YZF
IP: 4c5d4e2 | 10/31 20:37 Atsakyti
kart
10/31 20:28

kart IP: 8f73122 | 10/30 23:06

"Nes F1 varikliai gaminami atsižvelgiant į serijinų automobilių tendenijas."

Nu taip, dabar daro. Bet galetu nedaryti. Niekas gi ju nevercia. Ar vercia nes 'reikia technologija panaudoti serijinuose'? Nereikia. Galetu grizti prie atmosferiku ir visi butu laimingi.
kart
IP: 8f73122 | 10/31 20:28 Atsakyti
YZF
10/31 17:26

Tu sakai kad serijinius daro pagal F1. O as sakau kad F1 daro pagal serijinius. O galetu nedaryti visai, nes serijiniams tos F1 technologijos visiskai nereikia. Jie ir be F1, zino viska ko reikia kad pagaminti 2 cilindru turbo elektrini varikli. O F1 tegu palieka atmosferinius su V8 ar V10 ir be jokiu ten durnu hibridu.

kart IP: 8f73122 | 10/30 23:06

"Nes F1 varikliai gaminami atsižvelgiant į serijinų automobilių tendenijas."
YZF
IP: 4c5d4e2 | 10/31 17:26 Atsakyti
kart
10/31 17:23

Tai aš ką tik ir parašiau, kad F1 varikliai gaminami pagal pasaulines serijinų automobilių tendencijas, o ne atvirkščiai.

Tu sakai kad serijinius daro pagal F1. O as sakau kad F1 daro pagal serijinius. O galetu nedaryti visai, nes serijiniams tos F1 technologijos visiskai nereikia. Jie ir be F1, zino viska ko reikia kad pagaminti 2 cilindru turbo elektrini varikli. O F1 tegu palieka atmosferinius su V8 ar V10 ir be jokiu ten durnu hibridu.
kart
IP: 8f73122 | 10/31 17:23 Atsakyti
YZF
10/31 16:29

Tik ne todel kad F1 reglamente yra hybridiniai varikliai, gamintojai gamina mazus auto su turbo. Viskas absoliuciai atvirksciai.

Tai aš ką tik ir parašiau, kad F1 varikliai gaminami pagal pasaulines serijinų automobilių tendencijas, o ne atvirkščiai.
YZF
IP: 4c5d4e2 | 10/31 16:29 Atsakyti
kart
10/31 14:46

Ne nesamonė, o faktas. Nebent tau atrodo, kad gamintojai nusišneka taip kalbedami. Gal to nebuvo prieš daug metų, bet KERS, o vėliau ir mažalitriai turbo neatsirado šiaip sau. Pažiūrėk, kokia dabar situacija serijiniuose auto - dominuoja mažalitriai turbo ir dar prie to įsipaišo hibridai.

Niekam nepaslaptis, jog gamintojai apjungdami variklių tyrimus taip kompensuoja dalį išlaidų.

Tik ne todel kad F1 reglamente yra hybridiniai varikliai, gamintojai gamina mazus auto su turbo. Viskas absoliuciai atvirksciai.
kart
IP: 8f73122 | 10/31 14:46 Atsakyti
YZF
10/31 09:12

Nesamone

Ne nesamonė, o faktas. Nebent tau atrodo, kad gamintojai nusišneka taip kalbedami. Gal to nebuvo prieš daug metų, bet KERS, o vėliau ir mažalitriai turbo neatsirado šiaip sau. Pažiūrėk, kokia dabar situacija serijiniuose auto - dominuoja mažalitriai turbo ir dar prie to įsipaišo hibridai.

Niekam nepaslaptis, jog gamintojai apjungdami variklių tyrimus taip kompensuoja dalį išlaidų.
YZF
IP: 4c5d4e2 | 10/31 09:12 Atsakyti
kart
10/30 23:06

Nes F1 varikliai gaminami atsižvelgiant į serijinų automobilių tendenijas.

Nesamone
kart
IP: 8f73122 | 10/30 23:06 Atsakyti
YZF
10/30 17:17

O kam tas efektyvumas rupi? Tegu serijinuose ir deda tas sraiges, o f1 gali buti speciali serija su specialiais varikliais.

Nes F1 varikliai gaminami atsižvelgiant į serijinų automobilių tendenijas.
ddt
IP: 21ec4ad | 10/30 20:33 Atsakyti
RBR
10/30 16:11

Varikliai viena diena prazudys formule1

Formulę pražudys bepročiai, kurie prispjaudo ant kitų gamintojų (patys, ar savo žvaigždžių vairuotojų lūpomis), o paskui turi išsrėbt visą tai, ką prispjaudė. Ir jei McLaren vargais negalais perlipo šitą tamsų istorijos etapą, ir net visai neblogai juda pirmyn (ar čia reiktų sakyt - atgal į priekį), tai RBR, spjaudę ant gamintojų, dabar ne ieško sprendimo, o spjaudosi ant visų likusių. Va tokie ir neišgyvena jei tik pasitaiko pirma proga neišgyventi. Tokių ir negaila šiaip. Beveik neabejoju, kad pvz apie Claire jau spėjot pamiršt. Lygiai taip pat pamiršit ir kitus tokius "genijus", Formulė nuo to tik laimi. Na, jei paminėjau Claire, tai Williams, jos atsikračiusi bet prisiklijavusi prie Latifi, dar kelia klausimų. Pažiūrėsim.
konstatacija
IP: af1347c | 10/30 20:31 Atsakyti
Lietuvių kalbos kraipytojai
Paulius 1
IP: ef9c2e1 | 10/30 17:39 Atsakyti
Perezas į redbulli gali ateit
YZF
IP: 4c5d4e2 | 10/30 17:17 Atsakyti
kart
10/30 16:42

"Mes galėtumėm pereiti prie standartinio KERS ir sintetinių degalų. To pilnai pakaktų."

Būtų tobula, bet problema yra ta, kad neįmanoma su atmosferiku išgauti tokio efektyvumo, koks išgaunamas su turbo. Todėl toks scenarijus beveik neįmanomas.

O kam tas efektyvumas rupi? Tegu serijinuose ir deda tas sraiges, o f1 gali buti speciali serija su specialiais varikliais.
kart
IP: 8f73122 | 10/30 16:42 Atsakyti
"Mes galėtumėm pereiti prie standartinio KERS ir sintetinių degalų. To pilnai pakaktų."

Būtų tobula, bet problema yra ta, kad neįmanoma su atmosferiku išgauti tokio efektyvumo, koks išgaunamas su turbo. Todėl toks scenarijus beveik neįmanomas.
RBR
IP: ca4d2f7 | 10/30 16:11 Atsakyti
Varikliai viena diena prazudys formule1

TOP naujienos

F-1.lt pulsas