„Honda“ modernizuos jėgainę per du kartus

„Honda“ modernizuos jėgainę per du kartus
logo 2016 Gegužės 24 d. 06:55, McLaren
„McLaren-Honda“ komanda artėjantį Monako GP etapą laiko labai svarbiu jiems ir net neatmeta, kad klasikinėje gatvės trasoje jie gali pakovoti dėl vietos ant podiumo.
Tokio optimizmo šiai komandai teikia greitis, parodytas Barselonos trasos trečiajame sektoriuje: pagal šį rodiklį MP4-31 lyderiams nusileido labai nedaug.
Ispanijos GP etapui „McLaren“ buvo paruošusi nemažai esminių techninių naujienų, tarp kurių – priekiniai ir galiniai sparnai, bolido dugnas, stabdžių ortakiai. Kadangi Monake nėra ilgų tiesiųjų, vadinasi, kai kuris „Honda“ jėgos agregato deficitas nebus jau labai rimta problema. Beje, kaip praneša vokiečių „Auto Motor und Sport“, japonų motoristai mano, kad ilgose tiesiosiose „McLaren“ mašina greitį praranda dar ir dėl to, kad važiuoklė pasižymi pernelyg dideliu priešpriešiniu pasipriešinimu.
Šiuo metu „Honda“ intensyviai dirba ties planine jėgainės modernizacijos programa, iki vasaros pabaigos japonai žada panaudoti jiems likusius 14 žetonų. Pirmasis jėgos agregato modernizacijos etapas užsibaigs Kanados lenktynėms, o antrasis – Belgijos GP.
Iš pradžių žadama pagerinti jėgainės hibridinės dalies efektyvumą, o maždaug Spa ar Monzos lenktynėms bus patobulintas vidaus degimo variklis ir turbina. TJI technologijos šiais metais „Honda“ įdiegti neplanuoja, gal būt tik kitais metais. 2017 metais tikimasis, jog bus iš naujo konstruojama absoliučiai visa „Honda“ jėgainė – variklis ir hibridiniai komponentai.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983