„Honda“ žada padėti „Red Bull“ su varikliais po pasitraukimo

„Honda“ žada padėti „Red Bull“ su varikliais po pasitraukimo
logo 2020 Spalio 06 d. 11:04, Pexels

Masashi Yamamoto yra pasiruošęs su „Red Bull“ aptarti „Honda“ jėgainių panaudojimo galimybes ir po 2021 metų, jei komanda imsis pati modernizuoti japoniškus jėgos agregatus arba tam pasikviestų naujus partnerius.

Japonijos korporacija išeis iš „Formulės-1“ kitų metų pabaigoje, tačiau „Honda F1“ direktoriaus žodžiais, jie yra pasiruošę derėtis bendradarbiauti su „Red Bull“ vienokia ar kitokia forma.

Kalbama apie tai, kad komanda gali gauti iš „Honda“ intelektinės nuosavybės panaudojimo teises, susijusias su lenktynių hibridinėmis jėgainėmis ir teises su jomis dirbti toliau, nors tokio scenarijaus įgyvendinimas iš „Red Bull“ pusės pareikalautų gana rimtų finansinių injekcijų, todėl austrų kompanijai reikėtų ieškoti kokių nors naujų techninių partnerių.

„The Race“ rašo, „Honda“ kol kas negavo tokio prašymo, tačiau pasirengę jį išnagrinėti, nes nori savo išėjimą iš „Formulės-1“ padaryti mažiau skausmingu „Red Bull“ ir „AlphaTauri“.

„Honda“ su džiaugsmu sutiktų derėtis, jei F-1 komandos yra tuo suinteresuotos, beje, ne vien dėl jėgainių, bet ir kitų dalykų, - sakė M. Yamamoto.- Mes norime padėti šioms komandoms ir po 2021 metų.

Darbas su „Red Bull“ bei „AlphaTauri“ daug davė mūsų korporacijai ir mes norime ateityje jiems atsidėkoti. Jei panašus prašymas atkeliaus iš komandų, esu pasirengęs tai aptarti su „Honda“ vadovybe Japonijoje. Aš asmeniškai taip pat noriu „Red Bull“ ir „AlphaTauri“ visokeriopai palaikyti.

Mūsų tikslas yra tas, kad  mums išėjus, „Formulė-1“ kuo mažiau nukentėtų. Šiais metais dar reikia sudalyvauti 7 etapuose ir mes norime išbandyti įvairiausius sprendimus, susijusius su kitais metais. O 2021 metais pabandysime pakovoti dėl pergalės čempionate, kad mūsų istorija turėtų garbingą finalą.

Kitais metais etatų skaičius, dirbantis F-1 projekte, nebus mažinamas. Mes gana aktyviai modernizuosime jėgainę ir dėsime visas pastangas, kad laimėtumėm kuo daugiau lenktynių. Mes atakuosime iki pat galo“.

Teoriškai „Red Bull“ galėtų turėti pakankamai resursų – tiek finansinių, tiek ir techninių, kad galėtų realizuoti tokį projektą ir tai būtų gana patrauklesnis scenarijus nei tapti kurio nors kito variklių gamintojo klientu, pavyzdžiui, „Renault“. Helmuto Marko, kompanijos konsultanto žodžiais tariant, dabar yra analizuojami visi galimi scenarijai ir sprendimas greičiausiai bus priimtas šių metų pabaigoje.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553