijos „įšaldymo“. Kompanijos konsultantas paaiškino, kad jie nesugebės patys modernizuoti jėgainių, o „Renault“ bei „Ferrari“ motorai jiems netinka dėl kelių priežasčių.

FIA prezidentas Jeanas Todtas jau atvirai pasakė, kad jis neleis šantažuoti išėjimu iš „Formulės-1“, jei nebus patvirtinti vienoki ar kitokie pakeitimai reglamente, tačiau Marko tvirtina, jog tai nėra šantažas, o tik paprasta faktų konstatacija.

„Mes nieko nešantažuojame, o tik paskelbiame akivaizdžius faktus, - H. Marko pasakojo leidiniui „Auto Motor und Sport“. - Jei varikliai nebus įšaldyti, mes nesugebėsime realizuoti savarankiško „Honda“ jėgainių panaudojimo projekto. Jėgos agregatai yra be galo sudėtingi ir jų tolimesnė modernizacija yra neįmanoma be tokio technologinio centro, kokį turi „Honda“ Sakuros mieste. Išlaidos mums taip pat būtų nepakeliamos.

Visi kalba, kad mes galime susitarti su „Ferrari“ arba „Renault“, bet viskas ne taip paprasta, kaip atrodo. Ar galite įsivaizduoti, kas bus, jei mes aplenksime gamyklinę „Ferrari“ komandą, kai mūsų mašinose bus montuojamos jų jėgainės?

„Renault“ jau yra beveik įsitikinę tuo, kad 2022 metais su naujais motorais ir ponu Alonso jie visus aplenks. Žinoma, reglamentas reikalauja vienodų sąlygų visoms komandoms ir klientams, bet visuomet yra galimybė tiekti skirtingas jėgaines. Jei mes nesusitarsime, mūsų išėjimas - tai pat variantas. Mes paprasčiausiai pranešėme apie galimus variantus“.

Helmutas Marko taip pat pridūrė, kad jei pavyktų susitarti dėl motorų įšaldymo, „Red Bull“ pasamdytų į darbą 140 specialistų iš „Honda“ padalinio Anglijoje, išpirktų „Honda“ ir austrų kompanijos AVL jėgainių bandymo stendus.

„Dabar yra galimybė sąlyginai nebrangiai nupirkti tuos bandymų stendus, - tęsė Marko. - Mes turime jau 2021 metais apmokyti savo specialistus dirbti su F-1 jėgos agregatais, o tam jie turi matyti, kaip dirba „Honda“, išmokti visas procedūras - nuo jėgainių surinkimo iki kokybės kontrolės bei tiekimo grandinės suderinimo.


Komentarai (14)
YZF
IP: 4c5d4e2 | 10/31 20:37 Atsakyti
kart
10/31 20:28

kart IP: 8f73122 | 10/30 23:06

"Nes F1 varikliai gaminami atsižvelgiant į serijinų automobilių tendenijas."

Nu taip, dabar daro. Bet galetu nedaryti. Niekas gi ju nevercia. Ar vercia nes 'reikia technologija panaudoti serijinuose'? Nereikia. Galetu grizti prie atmosferiku ir visi butu laimingi.
kart
IP: 8f73122 | 10/31 20:28 Atsakyti
YZF
10/31 17:26

Tu sakai kad serijinius daro pagal F1. O as sakau kad F1 daro pagal serijinius. O galetu nedaryti visai, nes serijiniams tos F1 technologijos visiskai nereikia. Jie ir be F1, zino viska ko reikia kad pagaminti 2 cilindru turbo elektrini varikli. O F1 tegu palieka atmosferinius su V8 ar V10 ir be jokiu ten durnu hibridu.

kart IP: 8f73122 | 10/30 23:06

"Nes F1 varikliai gaminami atsižvelgiant į serijinų automobilių tendenijas."
YZF
IP: 4c5d4e2 | 10/31 17:26 Atsakyti
kart
10/31 17:23

Tai aš ką tik ir parašiau, kad F1 varikliai gaminami pagal pasaulines serijinų automobilių tendencijas, o ne atvirkščiai.

Tu sakai kad serijinius daro pagal F1. O as sakau kad F1 daro pagal serijinius. O galetu nedaryti visai, nes serijiniams tos F1 technologijos visiskai nereikia. Jie ir be F1, zino viska ko reikia kad pagaminti 2 cilindru turbo elektrini varikli. O F1 tegu palieka atmosferinius su V8 ar V10 ir be jokiu ten durnu hibridu.
kart
IP: 8f73122 | 10/31 17:23 Atsakyti
YZF
10/31 16:29

Tik ne todel kad F1 reglamente yra hybridiniai varikliai, gamintojai gamina mazus auto su turbo. Viskas absoliuciai atvirksciai.

Tai aš ką tik ir parašiau, kad F1 varikliai gaminami pagal pasaulines serijinų automobilių tendencijas, o ne atvirkščiai.
YZF
IP: 4c5d4e2 | 10/31 16:29 Atsakyti
kart
10/31 14:46

Ne nesamonė, o faktas. Nebent tau atrodo, kad gamintojai nusišneka taip kalbedami. Gal to nebuvo prieš daug metų, bet KERS, o vėliau ir mažalitriai turbo neatsirado šiaip sau. Pažiūrėk, kokia dabar situacija serijiniuose auto - dominuoja mažalitriai turbo ir dar prie to įsipaišo hibridai.

Niekam nepaslaptis, jog gamintojai apjungdami variklių tyrimus taip kompensuoja dalį išlaidų.

Tik ne todel kad F1 reglamente yra hybridiniai varikliai, gamintojai gamina mazus auto su turbo. Viskas absoliuciai atvirksciai.
kart
IP: 8f73122 | 10/31 14:46 Atsakyti
YZF
10/31 09:12

Nesamone

Ne nesamonė, o faktas. Nebent tau atrodo, kad gamintojai nusišneka taip kalbedami. Gal to nebuvo prieš daug metų, bet KERS, o vėliau ir mažalitriai turbo neatsirado šiaip sau. Pažiūrėk, kokia dabar situacija serijiniuose auto - dominuoja mažalitriai turbo ir dar prie to įsipaišo hibridai.

Niekam nepaslaptis, jog gamintojai apjungdami variklių tyrimus taip kompensuoja dalį išlaidų.
YZF
IP: 4c5d4e2 | 10/31 09:12 Atsakyti
kart
10/30 23:06

Nes F1 varikliai gaminami atsižvelgiant į serijinų automobilių tendenijas.

Nesamone
kart
IP: 8f73122 | 10/30 23:06 Atsakyti
YZF
10/30 17:17

O kam tas efektyvumas rupi? Tegu serijinuose ir deda tas sraiges, o f1 gali buti speciali serija su specialiais varikliais.

Nes F1 varikliai gaminami atsižvelgiant į serijinų automobilių tendenijas.
ddt
IP: 21ec4ad | 10/30 20:33 Atsakyti
RBR
10/30 16:11

Varikliai viena diena prazudys formule1

Formulę pražudys bepročiai, kurie prispjaudo ant kitų gamintojų (patys, ar savo žvaigždžių vairuotojų lūpomis), o paskui turi išsrėbt visą tai, ką prispjaudė. Ir jei McLaren vargais negalais perlipo šitą tamsų istorijos etapą, ir net visai neblogai juda pirmyn (ar čia reiktų sakyt - atgal į priekį), tai RBR, spjaudę ant gamintojų, dabar ne ieško sprendimo, o spjaudosi ant visų likusių. Va tokie ir neišgyvena jei tik pasitaiko pirma proga neišgyventi. Tokių ir negaila šiaip. Beveik neabejoju, kad pvz apie Claire jau spėjot pamiršt. Lygiai taip pat pamiršit ir kitus tokius "genijus", Formulė nuo to tik laimi. Na, jei paminėjau Claire, tai Williams, jos atsikračiusi bet prisiklijavusi prie Latifi, dar kelia klausimų. Pažiūrėsim.
konstatacija
IP: af1347c | 10/30 20:31 Atsakyti
Lietuvių kalbos kraipytojai
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas