„Red Bull“ komanda Turkijoje galėjo laimėti lenktynes, tačiau galiausiai nė vienas jos pilotų net neužlipo ant podiumo. Austrų koncerno konsultantas automobilių sporto klausimais Helmutas Marko „Auto Motor und Sport“ papasakojo, kas sutrukdė pasiekti aukštų rezultatų Stambule.
Helmutas Marko: „Turkijoje mus pritrūko ramybės ir savitvardos. Kvalifikacijos finale Sergio Perezas po pirmo trečdalio laiko išvažiavo su tarpinėmis padangomis ir iš karto parodė geriausią pirmo sektoriaus laiką. Tai mus „užvedė“ – Maxas iš karto pasakė, kad jam reikia tarpinių padangų, nors jis tuo metu rodė geriausius laikus dviejuose sektoriuose su lietaus padangomis.
Perėjęs prie tarpinių padangų, Verstappenas rodė tokius pat laikus kaip ir su lietaus. Jei jis būtų likęs su lietaus padangomis, tai galėjo išlaikyti gerą savo ritmą ir nuvažiuoti ratą greičiau. Bet tai nereiškia, kad tarpinės padangos mums netiko – trečioje treniruotėje jos puikiai dirbo mūsų automobiliuose.
Po to buvo padaryta kita klaida. Maxas finale pusantro rato negalėjo aplenkti Kimio Raikkoneno, kuris, mūsų gailesčiui, gana greitai važiavo ant šlapios dangos. Maxas galvojo, kad kaip įprasta, jam greitai pavyks aplenkti „Alfa Romeo“, bet to neįvyko. Galiausiai nepavyko tinkamai įšildyti padangų ir Maxui liko laiko tik vienam greitam ratui, kuriame jis padarė dar vieną klaidą ir tai dar labiau jį nutolino nuo „pole“.
Maxas buvo labai piktas po kvalifikacijos ir įtarė, kad lenktynėse jam irgi nieko nepavyks. Lenktynėse jis užstrigo už Vettelio, nors po to, kai Sebastianas pasuko į boksus, jūs galėjote matyti, kiek mes buvome greiti. Po to sekė mūsų sustojimas, kuris, deja, užtruko ilgiau nei įprasta. Kaip ir pas kitus, mūsų komandoje irgi buvo keli COVID-19 atvejai, todėl teko keisti dalį mechanikų.
Po to mes matėme apsisukimą, kuris buvo Maxo apsiskaičiavimo pasekmė. Pačiame greičiausiame trasos taške jis privažiavo labai arti Perezo ir prarado prispaudžiamąją jėgą. Apsisukimo metu buvo sugadintos padangos ir Verstappenui vėl teko sukti į boksus.
Sustojimo metu buvo dar viena klaida – mes neteisingai sureguliavome priekinį sparną. Vietoje to, kad Maxui pridėti prispaudžiamosios jėgos, mes iš dešinės pusės „prispaudimą“ padarėme mažesnį nei iš kairės. Dėl to priekinė dešinė padanga ėmė dėvėtis labiau, bet vis tiek teko važiuoti toliau, kol visos padangos tapo visai plikos.
Lewisas Hamiltonas važiavo puikiai. Kai Maxas atakavo Perezą, DRS dar nebuvo galima naudoti. Lewisas sulaukė DRS aktyvacijos ir lengvai jį aplenkė. Taip, kaip jis tarpines padangas pavertė „slick“ tipo ir kontroliavo savo tempą, rodo, kiek Hamiltonas moka išnaudoti savo patirtį.
Kai dėl Alexo Albono, tai jis taip pat „degino“ laiką dėl apsisukimų. Jis nervinosi dėl to, kad jo padangos pradėjo granuliuotis. Alexas turėjo pasilikti trasoje, kadangi Hamiltono ir Perezo pavyzdžiu mes pamatėme, kad granuliavimasis laikui bėgant išnykdavo. Įtemptoje situacijoje Albonas per daug nervinosi. Iš kitos pusės, jis buvo toks pats greitas kaip ir Maxas, o kartais – net greitesnis.
Manau, kad mūsų bolidas yra greitas lietaus sąlygomis, nes turėjome gerą greitį tiek su tarpinėmis, tiek su lietaus padangomis. Turkijoje mums geriau už „Mercedes“ pavykdavo įšildyti padangas, bet lenktynėse svarbiausią vaidmenį suvaidino pilotų meistriškumas. Kai kas puikiai „skaitė“ padangų ir trasos būklę ir pagal tai koregavo savo tempą, o kai kas buvo per daug nekantrus“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |