Po pergalės Monzoje Pierre‘as Gasly pareiškė, kad jis yra pasirengęs sugrįžti į „Red Bull“ komandą. Tačiau koncerno konsultantas automobilių sporto klausimais Helmutas Marko turi visai kitokių planų...
„Jo sugrįžimas į „Red Bull“ komandą šiuo metu nėra svarstomas, - sakė H. Marko vokiečių TV kanalo „Sky“ eteryje. - Gasly - vienas iš „Red Bull“ šeimos pilotų, kuris šiuo metu lenktyniauja „AlphaTauri“ ekipoje ir jis puikiai tvarkosi su savo darbu. Mums reikia lyderio „AlphaTauri“.
Marko žodžius apie „AlphaTauri“ „lyderį“ galima laikyti netiesioginiu patvirtinimu to, kad ši Italijoje įsikūrusi komanda rimtai svarsto variantą pasikviesti jauną ir nepatyrusį pilotą į savo gretas kitam sezonui. Labiausiai tikėtina, kad juo taptų „Honda“ motoristų patikėtinis iš Japonijos Juki Cunoda, kurį „AlphaTauri“ jau pakvietė į jaunimo bandymus. Nesunku nuspėti, ką japonas pakeistų - be abejo, tai būtų rusas Daniilas Kvyatas.
Neatsimenu kurioj apžvalgoj gerai pastebėjo, kad pergalę po restarto turėjo imt Lance Stroll. O anas vos 3-as atvažiavo. Taip, kad net ir sukritus aplinkybėms reikia mokėti jomis pasinaudoti. Tiek Brazilijoj, tiek čia PG gynėsi iki paskutinio trasos metro ir pelnytai pasiėmė savo. Sutinku, kad aplinkybės susiklostė laimingų atsitiktinumų virtinės dėka, bet vieni jomis pasinaudojo, kiti ne.
Žodžiu, PG gali būti geras, bet jam reikia palankios jam aplinkos. Panašu, kad jis turi tiek Tost, tiek Honda palaikymą, tad net ir tokiam kibiriuke, koks yra AT, sugeba važiuoti arti bolido galimybių ribos. Bet, deja, tai nėra čempiono bruožas. Bet, nu, ne visi gali būti čempionais F1, nepaisant sėkmės žemesnėse formulėse, čia dar reikia ir biškį politikos, ir vadybinių sugebėjimų, ne tik gero vairavimo.
Nemanau kad galima sakyt jog daktaras klydo. Gasly buvo gaves proga bet jos neisnaudojo taip kad cia jo pacio kalte. Vaziuodamas RBR tikrai neatrode koknurencingas. Kalbant apie sia pergale tai sukrito daug dalyku bet pergale yra pergale
Žodžiu, PG gali būti geras, bet jam reikia palankios jam aplinkos. Panašu, kad jis turi tiek Tost, tiek Honda palaikymą, tad net ir tokiam kibiriuke, koks yra AT, sugeba važiuoti arti bolido galimybių ribos. Bet, deja, tai nėra čempiono bruožas. Bet, nu, ne visi gali būti čempionais F1, nepaisant sėkmės žemesnėse formulėse, čia dar reikia ir biškį politikos, ir vadybinių sugebėjimų, ne tik gero vairavimo.
Sugrįžimas nesvarstomas, jei viskas jau yra nuspręsta ;)
O šiaip, tai abejoju, kad daktaras prisipažins klydęs ir vėl sukeis pilotus. Nėra prasmės. PG atrodys lygiai taip, kaip AA. RBR bolidas tiesiog yra sudėtingas valdyt ir jį gerai perpratęs tik MV. Antram pilotui niekas nedirba toj komandoj. Tai, meh, nebent Marko nori šužlugdyt tiek AA, tiek PG karjeras. Tik, kad nelabai turės vėl kuo juos pakeist.
Kas dėl Kvyat, tai nuo pat jo paėmimo buvo aišku, kad jis paiimtas tik užkišti skylei. Dabar, panašu, ta skylė bus užpildyta japonu. Nesu tikras ar pilna kėdžių būtent DK dabartiniam peletone. Ar tik neteks išsitraukti vėl raudonos aprangos ir keliauti pasivažinėti simuliatorium.
Su Tsunoda dar nieko neaisku. Po ziemos bandymu galima bus kalbet. Bet jis realus kandidatas pakeist Kvyata bet ne Gasly
Tsunoda*
Vėl tapati dainele. Po poros savaičių itariu bus apsikeitimas :D
O šiaip, tai abejoju, kad daktaras prisipažins klydęs ir vėl sukeis pilotus. Nėra prasmės. PG atrodys lygiai taip, kaip AA. RBR bolidas tiesiog yra sudėtingas valdyt ir jį gerai perpratęs tik MV. Antram pilotui niekas nedirba toj komandoj. Tai, meh, nebent Marko nori šužlugdyt tiek AA, tiek PG karjeras. Tik, kad nelabai turės vėl kuo juos pakeist.
Kas dėl Kvyat, tai nuo pat jo paėmimo buvo aišku, kad jis paiimtas tik užkišti skylei. Dabar, panašu, ta skylė bus užpildyta japonu. Nesu tikras ar pilna kėdžių būtent DK dabartiniam peletone. Ar tik neteks išsitraukti vėl raudonos aprangos ir keliauti pasivažinėti simuliatorium.