Hamiltonas „Ferrari“: atgarsiai Sainzo stovykloje, Leclerco pozicija ir tolimesni veiksmai (20)

Hamiltonas „Ferrari“: atgarsiai Sainzo stovykloje, Leclerco pozicija ir tolimesni veiksmai
logo Vasario 06 d. 11:30, F1 nuotr.

Lewiso Hamiltono perėjimas į „Ferrari“ buvo naujiena, kuri nuskambėjo bene garsiausiai per pastarąjį penkmetį – tokį perėjimą sunku atsiminti.

Šis sensacingas perėjimas oficialiai įvyks 2025 metais, o iki tol bent kai kam tai gali būti tokie pereinamieji metai. Tiesa, savo likimą žinantys Hamiltonas su Sainzu vis tiek turėtų atiduot visas jėgas, bandant išsaugoti savo vertę ir reputaciją.

Per „Twitch“ platformos transliaciją „formu1a.uno“ žurnalistai pasidalino nemažai informacijos, kuri toliau supa šį perėjimą. Jie, beje, pirmieji paskelbė žinią apie galimą brito ir „Ferrari“ susitarimą.

Charleso Leclerco pozicija

Charlesas Leclercas yra labai patenkintas dėl Hamiltono atvykimo į „Ferrari“. Negana to, jis šią žinią savyje nešiojosi jau kurį laiką. Pagrindinė monakiečio motyvacija – pasisemti žinių iš daugkartinio pasaulio čempiono. Jis norėtų išmokti kaip tinkamiau elgtis su padangomis, kadangi tai yra viena iš sričių, kur Hamiltonas turi žymiai daugiau patirties bei žinių. 

Dabartinis „Ferrari“ lyderis neįžvelgia situacijos, kur jis galėtų būti užgožtas labiau patyrusio lenktynininko. 

Leclerco kontraktas yra dvejų metų su galimybe jį pratęsti dar dvejiems. Hamiltono, tuo tarpu, kontrakto formuluotė yra 2+1. 2026 metais „Ferrari“ vėl gali daryti sprendimus, tačiau iki tol Italijos komanda užsitikrina gan ramų gyvenimą, pasak „formu1a.uno“. 

Ar Lewisas Hamiltonas atvyks vienas?

Atsakant į klausimą, panašu, kad ne. Su brito atvykimu „Ferrari“ komandą turėtų papildyti ir ne vienas inžinierius tiek iš „Mercedes“, tiek iš kitų komandų. Jis nesiruošia kartoti Vettelio klaidų, kuris į Maranelo atvyko vienut vienutėlis. 

Pagrindinis „Ferrari“ taikinys – Peteris Bonningtonas (Bono). Šiam „Mercedes“ mechanikui beliko tik priimti sprendimą. Jis yra stiprus lenktynių/bolido pasirodymo inžinierius, su savo žiniomis jis gali praversti komandai ir psichologiškai, ypač per sunkesnius periodus. 

Veiksmų pradžia

Anot „formu1a.uno“ žurnalistų, „Ferrari“ pirmininkas Johnas Elkannas kartu su komandos valdyba prieš 3 savaites sukūrė planą A – į komandą šalia Charleso Leclerco prisivilioti pasaulio čempioną kaip Lewisą Hamiltoną. Ambicingas komandos pirmininkas įnirtingai siekė šio pasirašymo. 

Ambicijos buvo ne tik iš marketinginės pusės, tačiau ir iš rezultatų. Iš technininės pusės Elkannas kartu su komandos vadovu Fredu Vasseuru tiki, kad tai atneš teigiamas permainas trasoje, o komanda tuo metu stipriai augs.

Sainzo stovyklos reakcija

Carloso Sainzo stovykloje – nusivylimas. Ispanas puoselėjo dideles viltis prasitęsti kontraktą. Dabar jam teks dirbti su žmonėmis, kurie juo netikėjo visu 100 procentu. Bus nelengva, bet jis viską atiduos, norint įrodyti savo vertę prieš kitas komandas, potencialius klientus. 

„Ferrari“ supranta, kad Sainzo darbas buvo geras, tvarkingas, tačiau tiesiog buvo neįmanoma atsisakyti galimybės sudaryti sutarties su Lewisu Hamiltonu. Legendinė Italijos ekipa nedvejojo nė sekundės. 


Lewiso Hamiltono vienintelis tikslas – laimėti su „Ferrari“, dar labiau įsirašant į įstoriją. Toks perėjimas visiems pusėms yra istorinis ir tai liečia ne tik marketingo pusę, tačiau ir sportinė – visa idėja atrodo labai įdomiai. Galiausiai, net „Formulė-1“, kaip vienetas, iš šio perėjimo stipriai laimi.

Informacija – formu1a.uno.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
qq
IP: 0d1e076 | 02/06 12:05 Atsakyti
Šaunu. Hamis supranta kad Ferrari turi skylių strategijose ir atsiveš žmogų gal sau kuris bent kiek padės. Nes Ferarriai tikrai būna labai greiti, bet dėl sustojimų pralošia varžybas. Matau heiteriams dabar skauda širdį skaityti, jog Hamis uždirbs 100mil. Prie to pačio faktas yra tas, kad Ferrari sėkmingiausia visų laikų F1 komanda. O Hamis sėkmingiausias visų laikų F1 pilotas. O šiuose komentaruose gyvena didžiausi visų laikų nevykeliai - heiteriai. Su alga kurios užtenka tik pragyvenimui. Sėkmės visoms trims stovykloms!
Life
IP: bb12b01 | 02/06 12:23 Atsakyti
qq
02/06 12:05

Šaunu. Hamis supranta kad Ferrari turi skylių strategijose ir atsive... skaityti daugiau

2022 metais su Ferrariu Hamis manau tikrai būtų neblogai pakovojęs dėl titulo. Juk tais metais Leclercas net pole daugiau iškovojo už Maxą.
ALI
IP: f42496a | 02/06 11:53 Atsakyti
Laukia Vettelio likimas
qq
IP: 0d1e076 | 02/06 12:08 Atsakyti
2025 metai Hamiui nelabai įdomūs ir nebus geri. Tačiau to ir nereikia. Jis taikosi į 2026 metus kai bus visiškai naujos taisyklės. Mažinamas svoris bolido ir pan. Tai labai gera apgalvotas planas 2025 metai, kad susipažinti su mokanda ir sistema. Ir apšilti. O jau 26/27 metais tikisi šanso. Nes manau kai buvo paskutiniai taisyklių pokyčiai Ferarriai atrodė beveik geriausiai. Deja vėliau dingo pranašumas. Įdomu kaip šįkart pasiseks sukurti bolidą, bet manau jau yra kuriamas.
mariusis
IP: 7ad5add | 02/06 16:23 Atsakyti
Rūkas
02/06 15:41

Ferrari savo stiliumi, kaip darė, daro ir toliau darys nesąmones. Gi... skaityti daugiau

O ką tu siūlai? Pasidalink su visais, nes dabar tik pats sriūbčioji čia atėjęs ir tiek.
Kumpis HAM
IP: d7704c5 | 02/06 11:41 Atsakyti
šiai dienai kaip ir laimi toks sprendimas, o 2025m bus didžiausias nusivalymas istorijoje :D
lolol
IP: ae918c1 | 02/06 11:41 Atsakyti
Nesu Liusytės heiteris, tai nelinkiu jam blogo, bet tikrai netikiu, kad jis turi šansų tapti čempionu.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Darius Linkevicius 2284
2. Valode 2236
3. Beržas 2222
4. mantioras 2220
5. Tadas Misevičius 2218