H. Marko: varžovams mes visuomet atsakome trasoje

H. Marko: varžovams mes visuomet atsakome trasoje
logo 2021 Liepos 13 d. 10:30, Pexels

Šiais metais „Red Bull“ ir „Mercedes“ dažnai apsikeičia kandžiomis replikomis vieni kitų adresu, tačiau „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko mano, kad tai taip pat yra konkurencijos dalis.

„Tai viso labo garsūs pareiškimai techninėmis temomis, kurios iki šiol taip iki nieko ir neprivedė, - kalbėjo H. Marko TV kanalo „Sport1“ eteryje. - Jei pas juos veikia toks bendravimo stilius, tai mes su tuo susitaikysime - bet tik su sąlyga, jei nebus pereita prie asmeniškumų. Visa tai yra žaidimo dalis, o Toto Wolffas šiuo metu yra susikoncentravęs ties Christianu Horneriu.

Mes taip pat esame susirūpinę „Mercedes“ priekiniais sparnais, mes turime vaizdo įrašų, parodančių, kad jie taip pat išlinksta. Dabar mes laukiame atsakymo iš FIA, mums reikia išaiškinimo. Savo ruožtu į „Mercedes“ kreipimąsi į FIA mes sureagavome labai greitai.

Galinis sparnas, variklis, oro slėgis padangose – visa tai jie iškėlė kaip abejotinus mūsų sprendimus.

Panašūs kreipimaisi į federaciją būdavo arba iš „Mercedes“, arba iš kitos komandos, naudojančios jų jėgaines. Bet mums tai niekaip neatsiliepė – mes nepraradome greičio dėl to, kad reikėjo atlikti kai kuriuos pakeitimus. Tai yra kovos dalis – ieškoti landų Techniniame reglamente ir su FIA pagalba įvedinėti vienus ar kitus ribojimus.

Varžovams mes visuomet atsakydavome veiksmais trasoje. Mes turėjome visą seriją gerų lenktynių, Baku Maxas taip pat galėjo iškovoti užtikrintą pergalę, jei ne sporgusi padanga. Mes įrodėme, kad galime laimėti lenktynes bet kokioje trasoje.

Šiais metais pas mus lenktyniauja Sergio Perezas – sėkmingai taktinių schemų realizacijai reikia turėti antrą stiprų sportininką. Jis nuo pat pradžių rodė neblogą greitį varžybose, nors kvalifikacijoje ir turėdavo problemų, bet dabar ir jose Sergio pasitempė. Jis jau priprato prie bolido, jo santykiai su Verstappenu yra labai geri.

Savo laiku su Sebastianu Vetteliu būdavo visai kitokia situacija. Tada nebūdavo didelio skirtumo tarp variklio galios, o pranašumą mums duodavo gera važiuoklė. Be to, Vettelis mokėdavo puikiai presinguoti varžovą. Dabar Verstappenas daro tą patį. Jis sąlyginai lengvai laimi lenktynes ir nuolat tobulėja. Tik dėl jo mes dominuojame čempionate. Bet mes žinome, kad „Mer

cedes“ yra labai stiprus varžovas ir kai kuriose trasose jie turės pranašumą.

Kai 2014 m. prasidėjo hibridinė era, mes smarkiai nusileisdavome greičiu. Mums trūko variklio galios, o „Mercedes“ šioje srityje visada turėjo pranašumą. Norėdami kompensuoti atsilikimą, mes turėjome tobulinti ir kitas sritis.

Šiam sezonui „Honda“ mus sukūrė visiškai naują jėgos agregatą ir mūsų šansai sėkmei yra kur kas didesni nei ankstesniais metais. Suprantame, kad turime labai gerą mašiną ir turime šansą pakovoti dėl čempionų titulo.

Mes didžiuojamės tuo, kad išauklėjome nemažai Verstappeno ier Vettelio lygio lenktynininkų. Be to, mes padėjome daugeliui kitų pilotų, kurie nepateko į „Formulę-1“, bet dalyvauja kituose čempionatuose, pavyzdžiui, „Formulėje-E“ arba DTM. Netrukus mes turėsime dar kelis labai gabius jaunus talentus.

Mes kvietėme labai jaunus nepatyrusius vaikinus ir dažniausiai tai suveikdavo. Jei toks pilotas kaip George'as Russellas dalyvautų mūsų programoje, tai jis seniai važiuotų su labai greitu bolidu. Net ir „Williams“ sudėtyje jam pavyksta pasiekti neblogų rezultatų ypač kvalifikacijose.

Hamiltoną aš laikau labai talentingu lenktynininku. Jis nė kiek ne prastesnis už Verstappeną, stabiliai pasiekia itin aukštų rezultatų ir lemiamu momentu yra pasirengęs išnaudoti savo šansą. Šauunu, kad turime tokį stiprų varžovą, tuomet kova dėl titulo tampa savotiška vertybe“.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 46
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Valode 3483
2. Tadas Misevičius 3442
3. 147 3436
4. fandom 3433
5. D27 3425