„Honda“ nusprendė pasekti „Mercedes“ pavyzdžiu (14)

„Honda“ nusprendė pasekti „Mercedes“ pavyzdžiu
logo 2017 Sausio 10 d. 07:14, Daimler
Besiruošdama naujam „Formulės-1“ sezonui, „Honda“, kurios variklius toliau naudos „McLaren“ ekipa, nusprendė pasekti „Mercedes“ pavyzdžiu.
Praėjusią savaitę minėtosios „McLaren“ komandos technikos direktorius Timas Gossas prasitarė, kad japonų 2017 m. jėgainė turės kitokią architektūrą nei buvo naudojama pastaruosius du sezonus.
Nors daugiau detalių apie naująjį „Honda“ variklį neatskleidžiama, manoma, kad „Honda F1“ vadovas Yusuke Hasegawa pritarė sprendimui atsisakyti du metus naudotos „size zero“ koncepcijos. Teigiama, kad besiruošdami naujam sezonui japonui nusprendė pasekti „Mercedes“ pavyzdžiu – kompresorius bus sumontuotas viename motoro gale, o turbina – kitame.
Nors naujoji „Honda“ jėgainė bus didesnė, manoma, kad tai neturės neigiamos įtakos „McLaren MP4-32“ bolido aerodinamikai.
Japonams atlikti dideles permainas kuriant naują variklį leido motoro tobulimo taškų sistemos atsisakymas. Šiemet, priešingai nei anksčiau, gamintojai be didesnių suvaržymų galės tobulinti savo jėgaines.

Komentarai (14)


FX-
| 2017 Sausio 12 d. 00:15
Klepsidra - jau nepamenu kada paskutinį kartą važiavau su MB, bet šita kompanija nesižavėti nesigauna. Tiek daug automobilių pramonei nėra niekas davęs kiek jie. O komentaras buvo skirtas tiems svaiguliams kurie labai daug svaigo apie Senos paveldą ir Honda garantuotą pranašumą. Matyt užmiršo, kad nuo Senos ir Honda puikių lenktynių praėjo šiek tiek laiko, pasaulis nestovėjo vietoje kaip jie. Viena aišku, patys nedasigalvojo ir nesugebėjo kitaip išspręsti geriau arba bent jau tokiam pačiam lygyje, dabar pasižiūrėsim ar bent jau kopijuoti moka.
Skirmantas_M
| 2017 Sausio 11 d. 15:24
> YZF. Nesutinku, kad kopijavimas visada pasmerkta pralaimėjimui. Gali nukopijuoti dalinai ir kai ką patobulinti nuo savęs ir būti geresnis.
YZF
| 2017 Sausio 10 d. 21:37
Kai Japonams patiems nesigavo sukurti gero motoro, jie pereina i tradicini 'rezima' - kopijavimas (kas yra pasmerkta buti pralaimejimu). Nu ziuresim kaip bus toliau :)
Plentvolis
| 2017 Sausio 10 d. 20:56
SF15 T tu palauk sezono ,o ne kniauk cia
Tech
| 2017 Sausio 10 d. 17:13
kodel ejo kitu keliu? nes tokie koncernai kaip Honda, Renault, galejo sau tai leisti. gaila, taciau teorija nepasiteisino praktikoje. ir toliau - apgailetina tokens sistema, 2 metams suriso rankas kazka is esmes pakeisti. ypac tas atsiliepe Hondai. 2017 sezono eigoj, visu gamintoju jegaines +- susivienodins, bent jau protingame intervale. ne kaip iki siol, - tarpais iki +- 150 AG nuo Mercedes.
Klepsidra
| 2017 Sausio 10 d. 16:23
FX-> SLK taip meile mersui atriso? svarbu tureti is ko mokytis ir sugebeti padaryti geriau. o jei rimtai tai padalintos turbinos versijas svarste visi. Ferrari variantas netilpo i bolida. Kodel Honda ir Renault pasirinkos kitus variantus, nzn.
Napanee
| 2017 Sausio 10 d. 15:32
Hondai tik žoliapjoves ir gamint.
FX-
| 2017 Sausio 10 d. 15:14
Tai kaip dabar jaustis tiems fanams kurie prieš Hondos atėjimą visa gerkle rėkė apie tai kaip Honda moka daryti mažus aukštasūkius motorus ir tuoj visiems nušluostys nosį ir sugražins Senos laikus. O čia tik pyst, keli metai sudegusių nevalinančių variklių ir dabar pareiškimas, kad visgi tenka iš vokiečių mokytis.
Klepsidra
| 2017 Sausio 10 d. 14:14
Japonai, jei ka, seniai suprato, bet del tokenu sistemos nieko fundamentaliai keisti negalejo
RBR
| 2017 Sausio 10 d. 13:41
Pagaliau ir japonai suprato, kad neverta isradineti dviracio. O tai jau nemalonu buvo ziureti i besikankinancia McLaren komanda. Reikia tiketis, kad nors Renault motorams prilygs galingumas. Tada bus matyt kiek vertas ju bolidas.

F-1.lt pulsas