H. Marko: pervilioti specialistus – įprastas reikalas (2)

H. Marko: pervilioti specialistus – įprastas reikalas
logo Vasario 16 d. 18:22, Red Bull Content Pool

„Red Bull“ neseniai pasirašė sutartį su „Honda“ dėl japoniškų jėgos agregatų naudojimo „Formulėje-1“ iki 2024 metų pabaigos, nors japonų koncernas ir traukiasi iš F-1 šių metų pabaigoje. „Red Bull“ konsultantas sporto klausimais Helmutas Marko papasakojo apie naują projektą.

Helmutas Marko: „Vasario 15 d. mes oficialiai tapome jėgos agregatų gamintojais, dabar šis projektas dirbs pilnu pajėgumu. Tai tapo įmanoma įšaldžius jėgainių tobulinimo reglamentą – kitaip mes negalėtumėm realizuoti tokios ambicingos programos.

Per artimiausias savaites mes užbaigsime specialių patalpų „Red Bull“ bazėje Milton Keynese įrengimą. Mes pasikviesime kaip kuriuos „Honda“ specialistus, taip pat planuojame persivilioti variklių inžinierius iš varžovų – tai įprastinė praktika „Formulėje-1“. Neatmetu, kad kai reikalai prieis iki stendinių bandymų, mes kreipsimės pagalbos į Mario Illieną ir jo kompaniją.

Mes esame atviri bendradarbiavimui, bet kol kas partnerių neturime. Bet kokiu atveju, norime savarankiškai sukurti naują variklį. Jėgainėje yra daug standartinių detalių ir mums svarbu, kad nebūtų didelių skirtumų tarp atskirų gamintojų jėgos agregatų. Panaikinti 20 AG atsilikimą yra visiškai įmanoma, bet negali būti taip, kad vienas variklis dominuotų, kaip tai buvo hibridinės eros pradžioje 2014 m.

Dabar mes daug investuojame į šį projektą ir gali atsitikti taip, kad viskam mes išleisime tik truputį daugiau nei pirkdavome jėgos agregatus iš kito gamintojo. Bet kokiu atveju, vakarykštė naujiena – labai gera žinia. Tai yra kitas mūsų dalyvavimo „Formulėje-1“ etapas“.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Komentarai (2)
Runius
IP: e8e7d53 | 02/16 21:15 Atsakyti
Atsiminkit šita H.Marko kalbą, nes bus įdomu paklausyt kas bus kaltas ateityje kai jų varikliai nusileis varžovams. Greičiausiai bus taip, kad jie nuskriaustieji patys turi gaminti variklius kai kiti perka brangias gatavas geresnes jėgaines iš gamyklų.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas