„
Honda“ yra įsitikinusi, kad iki pirmųjų naujojo F-1 sezono lenktynių Australijoje ji gali pašalinti variklio patikimumo problemas. Bet motoro galiai padidinti prireiks daugiau laiko.
Siekdama pasivyti varžovus, „Honda“ nusprendė sukurti naujos koncepcijos jėgainę. Bet atvykus į bandymus Barselonoje paaiškėjo, kad naujoji jėgainė stokoja ne tik galios, bet ir patikimumo. Tačiau „Honda F1“ projekto vadovas Yusuke Hasegawa yra įsitikinęs, kad iki pirmųjų sezono lenktynių patikimumo problemas pavyks pašalinti.
„Labiausiai mus nuvylė variklio pajėgumo lygis. Jis nėra konkurencingas“, – kalbėjo Y. Hasegawa.
„Manau, kad patikimumo problemas galime išspręsti iki lenktynių Melburne. Bent jau tas problemas, su kuriomis susidūrėme bandymų metu. Bet per dvi savaites išspausti daugiau galios iš variklio bus labai sunku. Galbūt po kelių pirmųjų sezono lenktynių pristatysime atnaujintą motorą, kuris bus galingesnis.“
Per aštuonias bandymų dienas „McLaren“, kurios bolide buvo sumontuotas „Honda“ variklis, įveikė tik 425 ratus. Tuo tarpu čempionės titulą ginsiančios „Mercedes“ ekipos lenktynininkai sugebėjo nuvažiuoti 1096 ratus.
„Honda“ į Australiją, kur vyks pirmosios naujojo sezono lenktynės, žada atvežti geresniu patikimumu pasižymintį variklį. Bet kaip teigė pats Y. Hasegawa: „Galios stokojantis patikimas motoras pilotų netenkina.“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).