„Honda“ lėktuvų variklių padalinys padėjo išspręsti F-1 motoro problemas

„Honda“ lėktuvų variklių padalinys padėjo išspręsti F-1 motoro problemas
logo 2020 Sausio 08 d. 20:22, Pixabay

„Honda“ lėktuvų variklių padalinys padėjo F-1 kolegoms išspręsti jėgainės patikimumo problemas.

Grįžusi į „Formulę-1“ ir pradėjusi tiekti savo motorus „McLaren“ komandai, „Honda“ susidūrė su rimtomis patikimumo problemomis. Neapsikentusi to, jog japonams nesisekė jų išspręsti, po 2017 m. sezono britų ekipa atsisakė „Honda“ variklių.

Kitame sezone juos naudojo „Toro Rosso“ ekipa. Situacija tais metais pagerėjo, bet ne dėl to, jog motorus naudojo kita komanda, o dėl to, jog į pagalbą stojo „HondaJet“.

Gamintojui buvo iškilę problemų dėl vibracijų, kurias sukeldavo velenas. Dėl didelių vibracijų kildavo įvairių gedimų. Bandydama jų išvengti, „Honda“ buvo apribojusi variklio galią.

F-1 „Honda“ atstovai kreipėsi į kolegas iš „HondaJet“, kuriems gaminant variklius, skirtus lėktuvams, praeityje teko susidurti su įvairiais iššūkiais. Per neseniai Japonijos transliuotojo NHK parodytą dokumentinį filmą paaiškėjo, kad būtent „HondaJet“ specialistai padėjo kolegoms iš F-1 išspręsti pagrindines jų variklio problemas.

Atlikti pakeitimai davė teigiamų rezultatų. 2018 m. Bahreino GP lenktynėse „Toro Rosso“ pilotas Pierre‘as Gasly finišavo ketvirtas. Tai buvo geriausias japonų rezultatas nuo tada, kai gamintojas sugrįžo į F-1.

Pernai japonų variklius jau naudojo ne tik „Toro Rosso“, bet ir „Red Bull“. Pastaroji 2019 m. sezone iškovojo tris pergales.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794