H. Marko: priekyje – sudėtingas sezonas

H. Marko: priekyje – sudėtingas sezonas
logo Vasario 06 d. 11:49, Red Bull Content Pool

„Red Bull“ kompanijos konsultantas sporto klausimais Helmutas Marko papasakojo apie pasiruošimą naujam sezonui ir ko komanda laukia iš Maxo Verstappeno bei Alexanderio Albono.

  • Tylos pertrauka eina į pabaigą...
  • Ji seniai pasibaigė. Visi vėl dirba pilnu pajėgumu. Vasario 12 d. mes surengsime RB16 įvažinėjimą – pirmuosius mūsų naujos mašinos bandymus. Mes turime ambicingų planų: norime tapti pagrindiniais Lewiso Hamiltono varžovais.
  • Kiek buvo sudėtinga pratęsti kontraktą su Maxu Verstappenu?
  • Jam buvo svarbu, kad „Honda“ pratęstų su mumis kontraktą iki 2021 metų, kad jis galėtų pilnavertiškai užsiimti mašinos tobulinimu, kuri bus sukonstruota pagal naujus reikalavimus. Mūsų laukia patys didžiausi reglamento pakeitimai per pastaruosius 15-20 metų. Tokiu būdu, reikėjo įvertinti abiejų pusių galimybes – būtent taip mes ir pasiekėme susitarimo.
  • Ko sirgaliams galima laukti iš Maxo šiais metais?
  • Melburne Maxas nesistengs iš visų jėgų nugalėti, kadangi žino, jog negalima laimėti čempiono titulo pirmųjų lenktynių pirmame posūkyje – reikia stabiliai siekti aukštų rezultatų.
  • Kokios užduotys yra keliamos Alexui Albonui?
  • Dėl patirties ir geresnio pasiruošimo jis prisijungė prie „top“ komandos praėjusių metų                              Žinoma, jis turi daugiau dirbti, geriau pasirodyti kvalifikacijose ir stabiliau siekti rezultatų, bet aš esu įsitikinęs, kad jam viskas pasiseks.
  • Ar esate 100 proc. įsitikinęs, jog perėjimas prie „Honda“ jėgainių buvo teisingas sprendimas?
  • Mes daugiau nei patenkinti „Honda“ pažanga, ypač patikimumo prasme. Šis projektas tapo sėkmingas dar ir marketingo prasme, lenktynininkų paruošimo prasme. Tai, jog baigsis mūsų bendradarbiavimas su tituliniu rėmėju „Aston Martin“, supaprastina santykius su „Honda“.
  • Ar tikitės, jog į kovas tarp „Mercedes“, „Ferrari“ bei „Red Bull“ įsimaišys ir ketvirta komanda?
  • Jėgų išsidėstymas nusistovėjo. Be to, mūsų laukia labai sudėtingas sezonas, pareikalausiantis milžiniškų išlaidų. Reikia dirbti su nauja mašina, ruoštis 2021 metams ir perėjimui prie 18 colių padangų – visa tai labai sudėtingos užduotys. Aš spėju, kad 2021 m. komanda gaus galimybę pasiekti sėkmės – kaip tai padarė „Brawn GP“ 2009-aisiais, sukūrusi dvigubą difuzorių.
  • Priekyje – pats ilgiausias sezonas „Formulės-1“ istorijoje. Ar 22 etapai – tai riba?
  • Jei tvarkaraštis bus normaliai suplanuotas, nereikės skraidyti iš vieno pasaulio krašto į kitą, o taip pat atsiras ribojimų ketvirtadienio ir penktadienio darbuose, kad nereikėtų tiek daug laiko praleisti toli nuo namų, tai net su tokiu lenktynių skaičiumi galima susitvarkyti.
  • Beje, ar Austrijos GP etapas pasiliks tvarkaraštyje ir po 2020 metų?
  • Reikia į tai žiūrėti plačiau. Yra dvi komandos ir vienas GP – šiuos tris faktorius visi nuolat aptarinėja. Mes norime, kad etapas pasiliktų, tačiau priimtinomis mums sąlygomis.

Komentarai (0)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas