H. Marko: mūsų bolidas sugeba nugalėti bet kokioje trasoje

H. Marko: mūsų bolidas sugeba nugalėti bet kokioje trasoje
logo 2021 Liepos 07 d. 21:11, Pixabay

Su „Motorsport Magazine“ „Red Bull“ sporto konsultantas Helmutas Marko kalbėjosi apie Austrijoje pasibaigusias lenktynes.

  • Ar kova dėl pergalių jau tampa jūsų įpročiu?

  • Mes neblogai pasirodome. Maxas uždirbo net 77 taškus per trejas lenktynes, o kai pirmauji čempionate, viskas tampa kur kas lengviau. Pergalė per Austrijos GP buvo kur kas lengvesnė nei per Štirijos GP.

  • Kas jus gali sustabdyti?

  • Priekyje – lenktynės įvairiose trasose, su skirtingais padangų mišiniais. Paimkime, pavyzdžiui, „McLaren“: jei jiems viskas tinka, jie yra labai greiti. Mes žinome, ką sugeba „Mercedes“. Bet pergalės prideda mums užtikrintumo jausmo.

  • Anksčiau žadėjote bolidą tobulinti iki vasaros pertraukos. Ar dabar jūs pakoregavote planus, žinodami, kad to gali nepakakti?

  • Ne. Mes laikomės savo grafiko ir tęsiame mašinos tobulinimą. Šis grafikas nėra niekaip susijęs su pasiruošimu kitiems metams.

  • Mercedes“ paskelbė, kad atsiveš nemažai naujienų į Silverstouną. Ar jūs irgi?

  • Mes to paklausime pas Toto Wolffą.

  • Dabar jūs turite patį geriausią bolidą ir geriausią variklį?

  • Dar ir geriausią lenktynininką – taigi, visus tris komponentus mes turime.

  • Ar jūs esate visiškai patenkinti Sergio Perezo pasirodymais? Ar sutinkate su jo baudomis Austrijoje?

  • Ne. Aš manau, kad baudos per griežtos. Vienos baudos būtų užtekę.

  • Ar jūs turėjote galvoje pirmąją, ar antrąją baudą?

  • Antroji bauda buvo pirmosios pasekmė. Mes norime, kad sportininkai galėtų kovoti tarpusavyje, negi ne taip? Bausti Norriso irgi nevertėjo, nes apsėjo be kontakto ir avarijos. Abu jie atakavo ant ribos, kol varžovas nepasidavė.

  • Vadinasi, bauda Norrisui neteisinga?

  • Taip, neteisinga.

  • Kaip Verstappenui buvo supjaustyta dešinė galinė padanga?

  • Antroje atkarpoje mes pastebėjome įpjovimą jo padangoje ir atlikome dar vieną sustojimą. Jis buvo reikalingas tam, kad Maxas galėtųn nuvažiuoti greičiausią ratą – ir mes jį iškovojome. Niekas iš kitų lenktynininkų negalėjo pasikeisti padangų, nes prarastų pozicijas. Po šio sustojimo Maxo tempas padidėjo dar 1,4-1,6 sek., nors jis stipriai neatakavo.

  • Vadinasi, Verstappenas gana anksti pradėjo saugoti jėgos agregatą?

  • Negana to, jis neužvažiuodavo ant kelkraščių. Mes pastebėjome, kad Hamiltonas apgadino automobilį būtent ant aukštų kelkraščių ir mes paprašėme Maxo jų neatakuoti. Galiausiai jis ratus nuvažiuodavo nė kiek ne lėčiau – jis nusileisdavo tik tūkstantąsias posūkiuose. Užtat jis buvo saugus ir me neabejojome, kad jis sugebės išlaikyti tinkamą padangų temperatūrą.

  • Ar žinote, kur Maxui buvo supjaustyta padanga?

  • Ne. Šis įpjovimas nė kiek netrukdė Maxui, bet po incidento Baku mes nusprendėme, kad geriau surengti sustojimą. Juolab, kad Verstappeno pranašumas tuo metu buvo 24 sek.

  • Kas atsitiko su Yuki Tsunoda? Ar jis nežinojo, kad yra įvažiavimo į boksus zonoje, todėl du kartus kirto baltą liniją?

  • Matyt, reikia kiek pakelti jam sėdynę, gal jis gerai nemato...

  • Kas jus labiausiai jaudins kitose lenktynėse: trasos ypatumai, sprintas ar naujos galinės padangos?

  • Mes nieko nebijome. Mes pasirengę sunkumams ir norime pasiekti maksimumo iš bet kokios situacijos. Anksčiau Silverstounas būdavo laikomas „Mercedes“ teritorija. Pernai mums pavyko ten nugalėti tik dė padangų problemų pas varžovus. Bet mes važiuojame į kitą etapą įsitikinę savo sėkme. Matome, kad „Red Bull“ bolidas gali nugalėti bet kokio tipo trasoje. Jei mes laimėsime Silverstoune, tai jau kvepės titulu mums šiais metais.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 5
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983