Panašu, kad „Honda“ nutarė atsinaujinti iš pagrindų. Pasiekus susitarimą su „Toro Rosso“ ir užbaigus bendradarbiavimą su „McLaren“, „Honda“ nežada tik ties tuo sustoti.
Japonų kompanija nutarė, kad variklių gamintojų komandai nebevadovaus Yusuke Hasegawa. „Honda“ šiais metais buvo kamuojama nepatikimumo problemų ir taip pat negalėjo parūpinti konkurencingos galios „McLaren“ bolidams.
Daug kritikos susilaukusi „Honda“ nutarė imtis permainų. Y. Hasegawa ne tik buvo atsakingas už F-1 projektą, tačiau taip pat dirbo ir lenktynėse. „Honda“ nusprendė, kad pakeitus Y. Hasegawą, jo poziciją užims du žmonės.
Toyoharu Tanabe jau buvo paskelbtas F-1 projekto technikos direktoriumi ir dirbs tik su lenktynėmis ir bandymais. Tuo tarpu variklių gamybai vadovaus Yasuaki Asaki.
T. Tanabe dirba „Honda“ kompanijoje nuo 1984-ųjų, yra dirbęs su Gerhardu Bergeriu „McLaren“ komandoje ir Jensonu Buttonu „BAR“ ir „Honda“ komandose. Jis taip pat yra dirbęs „IndyCar“ lenktynėse.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |