H. Marko: MGU-H bet kokiu atveju reikia atsisakyti

H. Marko: MGU-H bet kokiu atveju reikia atsisakyti
logo 2017 Lapkričio 25 d. 19:03, Red Bull/Getty Images

Savo interviu „Speedweek“ „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko susumavo sezono rezultatus ir kalbėjo apie užduotis kitiems metams...

  • Kaip vertinate dviejų „Red Bull“ koncerno komandų sezono rezultatus?
  • Dėl problemų su vėjo tuneliu „Red Bull“ silpnai pradėjo sezoną. Mašina tapo konkurencinga tik Barselonoje, nuo to laiko mes pastoviai progresavome, o nuo Vengrijos etapo turėjome šansus reguliariai užlipti ant podiumo. Gaila, bet buvo Maxo nesėkmių serija, trukdė avarijos, baudos, dažni „Renault“ jėgainių gedimai. Antroje sezono dalyje mes jau sugebėjome nugalėti, bet jei kas nors ėjosi ne taip, tai apsunkindavo kovą dėl pergalės. „Toro Rosso“ gerai pradėjo sezoną, bet po to prarado tempą. Komanda nukentėjo nuo tų pačių problemų, kokias turėjo visi „Renault“ klientai.
  • Ar esate patenkintas pilotų pasirodymais?
  • Aš jau net neatsimenu, kiek kartų Ricciardo teko startuoti iš galo, pagal lenkimus jis buvo vienas iš geriausių. Verstappenas vėl pademonstravo savo neįtikėtiną potencialą. Mums buvo svarbu pratęsti kontraktą su Maxu, dabar mes pravesime derybas su Danieliu – jis yra vienas iš kandidatų, bet mes turime ir alternatyvų.
  • Kokias užduotis komandoms keliate 2018 metais?
  • „Red Bull“ mašina turi būti konkurencinga nuo pat pirmojo etapo. Mes tikimės, kad „Renault“ išspręs visas problemas ir mes iš karto galėsime kovoti lyderių grupėje. „Toro Rosso“ vystys partnerystę su „Honda“, jie turi sukurti gerą važiuoklę, bet rezultatai priklausys nuo japonų motoristų sėkmės.
  • Kokius variklius „Red Bull“ komanda naudos 2019 metais?
  • Nuspręsime, kada ateis laikas. Be variklių mes tikrai neliksime.
  • Ar sutinkate su naujojo reglamento varikliams siūlymais po 2021 metų?
  • Pasirinkta kryptis yra teisinga. MGU-H bet kokiu atveju reikia atsisakyti – tai pernelyg brangus mazgas. Turbinos apsukų skaičiaus padidinimas teigiamai atsilieps garsui. Jėgainė turi tapti paprastesnė, kad inžinieriams lenktynių metu nuolat nereikėtų sakyti, kokį režimą reikia naudoti. Reglamentą reikia parašyti taip, kad pilotas vėl būtų pirmajame plane.
  • Kas 2018 metais kovos dėl titulo? Tik Hamiltonas ir Vettelis?
  • Aš tikiuosi, kad šioje kovoje dalyvaus abu lenktynininkai. Jei „McLaren“ padarys gerą važiuoklę, tai ir Alonso negalima atmesti. Būtų labai šaunu, jei iš karto penki pilotai kovotų dėl titulo, tada mes pamatytumėme puikų sezoną.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794