„
Honda“ atstovai atvirai prisipažino, kad jų pagamintas 8 cilindrų variklis šiuo metu nusileidžia „Cosworth“ agregatui, kurį šiemet naudoja „Williams“ komanda.
„Šiuo metu aišku, kad „Cosworth“ gerai padirbėjo, o mes atsiliekame. Turėtume kurti geresnius variklius, nei turime dabar“, – pareiškė „Honda“ inžinerijos direktorius Shuhei Nakamoto.
„Jei turėtume tokio lygio variklį, greičiausiai įveiktume „Renault“. Tačiau neturime, todėl privalome padirbėti“, – pridūrė jis.
S.Nakamoto pabrėžė, kad kitose srityse „Honda“ šiemet turėtų būti stipri, o jos pajėgumas ir rezultatai – artimi pirmtakės BAR pasirodymui 2004 metais.
„Esu visai patenkintas mūsų projektu, Jensonas (Buttonas – red. past.) įveikė daug ilgų distancijų važiavimų, jis susigyveno su bolidu. Nuo jo nedaug atsilieka ir Barrichello“, – pareiškė „Honda“ inžinerijos direktorius.
„Mes vis dar turime erdvės patobulėti derinant bolidą bei variklį, ir aš manau, jog mūsų pajėgumas bus gerokai panašesnis į 2004-uosius. Tiesą sakant, mes turėtume pasirodyti geriau, nes 2005-aisiais įgijome patirties ir nebeturėtume padaryti tokių taktinių klaidų kaip 2004-aisiais“, – pažymėjo jis.
„Honda“ šių metų žiemos bandymuose dažniausiai atsilieka tik nuo „Renault“ bolidų ir nežymiai lenkia „
Ferrari“ atstovus. Vis dėlto, tikrasis komandų pajėgumas paaiškės tik pirmosiose sezono lenktynėse Bahreine, kovo 12 dieną.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).