„Honda“: patikimumo lygis šiemet buvo visiškai kitoks

„Honda“: patikimumo lygis šiemet buvo visiškai kitoks
logo 2018 Gruodžio 30 d. 15:47, Red Bull Content Pool / Getty Images

Honda“ atstovai pasidžiaugė šiemet pasiektu daug geresniu patikimumo ir pajėgumo lygiu.

Po nesėkmingos tris metus trukusios partnerystės su „McLaren“, japonai šiemet savo motorus montavo į „Toro Rosso“ ekipos bolidus.

Bahreine Pierre‘o Gasly iškovota ketvirtoji vieta buvo geriausias rezultatas, kurį pasiekė „Honda“ nuo tada, kai sugrįžo į didįjį sportą.

2017 m. dėl variklio gedimo „McLaren“ bolidai trasoje buvo sustoję devynis kartus. O šiemet dėl motorų gedimo „Toro Rosso“ neplanuotai buvo priversti pasitraukti tik tris kartus. Tiesa, prieš važiavimus „Toro Rosso“ boliduose jėgainės bei jų elementai šiemet buvo keisti ne vieną kartą.

„Kadangi turėjome naują partnerį, šių metų pradžiai buvo sunku sau iškelti konkrečius tikslus. 2017 m. sezone turėjome daug gedimų ir įvairių problemų. Šių metų sezonui jėgainės patikimumas mums buvo prioritetas. Žinoma, pajėgumas taip pat“, - sakė „Honda“ technikos direktorius Toyoharu Tanabe.

„Dabar esame ramūs dėl savo jėgainės patikimumo. Ankstesniais metais jis buvo visiškai kitoks.“

Antroje sezono pusėje atnaujintos „Honda“ jėgainės ir jos elementai buvo ne kartą pakeisti. Anot „Toro Rosso“ atstovų, taip buvo daroma planuotai, padedant tobulėti ir spręsti su varikliu susijusias problemas.

„Ant bandymų stendo variklį galima bandyti begales kartų, bet tik trasoje gali jį patikrinti realiomis sąlygomis“, - sakė „Toro Rosso“ vadovas Franzas Tostas.

„Sezonui artėjant prie pabaigos, savo boliduose norėjome kuo anksčiau turėti naujausios specifikacijos variklius. Neprivalėjome jų keisti Amerikoje ar Meksikoje, bet mes to norėjome. „Honda“ buvo sukūrusi šį bei tą naujo, tad mes norėjome tai išbandyti trasoje ir įsitikinti ar viskas gerai, ar nekyla jokių naujų problemų. Norėjome patikrinti naujojo variklio pajėgumą.“


Komentarai (0)
×

TOP naujienos