Paskelbusi apie tai, kad 2021 metų gale pasitrauks iš „Formulės-1“, variklių gamintoja „Honda“ neplanuoja varžytis „Formulės-E“ čempionate, kur naudojami tik elektra varomi motorai.
Spaudos konferencijos metu japonai teigė, kad „Honda“ traukiasi iš F-1, nes nori skirti daugiau resursų automobiliams, kurie neišskiria anglies dvideginio, o iki 2050 m. visai norima atsisakyti automobilių, varomu benzinu ar dyzeliu.
„Honda“ vadovo Takahiro Hachigo teigimu, gamintojas neplanuoja artimiausioje ateityje prisijungti prie kitų automobilių gamintojų ir varžytis „Formulės-E“ čempionate.
„Kalbant apie čempionatus, kuriuose varžomasis vien elektra varomais automobiliais, neturime planų juose dalyvauti. Kol kas mūsų planas iki 2050 m. visiškai atsisakyti anglies dvideginį išskiriančių automobilių. Tai bus didžiulis iššūkis, bet tikiuosi, kad sirgaliai mus ir toliau palaikys“, - sakė T. Hachigo.
„Honda“ penktadienį paskelbė, kad pasibaigus 2021 m. sezonui pasitrauks iš F-1. O šiandien pasirašė ilgalaikę sutartį su „IndyCar“ čempionatu, kuriame toliau varžysis.
„Mūsų tikslas iki 2050 m. atsisakyti automobilių, kurie išskiria anglies dvideginį. Tam skirsime savo resursus. Tad nekalbame apie galimybę sugrįžti į F-1. Tačiau automobilių sportas išlieka „Honda“ DNR. Tad tęsime dalyvavimą kituose čempionatuose.“
Tyrimai ir apklausos rodo, kad jauni žmonės vis mažiau suinteresuoti gauti vairuotojo pažymėjimą. Parkavimo problemos didmiesčiuose, įvairūs mokesčiai taip pat mažina poreikį turėti individualų automobilį. Populiarėja trumpalaikė nuoma ir "pavežėjimai".
Didelės autogamintojų korporacijos "suvalgo" mažus brandus, ko pasekoje mažėja produkcijos įvairovė, nes viskas gaminama ant tos pačios bazės. Va tuoj PSA perims Fiat-Chrycler.
Šiuo atveju, Honda ir kiti koncorciumai tai mato ir jaučia.
Čia taip iš mano varpinės atrodo :)
O kad didesni supirkinėjo mažesnius tai nuo kapitalizmo pradžios tai vyksta ir vyks - taip veikia kapitalizmas. Bet kaip matom naujų gamintojų vistiek atsiranda. Paskutinis pvz tai Tesla. Žmonės pirmo pasaulio valstybėse gyvena vis geriau, dėl to naujus mokesčius turi iš ko susimokėt. O modelių įvairovės tokios niekas neturėjom. Anksčiau buvo pvz BMW 3, 5 ir 7 serijos. Dabar jau tikriausiai nuo 1 iki 9 ir nuo A iki Z eina :)
Kas dėl SUV tai taip, čia jau mada ir reklama suveikia. Jokio jis ten pranašumo nesuteikia, ypač tas miestinis SUV'as.
O man atrodo, kad susidomėjimas nekrenta. Ankščiau kas domėjosi tas ir sugebėjo atskirt gatvėj mašinas, matė kur paprastas cdi o kur amg, kur bmw 325 o kur 318 ir t.t. O tie kas nesidomėjo tai ir tesugebėdavo pasakyt "kažkokia raudona dviejų durų", nežinojo nei kas po kapotu nei kitų dalykų - svarbu veža.
Tiesiog dabar man kaip "benzingalviui" gaila kad viskas stumiama/eina link elektros. Nebebus V8 burbuliavimo ant laisvų, nebebus burnoutu aikštelėse ribotuvui mušant 7k apsukų ir pan. Man to gaila labiausiai. Gal bus visa tai, bet kitokia forma, nežinau.
Didelės autogamintojų korporacijos "suvalgo" mažus brandus, ko pasekoje mažėja produkcijos įvairovė, nes viskas gaminama ant tos pačios bazės. Va tuoj PSA perims Fiat-Chrycler.
Šiuo atveju, Honda ir kiti koncorciumai tai mato ir jaučia.
Kas dėl SUV tai taip, čia jau mada ir reklama suveikia. Jokio jis ten pranašumo nesuteikia, ypač tas miestinis SUV'as.
O man atrodo, kad susidomėjimas nekrenta. Ankščiau kas domėjosi tas ir sugebėjo atskirt gatvėj mašinas, matė kur paprastas cdi o kur amg, kur bmw 325 o kur 318 ir t.t. O tie kas nesidomėjo tai ir tesugebėdavo pasakyt "kažkokia raudona dviejų durų", nežinojo nei kas po kapotu nei kitų dalykų - svarbu veža.
Tiesiog dabar man kaip "benzingalviui" gaila kad viskas stumiama/eina link elektros. Nebebus V8 burbuliavimo ant laisvų, nebebus burnoutu aikštelėse ribotuvui mušant 7k apsukų ir pan. Man to gaila labiausiai. Gal bus visa tai, bet kitokia forma, nežinau.
Ne apie SUV mano komentaras buvo.
Komentaras buvo apie krentantį susidomėjimą automobiliais/automobilizmu bendrai.
O man atrodo, kad susidomėjimas nekrenta. Ankščiau kas domėjosi tas ir sugebėjo atskirt gatvėj mašinas, matė kur paprastas cdi o kur amg, kur bmw 325 o kur 318 ir t.t. O tie kas nesidomėjo tai ir tesugebėdavo pasakyt "kažkokia raudona dviejų durų", nežinojo nei kas po kapotu nei kitų dalykų - svarbu veža.
Tiesiog dabar man kaip "benzingalviui" gaila kad viskas stumiama/eina link elektros. Nebebus V8 burbuliavimo ant laisvų, nebebus burnoutu aikštelėse ribotuvui mušant 7k apsukų ir pan. Man to gaila labiausiai. Gal bus visa tai, bet kitokia forma, nežinau.
Pavažinėk su suv, ypač turint vaikų, pamatysi skirtumą ;)
Komentaras buvo apie krentantį susidomėjimą automobiliais/automobilizmu bendrai.
Turiu vaiku, vazineju TypeR - ne karto nepamaciau skirtumo kur nors gaves nuomota siubuojanti SUV. Reklamos aukos ir tiek. Average SUV - kaip Qasqai ar CRV - ne viduj daugiau vietos turi, ne bagazine didesne uz average hatcbacka, jau nekalbant apie universalus. Lieka vienintelis privalumas - tetu noras sedeti AUKSTAI ir STILIUS
Pavažinėk su suv, ypač turint vaikų, pamatysi skirtumą ;)
Pavažinėk su suv, ypač turint vaikų, pamatysi skirtumą ;)
Hondos sprendimu mums nesuprasti:D praeita karta isejo, kai sekanciame sezone komanda tapo cempionais. Reiskia idirbis tikrai buvo ir japonai ta turejo jausti. Dabar vel iseina, kai su Redbull ir net Alpha tauri sugeba iskovoti pergales. O kitame sezone tu pergaliu gal net ir daugiau bus. Bet vel sugalvojo iseiti. Deklaruoja krypti i ekologija, bet varzysis Indycar cempionate :D
Taip jau yra. Šiuolaikiniam vartotojui nebeturi įtakos koncerno pasiekimai autosporte, jam jau net nerūpi, kas po kapotu.
Atkreipkit dėmesį kokios šiuolaikinės automobilių reklamos. Atrodo žiūriu kokio gyvybes draudimo ar komunikacijų bendrovės reklamą: sportas ryte, darbas ofise, o vakare restorane su draugais ir pyst ant galo miesto SUV, šiuolaikiniam miesto žmogui :D ***?!