Monako GP etape Maxas Verstappenas finišavo šeštas – praėjusį kartą tokį prastą rezultatą (pagal jo mastelius) dabartinis pasaulio čempionas rodė per Brazilijos GP etapą 2022 metais. „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko įvardijo kelias priežastis, kodėl jų komandai iškilo bėdų su greičiu Monake.
Helmutas Marko: „Mes jau trečius metus dirbame pagal dabartinį techninį reglamentą, o varžovai kopijuoja mūsų sprendimus. Kai kuriems tai pavyksta geriau, tai galime pastebėti pagal „McLaren“ komandos rezultatus. Be to, pas juos atėjo Robas Marshallas ir mes matome pirmuosius jo darbo vaisius. „Ferrari“ taip pat pasiekė rimtos pažangos.
Mes turime problemų su duomenų koreliacija tarp simuliatoriaus ir realios trasos. Abu mūsų sportininkai su entuziazmu atvažiavo į Monaką, kadangi galvojo, kad mašina yra gana gera įveikiant kelkraščius. Bet kai tik jie atsisėdo prie vairo penktadienį, jie iš karto pasakė: „RB20 čia yra nesuvaldoma“.
„Red Bull“ konsultantas atsakė į klausimą apie vadinamąją „Hornerio bylą“, pasakydamas, kad klausimas dar nėra iki galo sureguliuotas: „Bet mums tai reikia atidėti į šalį, ypač tokiu metu, kai prieš komandą iškilę sudėtingi uždaviniai. Maxas apskritai atsisakė domėtis šia byla ir visiškai susikoncentruoja ties lenktynėmis. Jis priėmė teisingą sprendimą“.
Kalbėdamas apie asmeninius planus ateičiai, H. Marko patvirtino, kad jo kontraktas su „Red Bull“ galioja iki 2026 metų pabaigos.
„Kai ateis laikas, aš priimsiu sprendimą, ką veikti toliau, - sakė H. Marko. - Bet dabar visas dėmesys nukreiptas į „Red Bull“ komandą ir Maxą Verstappeną“.