„Honda F1“ vadovo Toyoharu Tanabe teigimu, gamintojas kartu su savo klientėmis, „Red Bull“ ir „Toro Rosso“, bando išspręsti variklių dilemą.
Atnaujinti, antrą kartą, japonų motorai minėtų ekipų boliduose buvo sumontuoti Prancūzijos GP metu ir jau įveikė penkias lenktynes. Tad artėja tas metas, kai į automobilius teks montuoti naujos specifikacijos motorus. Logiška tai būtų padaryti po vasaros pertraukos Belgijoje arba Monzoje, kur starto pozicijų baudos nebūtų tokios skausmingos.
„Mes apie tai diskutuojame su komandomis. Norime nuspręsti kada į bolidus montuosime naujos specifikacijos variklius“, - kalbėjo T. Tanabe.
„Kol kas nėra priimtas galutinis sprendimas. Tai priklauso nuo situacijos, laiko, rezultatų ir diskusijų su komandomis. Tai labai sudėtinga.“
Jei naujas variklis būtų sumontuotas Belgijoje arba Italijoje, „Red Bull“ į Suzuką, „Honda“ trasą, atvyktų rizikuodama nepasiekti finišo. Nei ekipa, nei gamintojas taip pat nenori keisti motorų Singapūre, kur „Red Bull“ tikisi kovoti dėl pergalės. Tad kaip vienas iš galimų variantų įvardijamas Rusijos GP, F-1 tvarkaraštyje esantis tarp Singapūro ir Japonijos.
„Turime du planus: ilgalaikį ir trumpalaikį. Po kiekvienų lenktynių mes įvertiname situaciją, jėgainės būklę. Galbūt dvi ar trys lenktynės būtų trumpalaikis planas. Ilgalaikis planas reikštų iki sezono pabaigos. Tai labai sudėtinga.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2786 |
2. | Valode | 2783 |
3. | Darius Linkevicius | 2766 |
4. | gytisz | 2741 |
5. | Beržas | 2740 |