„Honda“ su viena jėgaine atidirbo visą antrą bandymų savaitę (21)

„Honda“ su viena jėgaine atidirbo visą antrą bandymų savaitę
logo Kovo 11 d. 19:35, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Honda“ papasakojo, kad jie sugebėjo įvykdyti visą programą, kuri buvo numatyta žiemos bandymams Barselonoje.

„Toro Rosso“ ekipa, kuriai 2018 metų priešsezoniniai bandymai buvo pirmoji darbo su „Honda“ patirtimi, užbaigė pasiruošimą sezonu trečioje vietoje pagal nuvažiuotą distanciją per dvi savaites. Pierre Gasly ir Brendonas Hartley kartu nuvažiavo 822 ratus.

Palyginimui -  „Mercedes“ komandos sąskaitoje 1040 ratų, o „Ferrari“ – 929.

Kartu „Honda“ jėgainėmis beveik netrukdė jokios techninės problemos, ypač turint galvoje tai, kiek nesėkmingai bandymai pernai klostėsi „McLaren“ ekipai.

Pasibaigus bandymams „Honda“ išleido pranešimą, kuriame papasakojo, kad per keturias antros savaitės bandymų dienas dirbo tik vienas jėgos agregatas.

„Abu mūsų pilotai sugebėjo atlikti lenktynių simuliaciją, o tai labai pozityvu, - pranešime cituojamas „Honda“ vadovas „Formulėje-1“ Toyoharu Tanabe. – Antrąją bandymų savaitę mes naudojome tik vieną jėgainę“.

T. Tanabe pažymėjo, kad antroje paskutinės bandymų dienos pusėje „Honda“ vis tik susidūrė su techninėmis problemomis: „Prieš sesijos pabaigą mes pastebėjome anomaliją jėgos agregato duomenyse, todėl nutarėme darbus užbaigti pirma laiko. Mums neužtektų laiko, kad galėtumėme atlikti analizę ir mašiną vėl išleisti į trasą.

Apskritai, mes esame patenkinti žiemos bandymų rezultatais, mes įvykdėme beveik visus suplanuotos programos punktus ir gavome labai didelį kiekį reikalingų duomenų“.

Per antrąją savaitę „Toro Rosso“ nuvažiavo 498 ratus (2318,1 km) – tai yra 7,5 GP etapo Katalonijos žiede.

Komentarai (21)


Norge
| Kovo 13 d. 18:34
Motorman
| Kovo 13 d. 17:04

Cituoju:

"I was told that 3 PU's were used first week. One with only 47 laps, the rest with the other two. No failures but planned this way. One PU for the entire week this week, STRAT 1,2,3 and 4 used out of 6 is my understanding."

Tada jam užduotas klausimas: "Would like to know your thoughts on why Honda used 3 PU in first week? Were the 3 engines more aggressive than the australia spec used in week2. I sensed that the output kinda dropped in week 2 even though they used various modes, can u please update? Also anomaly on last day, anything to worry?"

Atsakymas: "I am under the understanding that the more conservative spec was run this week and will be used at the start of the reason. I assume it is because at this time it has shown more reliability the more hours run on the PU. An anomaly could be anything and since it was on a PU with quite of few KM's run on it, it could be just about anything but probably something minor."

dekoju. reiskia del 4o motoro error nieks neaisku. faktas, kad 4as - "konservatyvusis" po 3ju lenktyniu simuliaciju pradejo rodyt anomalijas. trumpai tariant nei del galios, nei del patikimumo nieks neaisku iki australijos.
Motorman
| Kovo 13 d. 17:05
Beje, kad nebūtų neaiškumų, šis žmogus yra slapyvardžiu Wazari forume apie F1 techniką, nesunkiai gali susirasti.
Motorman
| Kovo 13 d. 17:04
Norge
| Kovo 12 d. 20:29

jei ne paslaptis, ka tas zmogus, turintis rysiu su honda, sake apie ta 4a motora, kuris savaite atlaikes uzlinko? ar tai galetu reiksti, kad jis atlaiko ne daugiau nei 3 lenktyniu simuliacijas saltu oru ne max greiciais?

Cituoju:

"I was told that 3 PU's were used first week. One with only 47 laps, the rest with the other two. No failures but planned this way. One PU for the entire week this week, STRAT 1,2,3 and 4 used out of 6 is my understanding."

Tada jam užduotas klausimas: "Would like to know your thoughts on why Honda used 3 PU in first week? Were the 3 engines more aggressive than the australia spec used in week2. I sensed that the output kinda dropped in week 2 even though they used various modes, can u please update? Also anomaly on last day, anything to worry?"

Atsakymas: "I am under the understanding that the more conservative spec was run this week and will be used at the start of the reason. I assume it is because at this time it has shown more reliability the more hours run on the PU. An anomaly could be anything and since it was on a PU with quite of few KM's run on it, it could be just about anything but probably something minor."
Norge
| Kovo 12 d. 20:29
Motorman
| Kovo 12 d. 20:25

Kiek girdėjau, pirmą savaitę ne suvalgė tris, o pakeitė tris, nes toks buvo planas. Kodėl nežinau, bet šitą informaciją internete parašė žmogus, turintis ryšių su Honda (ir tai, beje, ne apgaulė).

jei ne paslaptis, ka tas zmogus, turintis rysiu su honda, sake apie ta 4a motora, kuris savaite atlaikes uzlinko? ar tai galetu reiksti, kad jis atlaiko ne daugiau nei 3 lenktyniu simuliacijas saltu oru ne max greiciais?
Motorman
| Kovo 12 d. 20:25
Tech
| Kovo 12 d. 14:27

pamanyk, su vienu bolidu ir vienu motoru atidirbo visa savaite, nors gale vistiek pabyrejo. o pries tai savaite suvalge dar 3. didelis pasiekimas 4-ais gyvavimo metams. plojimai!

Kiek girdėjau, pirmą savaitę ne suvalgė tris, o pakeitė tris, nes toks buvo planas. Kodėl nežinau, bet šitą informaciją internete parašė žmogus, turintis ryšių su Honda (ir tai, beje, ne apgaulė).
Norge
| Kovo 12 d. 19:17
Tech
| Kovo 12 d. 14:27

pamanyk, su vienu bolidu ir vienu motoru atidirbo visa savaite, nors gale vistiek pabyrejo. o pries tai savaite suvalge dar 3. didelis pasiekimas 4-ais gyvavimo metams. plojimai!

as skaiciau kad tas naujasis honda bosas gyresi, kad tas vienas variklis, kur savaite naudojo, atlaike 3 lenktyniu simuliacijas ir cia tipo pyzdec kaip gerai
Aurimas Ziulys
| Kovo 12 d. 16:12
Tech
| Kovo 12 d. 14:27
pamanyk, su vienu bolidu ir vienu motoru atidirbo visa savaite, nors gale vistiek pabyrejo. o pries tai savaite suvalge dar 3. didelis pasiekimas 4-ais gyvavimo metams. plojimai!
Mendoza69
| Kovo 12 d. 11:36
Mclaren ne del tasku nori kovoti, o del pergaliu. Honda tik tasku atvesti gali taikuriose etapose ir viskas.
A85
| Kovo 12 d. 09:57
Larensas
| Kovo 12 d. 09:34

Kai buvo su McLaren, Honda kiekvienam sezonui gamino variklius iš naujo, o dabar matyt pratęsė pernykštį, tai ir nedega vos įdėjus. arba šiaip tiesiog kada nors turi pasisekt.

Honda kūrė dvi variklių koncepcijas - viena buvo 2015 sezonui, o ta pati koncepcija toliau vystyta 2016 sezonui (pirmam sezone buvo katastrofa, antram jau McLaren buvo viduriuke). 2017 Honda sukūrė naują variklio koncepciją (įtariu dėl McLaren spaudimo būt viršuj) ir atitinkamai viskas prasidėjo iš naujo - McLaren vėl dugne buvo, tad šiemet natūralu, kad vystant tą pačią koncpeciją patikimumas išaugo. Dėl galios - neaišku, dabar turėtų būt mitinis phase 4. Realiai varikliui subręst reikia laiko, o žinant, kad Honda iš viso antrą variklį sukūrė tai dar visai respektabiliai laikosi, kai kiti nuo pat naujo variklių reglamento pradžios variklius tobulina.