„Haas VF-20“ aerodinamikos ypatumai (7)

„Haas VF-20“ aerodinamikos ypatumai
logo Vasario 07 d. 11:15, Haas

Bolidų versijos, kurias mes pamatome per Australijos GP ar net per bandymus Barselonoje, dažniausiai skiriasi nuo tų, kurias komandos pristato per prezentacijas, juo labiau, jei ekipos apsiriboja vien tik kompiuteriniais naujųjų mašinų atvaizdais.

Vis dėlto patyrę ekspertai, tyrinėdami tokius atvaizdus, iš karto atkreipia dėmesį į vienus ar kitus mašinų ypatumus ir VF-20, pristatyta  „Haas“ komandos, ne išimtis.

Griežtai kalbant, vakar buvo pristatyta tik nauja spalvinė bolido gama, kuria bus išdažyti šie bolidai 2020 metais: amerikiečių komanda sugrįžo prie tradicinių „Haas Automation“ kompanijos spalvų. Lyginant su praėjusias metais, pasikeitė ir kai kurių komponentų forma, pavyzdžiui, galinio vaizdo veidrodėlių.  Jų tvirtinimas ir korpuso forma tapo kitokia, dabar jie turėtų efektyviau nukreipti oro srautą, kuris eina per mašiną reikiamomis kryptimis.

Bet veidrodėliai – tai tik maža dalis naujosios aerodinamikos. Matyti, kad priekinis sparnas pilnai perdarytas, žymiai pasikeitė ir jo plokštumos, ir torcinių plokštelių konfigūracija.

Dabar priekinis sparnas labai primena analogišką pernykščių „Ferrari“ mašinų elementą. Taip pat „Haas“ inžinieriai perdarė ir šoninius deflektorius – šių detalių viršutinė dalis tapo kur kas platesnė. Viršutinis ortakis VF-20 taip pat panašus į tą, kurį mes matėme 2019 m. SF90 boliduose.

Tokie panašumai su mašinomis, sukurtomis Maranello komandos, tuo neužsibaigia, tačiau tame nėra nieko nuostabaus, mat „Haas“ gana glaudžiai bendradarbiauja su „Ferrari“, iš italų komandos praktiškai pirkdami viską, ką leidžia techninis reglamentas. Visų pirma, tai jėgos agregatai, transmisija ir pakabos detalės, o tai gerokai padiktuoja galinės bolido dalies komponuotę.

Todėl ši sritis taip pat daug kuo yra nukopijuota nuo „Ferrari“, nors dalis aerodinamikos elementų „Haas“ yra sukurta savarankiškai, tiksliau, palaikant partnerystę su „Dallara“.

Pernykštė „Haas“ mašina kentėjo dėl neefektyvios bolido važiuoklės galinės dalies, lėtuose ir vidutiniuose posūkiuose prispaudžiamoji jėga reikšmingai sumažėdavo, o tai vedė prie didesnio padangų dėvėjimosi. Suprantama, kad komanda stengėsi išspręsti šias problemas, kurios turėjo įtakos pernai metų mašinos greičiui ir tikisi, kad VF-20 generuos daugiau prispaudžiamosios jėgos ir tai darys kur kas stabiliau.

Natūralu, jog „Haas“ pasistengė atsižvelgti į pernykštes pamokas ir sukurti važiuoklę, kuri neturėtų rimtų trūkumų. Klausimas kitas: ar sugebėjo šios ekipos specialistai prisikapstyti iki pirminių šių problemų priežasčių, su viskuo išsiaiškinti ir surasti teisingus sprendimus. Greičiausiai, kad atsakymus į šiuo klausimus mes sužinosime ne anksčiau, nei prasidės naujasis sezonas.

 


Komentarai (7)
kart
| 02/07 15:39 Atsakyti
Įdomu, ką Haas'ai darys 2021m. kai pernykštės Ferrari dalys jiems nebetiks.
RBR
| 02/07 14:31 Atsakyti
fnatic
02/07 12:37

Tai čia naujas bolidas? Galvojau tik išdažymą pristatė :D

Cia pernykstis perdazytas Ferrari bolidas. Todel ir pristate taip anksti, nes jis neturi kazkokiu paslapciu, kadangi pernai visi ji jau mate:)
fnatic
| 02/07 12:37 Atsakyti
Tai čia naujas bolidas? Galvojau tik išdažymą pristatė :D
leksas
| 02/07 16:35 Atsakyti
kart
02/07 15:39

Įdomu, ką Haas'ai darys 2021m. kai pernykštės Ferrari dalys jiems nebetiks.

amerikietis nepražus, sugalvos kažką
jmrb
| 02/07 17:42 Atsakyti
kart
02/07 15:39

Įdomu, ką Haas'ai darys 2021m. kai pernykštės Ferrari dalys jiems nebetiks.

Gaus naujesnes. Jei turi susitarimą, tai ir turi, ne jų problemos kaip Ferrari tinkamas detales pristatys. Juolab, kad Ferrari papildoma testų platforma nėra taip ir blogai. Kaip bebūtų, tai Haas nėra konkurentas Ferrari.
maxpower
| 02/08 02:44 Atsakyti
jmrb
02/07 17:42

Gaus naujesnes. Jei turi susitarimą, tai ir turi, ne jų problemos kaip Ferrari tinkamas detales pristatys. Juolab, kad Ferrari papildoma testų platforma nėra taip ir blogai. Kaip bebūtų, tai Haas nėra konkurentas Ferrari.

Na cia klausimas koks tiksliai yra tas ju susitarimas.
Larensas
| 02/08 14:18 Atsakyti
reiškia, fetelius pernai neišdaužė visų fiato detalių, nemažai liko, tai šiemet haso išlaikymas brangiai nekainuos ir su aplinkosauga puikiai dera - kas vienam nebereikalinga, kitam daugiau negu gerai, ir netgi jokio perdirbimo nereikia, susirenki ir naudoji, tiesa, nežinia ar ilgai - jei fiatui pergalės reikės, nemaža dalis haso detalių jau pirmame etape bus tiesiog į sieną ištaškyta.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas