Vokiečių „Auto Motor und Sport“ rašo apie nepaprastą situaciją, kurioje atsidūrė „Honda“ koncernas. Pagal leidinio informaciją, spalį bus aišku, ar ši japonų kompanija tęs savo dalyvavimą „Formulėje-1“.
Formaliai „Honda“ kitam sezonui turi kontraktus su dviem komandomis – „McLaren“ ir „Sauber“, bet japonų kompanija nori nutraukti sutartį su „Sauber“ dėl jėgainių tiekimo, kadangi sutartis dėl to buvo pasirašyta su senąją komandos vadove Monisha Kaltenborn. Jei kontraktas bus nutrauktas, „Sauber“ turi keletą variantų su varikliais 2018 metams – tęsti bendradarbiavimą su „Ferrari“ arba pereiti prie „Mercedes“ jėgos agregatų.
Antrojo varianto naudai byloja geri naujojo komandos vadovo Frederico Vasseuro santykiai su Toto Wolffu, bet to, vokiečių komanda nori, kad Pascalis Wehrleinas ir 2018 metais lenktyniautų „Sauber“ komandoje.
Situacija su „McLaren“ yra kur kas sudėtingesnė. Laukiama, kad „Honda“ spaliui paruoš savo naująją jėgainę ir šio darbo rezultatai leis nuspręsti, ar yra šansas tęsti bendradarbiavimą su „McLaren“, ar komanda atsisakys „Honda“ paslaugų – tada japonams nieko kito nebeliks kaip tik nutraukti savąjį projektą „Formulėje-1“. Iš dalies tuo galima paaiškinti tą faktą, kad pastaruoju metu „McLaren“ viešai nustojo kritikuoti savo partnerius, o Fernando Alonso taip pat pareiškė, kad dėl savo ateities apsispręs spalio mėnesį.
Kyla klausimas, kokius variklius pasirinks „McLaren“, jei jie atsisakys „Honda“ jėgainių. „Mercedes“ bei “Ferrari“ visai nedega noru tiekti agregatus šiais komandai. Pagal gandus, „McLaren“ atstovai jau sėkmingai užbaigė derybas su „Renault“, bet abi pusės nutarė nekomentuoti situacijos iki tol, kol nebus išspręsti visi klausimai su „Honda“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |